DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #1057860  autor: m.sta
 01 gru 2018, 16:24
Witam,
Mam problem z LG G7, telefon kupiłem w sierpniu więc jest całkiem nowy, kupiłem go w x-kom na firmę z FV.
Dzisiaj się zepsuł mianowicie wyłączył i resetuje cały czas ale wisi tylko na logo LG.

Teraz mam pytanie jak powinienem go reklamować. Teoretycznie mam gwarancje to mogę wysłać na gwarancje do LG i pewnie naprawią. Z tym że z tym serwisem mam na bakier bo trzy razy wysyłałem LG G6 i trzy razy wracał nie na naprawiony albo z inną wadą.

Ale czy nie lepiej mi zgłosić sie do x-kom na towar niezgodny z umową i żądać na wymiany na nowy egzemplarz ? Miał ktoś z nimi doświadczenia , wiem ze to dość dobry sklep i często słyszałem opinie ze wymieniali produkty na nowe.

Bo z serwisem nigdy nie wiadomo, albo wróci z inną wadą , albo go porysują) a jest w stanie idealnym) albo po powrocie nie będzie wodoodporny. Boję się tego.

Co byście zrobili na moim miejscu ?
 #1057867  autor: m.sta
 01 gru 2018, 16:33
Komuś jeszcze siadł G7 i miał kartę sim z T-mobile ? https://www.youtube.com/watch?v=h-lNvBYV10U
To jest jakiś większy problem, w komentarzach kilkadziesiąt wpisów o tym samym problemie powstałym w dniu dzisiejszym i wszyscy mieli telefony w sieci T-mobile.
 #1057931  autor: kuba.budzynski1045777
 02 gru 2018, 11:12
U mnie problem występuje od wczoraj (telefon kupiłem tydzień temu).

Mam 3 karty - 2 w T-Mobile i 1 w Plus. Z kartami w T-Mobile problem występuje za każdym razem, a w przypadku Plusa - czasami. Dzięki karcie Plus udało się przerwać bootloop.

Póki co czekam na aktualizację, bo to ewidentnie kwestia update'u z wczorajszej nocy.
 #1057971  autor: m.sta
 02 gru 2018, 16:51
Zaczął ci telefon działać jak tylko włożyłeś inna kartę ? Bez hard reset?
Ja musiałem zrobić hard reset żeby go obudzić, i karty nie wkładam aż nie naprawią problemu.

Na szczęście nic nie straciłem , bo zdjęcia miałem synchronizowane z chmurą a nic innego wartościowego nie miałem na telefonie, ale tyle ludzi co straciło swoje dane na tej wpadce to szkok.
 #1057991  autor: kuba.budzynski1045777
 02 gru 2018, 20:16
Tak, zadziałał na karcie Plusa bez hard reset. Później wyjąłem tę kartę, uruchomiłem ponownie i za pierwszym razem się zawiesił na ekranie powitalnym, a za drugim razem zadziałał. Niestety 3 godziny temu bez powodu sam się zrestartował (nie było w nim SIM) i wpadł w bootloop. Zaczął się mocno nagrzewać więc zrobiłem hard reset.

Nie aktualizowałem go po resecie i jestem w stanie go wyłączyć / włączyć ponownie i nie wpada w bootloop. Teraz czekam na aktualizację. Na niemieckim forum trafiłem na informację z odpowiedzią od LG: https://www.android-hilfe.de/forum/lg-g ... age-8.html

W skrócie: w LG podobno wiedzą o problemie, na razie nie umieją go naprawić - nadal pracują nad fixem i trzeba czekać.