Witam,
czy spotkaliście się z czymś takim:
Wystąpił następujący problem, jest telefon stacjonarny w sieci Era
domowa.
Na ten numer była wykonana rozmowa przychodząca z zagranicy (USA),
trwała ona poniżej pół godziny. Nie było żadnego komunikatu o rozmowie
na koszt odbierającego etc.
Jakie było zdziwienie, kiedy na rachunku ta rozmowa jest
wyszczególniona jako wychodząca i odpowiednio podliczona
.
Oczywiście reklamacja została odrzucona "bo system cyfrowy naliczył tą
rozmowę jako połączenie wykonane".
Teraz pytanie, czy to normalne (bo jeśli tak, to strach odbierać
rozmowy z zagranicy), oraz jeśli to nienormalne, to jak można dalej to
odkręcić oraz ustrzec się takich niespodzianek w przyszłości.
Pozdrawiam
Grzesiek
czy spotkaliście się z czymś takim:
Wystąpił następujący problem, jest telefon stacjonarny w sieci Era
domowa.
Na ten numer była wykonana rozmowa przychodząca z zagranicy (USA),
trwała ona poniżej pół godziny. Nie było żadnego komunikatu o rozmowie
na koszt odbierającego etc.
Jakie było zdziwienie, kiedy na rachunku ta rozmowa jest
wyszczególniona jako wychodząca i odpowiednio podliczona

Oczywiście reklamacja została odrzucona "bo system cyfrowy naliczył tą
rozmowę jako połączenie wykonane".
Teraz pytanie, czy to normalne (bo jeśli tak, to strach odbierać
rozmowy z zagranicy), oraz jeśli to nienormalne, to jak można dalej to
odkręcić oraz ustrzec się takich niespodzianek w przyszłości.
Pozdrawiam
Grzesiek