awa2001, widzę, że jesteś obeznana, więc mam pytanko małe
Czy normalne jest, że na
drugie przedłużenie umowy daje się ofertę
gorszą od tej, którą miało się dotychczas...ba ! gorszą od oferty dla nowych klientów...?
Obecnie posiadam Business Everywhere Premium z rabatem 50% na cały okres umowy (12 miesięcy).
Kontrakt niebawem się kończy, więc chciałem przedłużyć na kolejny rok, na tych samych warunkach (Premium, bez nowego modemu, 12 miesięcy, rabat 50%).
I co się okazało - nie ma takiej opcji.
Jedyne, co mogli mi zaproponować zarówno w dużym salonie firmowym (Centrum Orange), jak i pod *600, to rabat 50%, ale na 4 miesięce, lub rabat 10% (!) na cały okres umowy.
Nie wiadomo, czy śmiać się, czy płakać...zważywszy choćby na to, iż nowym klientom bez modemu daje się 25% rabatu bez gadania.