• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #792631  autor: JestemLukasz
 26 mar 2015, 09:56
Witam,

Mojemu Tacie kończy się umowa chcemy ją oczywiście przedłużyć ale słyszałem, że jak złoży się wypowiedzenie to starają się powstrzymać klienta przed tym ruchem i proponują ciekawe warunki.

Co radzicie?
 #792725  autor: goral2099
 26 mar 2015, 15:20
Ja zwykle składałem wypowiedzenie w salonie. W jakichś pomniejszych partnerskich nie chcieli się tym zajmować, zawsze znajdując jakąś wymówkę. Natomiast w firmowych zawsze bez problemu. Ewentualnie można wysłać pocztą lub skan mailem. Ale tego maila pewien nie jestem, bo słyszałem różne opinie.
 #792790  autor: JestemLukasz
 26 mar 2015, 23:18
...radek... pisze:Wysyłalem dwa razy przez e-mail [email protected] w ten sam dzien zarejestrowali zgloszenie, na drugi bylo potwierdzenie
Genialne rozwiązanie, jutro to zrobie.

Na ich druku czy można na swoim ?

Wiecie może jak można kogoś upoważnić do rozmów i podejmowania decyzji zamiast właściciela w PLAYU ?
 #792876  autor: ...radek...
 27 mar 2015, 15:38
JestemLukasz pisze:
...radek... pisze:Wysyłalem dwa razy przez e-mail [email protected] w ten sam dzien zarejestrowali zgloszenie, na drugi bylo potwierdzenie
Genialne rozwiązanie, jutro to zrobie.

Na ich druku czy można na swoim ?

Wiecie może jak można kogoś upoważnić do rozmów i podejmowania decyzji zamiast właściciela w PLAYU ?
Jezeli zalatwiasz przez telefon, wystarczy ze podasz numer telefonu, imie i nazwisko na kogo jest telefon oraz haslo abonenckie. W przypadku firmy musi byc pełna nazwa firmy. Jak ostatnio probowalem przedluzyc na firme przekrecilem nazwe firmy i nie za bardzo chcieli uznac, ale to tez zalezy na jakiego konsultanta sie trafi. ;)
 #792879  autor: JestemLukasz
 27 mar 2015, 15:58
...radek... pisze:
JestemLukasz pisze:
...radek... pisze:Wysyłalem dwa razy przez e-mail [email protected] w ten sam dzien zarejestrowali zgloszenie, na drugi bylo potwierdzenie
Genialne rozwiązanie, jutro to zrobie.

Na ich druku czy można na swoim ?

Wiecie może jak można kogoś upoważnić do rozmów i podejmowania decyzji zamiast właściciela w PLAYU ?
Jezeli zalatwiasz przez telefon, wystarczy ze podasz numer telefonu, imie i nazwisko na kogo jest telefon oraz haslo abonenckie. W przypadku firmy musi byc pełna nazwa firmy. Jak ostatnio probowalem przedluzyc na firme przekrecilem nazwe firmy i nie za bardzo chcieli uznac, ale to tez zalezy na jakiego konsultanta sie trafi. ;)
Właśnie dzisiaj rozmawiałem z Konsultantką na linii i mówiła, że musi być notarialne upoważnienie, szok !

Powiedziałem to w takim razie rozwiązuje umowę ona na to powiedziała mi jak rozwiązać zero chęci zatrzymania mnie.