DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1093742  autor: bajba16063
 23 kwie 2020, 21:04
Ponad rok temu kupiłem od Sferis.pl telefon Xiaomi Redmi Note 4. Wszystko było fajnie dopóki telefon się nie uszkodził(prawdopodobnie spuchła bateria i telefon się rozwarstwił).
Najpierw odesłałem telefon do CCS (zgodnie z adnotacją dołączoną do faktury zakupu, by skorzystać z autoryzowanego serwisu), CCS odesłał do mnie telefon z informacją, że NIE POCHODZI ON Z OFICJALNEGO KANAŁU DYSTRYBUCJI ! i nie podlega naprawie gwarancyjnej, no ale co tam, piszę do Sferis, każą odesłać do ich serwisu, ok wysyłam... i się zaczeło ...
Po kilku dniach piszą że " telefon nosi ślady nieautoryzowanej ingerencji. Ma uszkodzone plomby producenta i usunięty jeden z czujników wilgoci, wobec czego następuje utrata praw gwarancyjnych"
hmm...
Domyślam się, że "nieautoryzowana ingerencja" była przez serwis Sferis(bo przecież nie są autoryzowanym serwisem Xiaomi).
Mało tego, podczas czynności serwisowych(choć chyba raczej rzeźniczych) uszkadzają fizycznie część ekranu(mam zdjęcia z przed wysyłki i po powrocie z ich pseudo serwisu.
Widzę dwie możliwości:
albo jest to celowe działanie by nie uznać praw gwarancyjnych
albo niekompetencja pseudo serwisu,
bo wystarczy podstawowa wiedza z zakresu elektroniki, by nawet bez otwierania telefonu stwierdzić, że przyczyną uszkodzenia jest bateria, która puchnie i rozwarstwia telefon, tym bardziej jeśli zbiega się to z bardzo krótkim działaniem, wyłączaniem się telefonu bez względu na poziom naładowania(telefon działał w miarę dobrze tylko gdy był podłączony do zewnętrznego źródła zasilania)..
A i jeszcze hit!
Piszą, że "usterka powstała z nieprawidłowego użytkowania sprzętu" - tak jasne napompowałem baterią, bo chciałem zwiększyć jej pojemność... no poprostu ręce opadają...
Wszystko zatem wskazuje na to, że to celowe działania by uniknąć odpowiedzialności wynikających z praw gwarancyjnych, tylko mogli by choć uczciwie napisać, że zakupiony towar jest nowy ale bez gwarancji!!
Przestrzegam wszystkich by zastanowili się kilka razy zanim ewentualnie dokonają jakiegokolwiek zakupu w tej organizacji (ACTION i spółka)
JAK DLA MNIE OMIJAĆ ICH SZEROKIM ŁUKIEM
 #1093912  autor: piotrzet
 27 kwie 2020, 11:03
Przecież ten sklep ma nie bez powodu niższe ceny niż konkurencja. Naprawdę nie wzbudziło to twojej czujności, że sprzęt jest tam nawet kilkaset złotych tańszy? Serio? Ja jedyne co tam kupuje to rzeczy, które są tanie. Jak akcesoria do odkurzaczy itp. Tam mają na to niższe ceny niż konkurencja, a nawet jak się coś zepsuje to nie szkoda, bo kosztowało to grosze.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png