DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 209 z 220
  • 1
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 220
 #1108130  autor: rymi
 13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

W piątek przez Millennium zarejestrowałem numer ale nie ma go w https://virginmobile.pl/logowanie - jak się na niego dzwoni komunikat nie ma takiego numeru [jeszcze lepiej ;-) ].

Jak biorę na https://virginmobile.pl/selfcare/uslugi/dodaj-numer opcję "Przez PUK i numera karty SIM" [Wybierz tę opcję, jeśli karta SIM jest nieaktywna, tzn. nie możesz wykonywać żadnych połączeń.] to mam komunikat, że numer zarejestrowany na innym koncie abonenckim. No po prostu już w ogóle świetnie :-/
 #1108132  autor: Remington
 13 gru 2020, 16:09
rymi pisze:
13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

Sprawdź po 1-2 godz., może im się coś nie replikuje szybko. Co do PESEL-u widocznego tylko po podaniu loginu+hasła to nie oni jedni (brak związku z zeszłorocznym wyciekiem), ostatnio zrobiłem kwerendę niektórych swoich usługodawców i PESEL prezentuje dwóch operatorów z W4, platforma tv, przychodnia medyczna i duża sieć paliwowa.

PESEL jako numer ewidencyjny, w dodatku niezmienny funkcjonuje w tak dużej liczbie miejsc, że jest praktycznie nie do upilnowania.
 #1108152  autor: pipawolowa
 14 gru 2020, 02:32
Remington pisze:
13 gru 2020, 16:09
rymi pisze:
13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

Sprawdź po 1-2 godz., może im się coś nie replikuje szybko. Co do PESEL-u widocznego tylko po podaniu loginu+hasła to nie oni jedni (brak związku z zeszłorocznym wyciekiem), ostatnio zrobiłem kwerendę niektórych swoich usługodawców i PESEL prezentuje dwóch operatorów z W4, platforma tv, przychodnia medyczna i duża sieć paliwowa.

PESEL jako numer ewidencyjny, w dodatku niezmienny funkcjonuje w tak dużej liczbie miejsc, że jest praktycznie nie do upilnowania.
Aplikacja plus online przoduje w prezentacji Peselu.

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #1108181  autor: Remington
 14 gru 2020, 20:24
Tak, poziom zabezpieczeń w Plusie jest najniższy - niezmienny numer telefonu+niezmienne cyfry PUK.

1,9 mln zł kary dla Virgin za zeszłoroczny wyciek. Państwo i prawnicy sobie zarobią, poszkodowanym pozostaje tylko niepewność.
 #1108193  autor: zielony71
 15 gru 2020, 06:46
Mają i działa normalnie. Tylko ostatnio rzeczywiście coś się z nim nie afiszują. Być może to wstęp do jego likwidacji.
Co do PESELU to moje zdanie jest takie, że jest to stawianie problemu na głowie. Prawie 40 milionów Polaków musi się zamartwiać i ukrywać coś co jest nie do ukrycia (jak ktoś wyżej słusznie zauważył) po to, żeby paru banksterów mogło więcej zarobić udzielając pożyczek przez internet, nie widząc na oczy kredytobiorcy.
Dodajmy, że chodzi o złodziejskie chwilówki, bo przecież kredytów hipotecznych nikt tak nie udziela.
Przydało by się parę pozwów, ale takich w stylu amerykańskim, z astronomicznym zadośćuczynieniem za szkody moralne. Być może wtedy problem by się sam rozwiązał.
 #1108225  autor: muszyna2
 16 gru 2020, 10:29
Chyba jednak coś się dzieje z tym pakiecikiem za 3 zł. Nigdzie nie można znaleźć szczegółów ofert.
 #1108255  autor: kocurek123
 16 gru 2020, 19:04
rymi pisze:
13 gru 2020, 15:58
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

W piątek przez Millennium zarejestrowałem numer ale nie ma go w https://virginmobile.pl/logowanie - jak się na niego dzwoni komunikat nie ma takiego numeru [jeszcze lepiej ;-) ].

Jak biorę na https://virginmobile.pl/selfcare/uslugi/dodaj-numer opcję "Przez PUK i numera karty SIM" [Wybierz tę opcję, jeśli karta SIM jest nieaktywna, tzn. nie możesz wykonywać żadnych połączeń.] to mam komunikat, że numer zarejestrowany na innym koncie abonenckim. No po prostu już w ogóle świetnie :-/
Jest jakiś problem z rejestracją karty sim przez bank millenium? bo tak mam zamiar go zarejestrować
 #1108256  autor: asdaf
 16 gru 2020, 19:36
Rejestrowałem tak dwie karty. Jedną w tamtym tygodniu a drugą tydzień wcześniej i żadnych problemów nie było. Po kilku minutach z kart można było już korzystać.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2020, 19:38 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nie cytuj całego posta, jeśli odpowiadasz tuż pod nim
 #1108269  autor: muszyna2
 17 gru 2020, 06:14
@macqmacq @zielony71 chodzi mi o to że znikła z ich strony ta oferta za 3 zł. Jak się gdzieś się pokaże i klikniesz w nią to odsyła cię do pełnej oferty na kartę.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2020, 10:48 przez muszyna2, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 209 z 220
  • 1
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 220
  • 1
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 220