Cześć
Sprawa wygląda tak. Tydzień temu przeszedłem z Plus na kartę do Virgin Mobile na abonament. Wszystko fajnie, w miarę szybko, ale jak to w życiu bywa nie obyło się bez niespodzianek.
Przeniosłem numer z Plus do Virgina. Problem jest taki, że osoby z T-Mobile nie mogę się do mnie dodzwonić. "Nie ma takiego numeru". Problem zgłoszony do Virgina. 3 dni mijają i odnoszę wrażenie, że mają do głęboko w du*** ten problem. Z każdej sieci (plus, play, orange) można się do mnie dodzwonić, jedynie z t-mobile jest problem.
Co polecacie zrobić? Skarga, reklamacja, UKE?
Sprawa wygląda tak. Tydzień temu przeszedłem z Plus na kartę do Virgin Mobile na abonament. Wszystko fajnie, w miarę szybko, ale jak to w życiu bywa nie obyło się bez niespodzianek.
Przeniosłem numer z Plus do Virgina. Problem jest taki, że osoby z T-Mobile nie mogę się do mnie dodzwonić. "Nie ma takiego numeru". Problem zgłoszony do Virgina. 3 dni mijają i odnoszę wrażenie, że mają do głęboko w du*** ten problem. Z każdej sieci (plus, play, orange) można się do mnie dodzwonić, jedynie z t-mobile jest problem.
Co polecacie zrobić? Skarga, reklamacja, UKE?