Użytkownik
Ranga
VIP
Posty
7319
Rejestracja
21 sie 2007, 20:01
Sieć
Każda
Lokalizacja
Stegny
Testowałem dzisiaj na Mi 11 Lite NE wymuszenie IMS ViLTE w Orange Flex, gdzie usługa już oficjalnie działa od marca. Telefon aktywował ViLTE (W menu nie ma suwaka do tej opcji, ale pojawia się w dialerze ikona kamery. Identycznie jest dla Play), zarejestrował się w IMS. Niestety połączenia wideo nie działają. Przy próbie nawiązania połączenia wychodzącego pojawia się info "błąd serwera". Przy połączeniu przychodzącym "abonent niedostępny".Martino pisze: ↑12 lip 2023, 22:49Nieistotne że nie ma go na liście. Na liście Orange też widnieje jako bez wsparcia VoWiFi a w rzeczywistości działa wyśmienicie bez najmniejszego problemu. Podobna sytuacja jest na pewno jeśli chodzi o ViLTE. Na liście brak, ale w rzeczywistości działać może tylko potrzeba jakiegoś ręcznego ustawienia.
Osobiście mam sprawdzoną Nokię 8210 4G dla Orange, T-mobile i Play. U wszystkich EVS-WB (nie SWB!) 24,4 kb/s. Różnica w jakości względem AMR-WB 23,85 kb/s jest słyszalna. Orange nie ma tego modelu na oficjalnej liście, ale usługa nie wyłączyła się po kilku dniach testowania.
No dobra, ma EVS ale widzisz o czym rozmawiamy? Chodzi o to jakie to jest EVS. WB czy SWB ...
Jaką masz pewność, że akurat Nokia 110 4G nie ma EVS-SWB? Miałem okazję to testować a nie mam żadnych ubytków słuchu plus zauważam rożnice. Dźwięk jest dużo bardziej czysty nawet na Nokii 110 4G. Jestem pewny, że to nie było zwykłe EVS.Martino pisze: ↑27 lip 2023, 08:12No dobra, ma EVS ale widzisz o czym rozmawiamy? Chodzi o to jakie to jest EVS. WB czy SWB ...
Różnica między kodekiem AMR-WB (HD Voice) a EVS-WB jest praktycznie nieodczuwalna dla niewprawionego ucha, natomiast EVS-SWB już różnicę odczuje każdy. Stad dyskusja czy jest jakiś klawiszowiec obsługujący EVS ale w wariancie SWB. Kumasz ?![]()
Z netmonstera klikając w "hamburgera", a potem phone info lub wpisując w dialerze kod *#*#4636#*#* nie możesz przejść do informacji o telefonie, gdzie możesz zmienić tryb sieci?
OPV/OPV,OPVmarcin19883 pisze: ↑17 maja 2023, 19:55Masz XEO, napewno? wpisz *#272*62826#. Co piszę na samej górze? Sales code..Jak nie masz na górze XEO, to musisz z listy wybrać. Tylko uważaj, jak klikniesz instaluj, to ci wyczyści telefon. Zrób kopię zapasową danych.