DAJ CYNK
  • Tu przenoszone są na 14 dni nic nie wnoszące do dyskusji posty z innych działów.
Tu przenoszone są na 14 dni nic nie wnoszące do dyskusji posty z innych działów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: UWAGA!
Jeżeli Twój wpis został przeniesiony do Kosza, to na pewno z jakiegoś konktretnego powodu. Przeważnie jest to źle przedstawiona forma lub nie na temat. W tej sytuacji proszę przeczytać ponownie regulamin działu i poprawnie umieścić temat/odpowiedź w odpowiednim dziale. Najczęstsze działy:
1) "jaki telefon wybrać?"- Regulamin.
2) "Linkownia"- Linki reklamujące do linkowni! Wszystko wyjaśnione od Czwartej odpowiedzi na pierwszej stronie.

W razie kłopów nasza EKIPA służy pomocą.
 #1081893  autor: Okazjonator
 09 paź 2019, 13:59
Ludzie w PLay jest taki bałagan że oni sami nie wiedzą co się dzieje.
Moje stwierdzenie opieram na doświadczeniu.
Próby zmiany taryfy z RWK z włączoną usługą RWK zawsze zawiesza możliwość zmiany taryfy. Kończy się to zawsze reklamacją i tak w kółko Play sobie nic z tego nie robi. Jak to się mówi taki klimat. Kody z gazety Fakt zawsze mają błąd techniczny lub co gorsza limit się wyczerpał czy coś takiego. Rozmowy z konsultantami przebiegają w Fakt bardzo dziwnie, bo oni za każdym razem mówią coś innego. Jeden konsultant kazał mi czekać 6 godzin po otrzymaniu komunikatu że limit się wyczerpał i nie dał sobie wytłumaczyć jego sensu !
Kierownik niekompetentny. Tylko załagodzenie sprawy odpowiednią kwotą na konto główne powstrzymało mnie od powiadomienia o tej farsie odpowiedniej instytucji.