DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 32 z 32
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
 #1001579  autor: Thunderbolt
 01 lip 2018, 08:23
Umowę mialem/mam do 27.07.2018r. 19.06.2018r. Złożyłem wypowiedzenie z zachowaniem okresu wypowiedzenia, gdyż jak powszechnie wiadomo, tylko tak mozna dostać jakieś sensowne warunki przedłużenia umowy. Panowie w salonie przybili pieczęć i dopisali, że odlaczenie nastąpi 01.08. Wstaje dzisiaj rano,nie ma wifi, nie ma Internetu. Resetuje jak trzeba modem. Nic. Dzwonię na dział techniczny, konto nieaktywne ale gość nie jest w stanie mi pomóc. Gdzie ten legendarny okres wypowiedzenia? Miesiąc wcześniej wyłączyli mi usługę.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Online
 #1027562  autor: iphoneski
 20 paź 2018, 12:02
Wie ktoś co można ugrać teraz w UPC? Obecnie mam 2 dekodery i internet za 60 zł z kawałkiem, umowa wyszła już chyba pół roku temu. To co mam w sumie mi pasuje, ale chciałbym przedłużyć żeby dostać modem który jednocześnie rozsyła sieć 2,4 i 5 GHz, bo mam kilka sprzętów bez piątki i przez to nie mogę tylko tego standardu zostawić.
 #1027593  autor: f0ku5
 20 paź 2018, 14:42
Ależ bzdura. Taką możliwość daje już Connect Box, który jest dodawany chyba do każdej prędkości.
 #1058143  autor: dzi0bas
 04 gru 2018, 08:50
Witam.
Mam teraz umowe na select+ net 120mbps + multiroom i prime.
Płacę 128zł.
Chciałbym zostawić tv z nagrywarka +internet.
Na jaką kwotę mogę liczyć?
Wypowiedzenie złożone
 #1060251  autor: Wiola_K
 24 gru 2018, 21:49
Witam. Wiem, że temat jest o przedłużeniu umowy, ale może ktoś się orientuje czy jest jakaś dobra oferta na Internet może być nawet 30 mega i telewizja może być ten średni pakiet, nie maksymalny. Rodzice by chcieli jak najtaniej. Ja mam wszystko za 50 zł.tylko to w przedłużeniu, i mniej więcej taka cena by zadawalała rodziców. Ktoś coś może pomóc? Pozdrawiam
 #1060252  autor: Azarius
 24 gru 2018, 22:27
Jeśli chodzi o internet to najniższa prędkość to 150 mega nie ma już 30 i 60.
 #1062357  autor: brazylijczyk
 12 sty 2019, 12:45
Witam mam od dłuższego czasu umowę na okres bezterminowy Pakiet Select Extra HD -49,99 , Fiber Power 150 MB/S - 17,99 ,Telefon minuty do wszystkich 60 - 4,98. Razem 72,96.
Czy obecnie można otrzymać to za niższą cenę, nie interesuje mnie powiększenie pakietu bo to co mam jest akurat.
Będę wdzięczny za doradzenie, odpowiedź.
 #1062680  autor: Razor2017
 16 sty 2019, 08:07
Dziś przedłużyłem umowę z UPC na internet stacjonarny. Oczywiście przed złożeniem wypowiedzenia, które musiałem osobiście zanieść do punktu nie było dla mnie ciekawej oferty. Proponowano mi podniesienie prędkości do 300 MB/s przy płatności na poziomie 73 zł, czyli o 3 zł drożej niż płaciłem obecnie za internet 250 MB/s.

Po złożeniu wypowiedzenia udało się wynegocjować przez kontakt z działem utrzymania klienta 54,99 zł za pakiet 300 MB/s.

Nie jest to szczyt marzeń jaki chciałem osiągnąć i być może, gdybym się jeszcze upierał to wynegocjowałbym więcej ze względu na fakt, że u mnie jest też VECTRA, która ma taniej ten pakiet o 10 zł dla nowych abonentów, ale już odpuściłem.

Informację napisałem, ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć wątku na temat negocjacji internetu z UPC, a nie ukrywam, że jestem ciekaw co komu się udaje wynegocjować z kablówkami w temacie neta.
 #1063784  autor: kwiatek
 30 sty 2019, 09:18
Cześć!
Orientuje się może ktoś jakie są teraz opcje przy przedłużaniu umowy na internet?
Obecnie mam Fiber Power 120 MB/s za 43 zł. Czy jest coś w przedziale cenowym 29 - 35 zł.
Dzięki!
 #1067290  autor: MiCKRK
 11 mar 2019, 12:17
cześć, czysto informacyjnie jak to teraz wyglądało u mnie:
złożyłem wypowiedzenie bo standardowo nie było oferty dla mnie.
Po dwóch dniach telefon z działu utrzymania klienta:
pakiet select + internet 300 ze starym routerem = 65zł
j.w. + horizon go = 70zł
chyba ok, może jeszcze parę złotych do urwania :)
 #1067584  autor: Rangyy
 14 mar 2019, 18:36
We wrześniu kończy mi się umowa, ostatnio wynegocjowałem ofertę, która weszła później normalnie do oferty przedłużeniowej... więc fail. Mam pakiet select z horizon + stary dekoder multiroom, do tego internet 250Mb/s z nowym routerem i płacę 110zł miesięcznie. Obecnie oferta na stronie to jakiś kicz. Co możecie mi poradzić?
 #1068543  autor: mameluch
 28 mar 2019, 12:02
właśnie przedłużyłem umowę (net 150, pakiet tv max, multiroom, telefon no limit, Eleven, C+ Prestige i Polsat Sport Premium) za 134,98 zł. Może nie jest to interes życia, ale za 5 zł więcej niż poprzednio mam C+, LM, trochę szybszy net i większy pakiet tv, więc w sumie i tak jestem zadowolony :)
 #1074407  autor: pinakoala
 19 cze 2019, 14:19
Może dodam coś od siebie dla osób niedoświadczonych i niezbyt pewnych siebie. Nigdzie o tym nie widzę, więc jest to chyba nowość: polityka firmy zmieniła się tak żeby jeszcze bardziej utrudnić życie. Jeszcze niedawno w placówce można było złożyć wypowiedzenie umowy, teraz już NIE BO NIE.

Stanowczo odradzam myślenie typu "za te 5 zł więcej dostałem cośtam". nie wiem jak to się nazywa, jakaś fałszywa wartość dodana czy co, wciskają jakieś prajmy srajmy goł, a wszystko to jest nic, dają więcej niczego za odrobinę więcej i tak co 2 lata. Jestem u nich od początku i nigdy nie chcą dać rabatu tylko dokładanie niczego, za troszeczkę więcej.

2 lata temu był to mój pierwszy kontakt z tv cyfrową więc braliśmy co dawali. Dekoder horizon to jakiś prototyp, który włącza się sto lat, zmienia kanały z opóźnieniem, zacina się, nie reaguje na pilota, codziennie reset i patrzenie na proszę czekać. Filmy w ich bibliotece są gorsze niż żenada z dna kosza w zabytkowej wypożyczalni kaset. Przez dwa lata obejrzeliśmy jeden. Nagrywanie: po co, w pakiecie pełnym zawsze coś leci i ciągle wszystko powtarzają. Przewijanie tylko dla nielicznych programów i to nie zawsze działa, poza tym pan sprzedawca skłamał, że można przewijać reklamy. Otóż nie. Trzeba wysiedzieć reklamy nawet te które były przed programem. Horizon Go: nie wiem kto jest tak uzależniony od telewizji, może Benny Hill albo Kiepski. Zadowoleni którzy mówią że coś "ugrali" tylko trochę drożej wymieniają też zawsze telefon, przecież to też jest fikcja, każdy już ma swój telefon i to mobilny.

W placówce nie było żadnej lepszej oferty dla wieloletniego klienta, nie chciał nawet zamienić mi tego horizona na zwykły mediabox tylko jakąś nową wersję tego złomu.
Mam ten cały pełny pakiet Horizon, internet 250 + multiroom było 138zł, po 2 latach wzrosło do 144. Jedyna oferta: może mi obniżyć o 10zł ale oczywiście od tej nowej ceny i zwiększyć internet. Na kolejne prośby powiedział że może zlikwidować telewizję i zostawić sam internet. Mówię że konkurencja ma dużo taniej, to odpowiada że nic mnie tu nie trzyma. Rezygnacji nie chiał przyjąć, zapytany gdzie odesłać sprzęt i w jakim terminie nie powiedział, tylko że w ciągu 24 godzin zadzwoni do nas ktoś i JEST CAŁKOWICE PEWIEN że się dogadamy.
Nikt oczywiście nie dzwonił, będą czekać do ostatniego dnia wypowiedzenia licząc na desperację. Wcześniej tylko dzwonił jakiś pajac licząc że nabierze moją matkę emerytkę na jakiś dodatkowy telefon stacjonarny za odrobinkę więcej. Wciskał jak wściekły chociaż został poinformowany że jest rok 2019 i nikt nie używa telefonów stacjonarnych. Zapytany o tańszą ofertę dla stałego klienta powiedział że są tylko droższe.

Mam szczęście, że mogę przejść do lokalnego małego dostawcy gdzie mogę sobie mieć pełny pakiet z netem 500 za stówę, bez tego całego marketingowego szamba i wojny nerwów z tymi androidami. Nawet nie zamierzam prowadzić 3-4 rozmów telefonicznych jak niektórzy radzą, bo wiem, że zaoferują mi groszowe obniżki + 2kilo niczego.
Jeszcze była oferta Vectry choć ceny też korporacyjne, ale na górze strony mają komunikat, że oszukiwali klientów no to ok :D
Mogę tylko doradzić, żeby w miarę możliwości unikać tych wielkich korporacji. Dla nich bardziej opłaca się klient, który zachwyca się każdą kolejną """"usługą"""". Wystarczy powiedzieć że to bezużyteczne i od razu pokazują zęby.
  • Strona 32 z 32
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32