Od paru miesięcy korzystałem bez problemów z internetu i telefonu (który jest na VoIP-ie) w Netii na łączu TPSA.
Jakieś 4 tyogdnie temu zaczął znikać VoIP , internet działa ok, a telefonu nie mam.
Czasem pomagał restart routera (Siemens SLI5300) , ale tylko _czasem_. Wielokrotne interwencje na infolinie Netii w końcu zaskutkowały wymianą routera, ale nic nie pomogło. Nie pomogła również zdalna rekonfiguracja routera przez pana technicznego z Netii. VoIP zanika a po kilkunastu godzinach ni stąd ni zowąd znowu się pojawia.
W zasadzie mam zamiar rozwiązać umowę (24 miesiące), Netia straszy karą za zerwanie umowy, ale to oni nie spełniają warunków, więc nia bardzo mam siły i czas na pisma do UKE i temu podobną szarpaninę, poza tym w alternatywie mam powrót do tepsy..
Może jest jakiś inny sposób na ten znikający VoIP np. w konfiguracji routera?
pozdrawiam.
Jakieś 4 tyogdnie temu zaczął znikać VoIP , internet działa ok, a telefonu nie mam.
Czasem pomagał restart routera (Siemens SLI5300) , ale tylko _czasem_. Wielokrotne interwencje na infolinie Netii w końcu zaskutkowały wymianą routera, ale nic nie pomogło. Nie pomogła również zdalna rekonfiguracja routera przez pana technicznego z Netii. VoIP zanika a po kilkunastu godzinach ni stąd ni zowąd znowu się pojawia.
W zasadzie mam zamiar rozwiązać umowę (24 miesiące), Netia straszy karą za zerwanie umowy, ale to oni nie spełniają warunków, więc nia bardzo mam siły i czas na pisma do UKE i temu podobną szarpaninę, poza tym w alternatywie mam powrót do tepsy..
Może jest jakiś inny sposób na ten znikający VoIP np. w konfiguracji routera?
pozdrawiam.