DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #1079750  autor: adbadbad
 03 wrz 2019, 12:39
Przez pomyłkę wyłączyłem w aplikacji pakiet internet za darmo na lato 3x 10GB, obecny pakiet mam wazny do 10 wrzesnia, jak moge sprawdzic czy nadal mam te GB do 10 wrzesnia czy w momencie wylaczenia promocji przepadły???
 #1079754  autor: neotele
 03 wrz 2019, 13:08
Pod kodem *136# masz informację o dacie końca aktualnego pakietu 10GB.

Skoro wyłączyłeś w aplikacji, to spróbuj ew. włączyć ponownie w aplikacji.
Ew. poczatuj/porozmawiaj z BOK.

Możesz ostatecznie, gdy BOK nie pomoże, spróbować ponownie aktywować promocję kodem 136*11*8959#
 #1080121  autor: abrams
 10 wrz 2019, 00:45
@mkwidczynski, ja włączyłem dzisiaj kolejną kartę, bo chcę mieć jeszcze GB na grudzień (a mam też jeszcze wcześniejszą, na którą powinno wpaść jeszcze 2x10GB). Z tego co sam zinterpretowałem z regulaminu i potwierdziłem w internecie (m.in. odpowiedź dyżurnej obsługi Plusha na ich forum.
Więc na 99,99% jestem przekonany, że nie przepadną ponieważ do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji a nie na wykorzystanie 3x10GB (u mnie będą wpadać: 09.09.19 (już są) 09.10.19 i 09.11.19) .

Podobnie jest z uruchomieniem promo 50GB na YouTube *121*11*50# w terminie najpóźniej do 30.09.2019 (planuję uruchomić 29.09) aby przez 60 dni móc z tego korzystać.
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... ouTube.pdf

ps. info o promo 3x10 GB już znikneło ze strony https://www.plushbezlimitu.pl/
 #1080186  autor: babciagienia1p
 11 wrz 2019, 05:13
abrams pisze:
10 wrz 2019, 00:45
@mkwidczynski, ja włączyłem dzisiaj kolejną kartę, bo chcę mieć jeszcze GB na grudzień (a mam też jeszcze wcześniejszą, na którą powinno wpaść jeszcze 2x10GB). Z tego co sam zinterpretowałem z regulaminu i potwierdziłem w internecie (m.in. odpowiedź dyżurnej obsługi Plusha na ich forum.
Więc na 99,99% jestem przekonany, że nie przepadną ponieważ do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji a nie na wykorzystanie 3x10GB (u mnie będą wpadać: 09.09.19 (już są) 09.10.19 i 09.11.19) .

Podobnie jest z uruchomieniem promo 50GB na YouTube *121*11*50# w terminie najpóźniej do 30.09.2019 (planuję uruchomić 29.09) aby przez 60 dni móc z tego korzystać.
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... ouTube.pdf

ps. info o promo 3x10 GB już znikneło ze strony https://www.plushbezlimitu.pl/
Czy ktoś wie jak, w Plushu, należy rozumieć "do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji" ? Do godziny 00:00 czy 23:59? Próbowałam uruchomić 10 września 2019 kodem *136*11*8959# około godziny 20:00. Wracał komunikat "kod nie jest obsługiwany". Infolinia twierdziła, ze powinien jeszcze działać i należy próbować. Reklamacja pomoże czy już jest za późno, bo nie będą w stanie uruchomić?
 #1080196  autor: neotele
 11 wrz 2019, 08:46
babciagienia1p pisze:Czy ktoś wie jak, w Plushu, należy rozumieć "do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji" ? Do godziny 00:00 czy 23:59?
Powinno być do końca dnia, co wynika z prawnego znaczenia sformułowania "do dnia dd.mm.rrrr", gdzie jest to interpretowane jako: do końca dnia dd.mm.rrrr.
Potwierdzili Ci to także konsultanci, więc pisz reklamację.
 #1080234  autor: abrams
 11 wrz 2019, 23:34
@ babciagienia1p "Czy ktoś wie jak, w Plushu, należy rozumieć "do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji" ? Do godziny 00:00 czy 23:59? Próbowałam uruchomić 10 września 2019 kodem *136*11*8959# około godziny 20:00. Wracał komunikat "kod nie jest obsługiwany".

W tej kwestii nie byłem taki pewny, nie chciałem 1-nym dniem experymentować i dlatego promo uruchomiłem 09.092019 a mój post (teraz zauważyłem) napisałem o 00:45 dnia 10.09.2019
Najwyraźniej się ktoś w Plushu się pospieszył, bo już 10-ego po pólnocy nie było info o promo 3x10GB na ich stronie (jak napisałem wcześniej). Ja bym reklamował a jak nie mogą włączyć to niech dają adekwatną GB rekompensatę :wink:

PS. A w przypadku ważności pakietów w plusie to zawsze jest ona liczona liczona w godzinach (od godziny minuty chwili uruchomienia).
Np. kartę o której wcześniej pisałem aktywowałem 09.09.19 o godz. 14:22 i 15 dniowy termin ważności konta minie 24.09.19 o godz. 14:22 (i to samo dotyczy pakietu 6GB, który się z automatu uruchomił). I np. po uruchomieniu RWK do tego czasu mam czas na doładowanie za 5 zł.
Trzeba sprawdzać w regulaminach na ile godzin do wykorzystania jest konkretny: pakiet, promo, bonus.
  • Strona 8 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8