Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
736
Rejestracja
13 mar 2008, 00:19
Lokalizacja
Polska
no to na pewno nie ma związku, przede wszystkim nie są w stanie tak szybko wyłapać, że ktoś nie zapłacił lub pieniądze nie zostały zaksięgowaneszyman12 pisze:I czy gdybym wysłał im e-mailem dowód wpłaty to transfer powróciłby do normy
Przyszły faktura za wrzesień (mam neta od połowy września) i od razu październik, więc to raczej niemożliwebkawa pisze:to może poprzedniej faktury nie zapłaciłeś
jak bedzie ci dobrze dzialac to mozna sprobowacszyman12 pisze:1.Jeżeli okazałoby się, że coś tam u nich jest źle (nie związku z tą fakturą) to czy lepiej zaopatrzyć się w jakiś internet na kartę??
w banku powinni miec czysty blankiet ja osobiscie wole sam placic rachunki oczywiscie przez internet wiesz czasem moze system nawalic i ci dziwna fakture wystawia a ja nie lubie sie bawic w jakiekolwiek korekty i nadplatyszyman12 pisze:Chcę płacić przez bank, czyli polecenie zapłaty. Wraz z tą fakturą przyszedł taki magazyn jak "Orange" i tam był ten bloczek. Problem taki, że trzeba podać numer telefonu, który zaczyna się na "5", tyle że ja nie mam w Orange telefonu. Czy tą rubryczkę poprostu olać?
no nie sadze po prostu ze wzgledow technicznych umowa powinna zostac rozwiazana albo abo obnizone i jakis aneks na mniejsza predkosc ale czy to cos pomoze jak centrala ma problemy...szyman12 pisze:Czy związku z tą zmianą prędkości należy mi się "odszkodowanie"??