• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #950694  autor: jarekt
 15 wrz 2017, 00:10
W PnK SD jest w standardzie (jest elementem oferty/taryfy PnK) i jest od razu włączony (nazywa się to też "0zł w Play").

---edit---
Dodam jeszcze, że to wykluczenie otrzymania nowego Bonusu 500zł/50GB/150dni/RWK może dotyczyć nie danego numeru, a danej osoby (danego PESELu), która wcześniej chociaż raz otrzymała już BzP 200zł/20GB/RWK.

Także może być nieciekawie dla pszczółek :)

PS. Jeśli czyta to jakiś MOD to proszę o zmianę tytułu wątku na:
[Play] Bonus za Przeniesienie 500zł/50GB/150dni/RWK
 #950703  autor: bolek2004
 15 wrz 2017, 04:17
Sprawdziłem na play24 (wszystkie numery w play z odebranym bonusem za rejestrację i żaden nie był nigdy do play przenoszony) na www i w żadnej taryfie rbm/play nie wyświetla się opcja aktywacji, poza fakt mobile. Jest w usługi/złotówki. Próbowałem aktywować, przychodzi sms, ale po wpisaniu wyskakuje komunikat: usługa dla Ciebie niedostępna. Sprawdź dlaczego na http://www.play.pl/rejestracja
Na tym numerze już kiedyś bonusy były odebrane, co prawda tylko za rejestrację, bo numer od początku był w play, nie był nigdy do play przenoszony.
Poza tym krótkie kody na aktywację nie działają, znaczy u mnie pokazuje się usługa chwilowo niedostępna. Próba aktywacji smsem kończy się info nieznana komenda.
Zobaczymy jak to się rozwinie. Bonusy jak bonusy ale rwk by się przydało na kilku numerach:)
 #950722  autor: reboot
 15 wrz 2017, 08:48
jarekt - w mojej opinii zapis dotyczy osób, które na danym numerze telefonu skorzystały już z 200/20.
2. Z Oferty Promocyjnej można skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, Użytkownicy, którzy skorzystali już z Oferty Promocyjnej -
200zł, 20 GB na 60 dni i rok ważności konta, nie mogą skorzystać z niniejszej Oferty Promocyjnej.
.
Ewidentnie chodzi o to, żeby osoby, które skorzystały z 200/20 nie mogły korzystać w ogóle z 500/50, a osoby, które skorzystały z 500/50, aby nie mogły tego zrobić ponownie.

PS. Właśnie na numerze przeniesionym miesiąc temu uruchomiłem 500/50. Nie był na nim uruchamiany pakiet 200/20, ale ja jako osoba :D uruchomiłem kilkanaście pakietów 200/200 na różnych numerach.
Aha dodam, że ten numer był w Play Internet na Kartę czyli dostałem kiedyś 100 GB ważne rok, potem zmieniłem sieć i wróciłem do Play - 500/50 zadziałałało. Tak samo zresztą jak działało 200/20 dla numerów, które otrzymały 100GB w PInK :)

Poniżej zrzut ekranu (gif) potwierdzający działanie 500/50 :)
Obrazek

WKS
 #950728  autor: jarekt
 15 wrz 2017, 09:50
@reboot, ten zapis w regulaminie jest trochę niefortunny, bo w jednym punkcie i w jednym zdaniu z jednej strony w odniesieniu do nowego Bonusu 500zł/50GB mówi o numerze, a z drugiej strony w odniesieniu do starego Bonusu 200zł/20GB mówi o użytkowniku.

Ale dobrze, że ostatecznie (a przynajmniej dzisiaj) działa tak jak każdy by chciał :)
 #950773  autor: reboot
 15 wrz 2017, 15:41
@jarekt - moim zdaniem Play miał na myśli nie użytkownika wg PESEL, ale użytkownika w sensie osoby, która skorzystała z 200/20 na danym numerze. Opisali,że nie można 2x 500/50 zrobić, jak również każdy kto odebrał 200/20 i chciałby ponownie skorzystać z 500/50 nie może tego zrobić.

WKS
 #950783  autor: jarekt
 15 wrz 2017, 17:06
@reboot możesz zmierzyć prędkość neta na tym Bonusie w 2-3 porach dnia, np. rano czy przed południem, późnym popołudniem i bardzo późnym wieczorem? I najlepiej tak 3-4 testy na każdą porę i wyciągnij średnią z pomiarów o danej porze i wklej wynik (printscreen) z danej pory dnia najbardziej pasujący do średniej z danej pory. Podaj też lokalizację testu (Wrocław?).

Idealnie by było jeszcze osobno test z wymuszonym tylko LTE i osobno dla wymuszonego tylko 3G :)

Czyli 3 pomiary, o 3 porach dnia w 2 technologiach (18 testów), a wklejasz średnie wyniki (tekstowo) dla 3 pór dni i 2 technologii czyli 6 wyników i odpowiednie 6 printscreenów jako dowód Twojej pracy :).

Chyba, że wszystkie wyniki będą do siebie podobne, to wklej tylko jeden najbardziej miarodajny i zbliżony do średniej.
 #950791  autor: 24bis24
 15 wrz 2017, 17:39
bolek2004 pisze:na www i w żadnej taryfie rbm/play nie wyświetla się opcja aktywacji, poza fakt mobile
Ale wyświetla sie jak numer jest z przeniesienia i nie było odebranego bonusu

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #950792  autor: albertpaly
 15 wrz 2017, 17:45
24bis24 pisze:
bolek2004 pisze:na www i w żadnej taryfie rbm/play nie wyświetla się opcja aktywacji, poza fakt mobile
Ale wyświetla sie jak numer jest z przeniesienia i nie było odebranego bonusu
U mnie się wyświetla, numer był przeniesiony i wcześniejszy bonus odebrany

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
 #950833  autor: jarekt
 15 wrz 2017, 21:53
Ale gdzie szukasz? Pod stołem :) ?
Ja szukam tak:
- wchodzę na redbullmobile https://www.redbullmobile.pl/
- na samym dole klikam na "Regulaminy" https://www.redbullmobile.pl/regulaminy/
- wybieram "Regulaminy Red Bull MOBILE Energy na kartę" https://www.redbullmobile.pl/regulaminy ... -na-karte/
- potem klikam na "REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „PRZEJDŹ NA RED BULL MOBILE ENERGY” " https://www.redbullmobile.pl/sites/defa ... 8.2017.pdf
...i gotowe!
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2017, 21:55 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.