• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 37
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 37

 #738532  autor: delKichote
 07 sie 2014, 13:15
lars79 pisze:na druku z salonu NIE MA żadnych informacji o tym że rozwiązanie umowy jest ze względu na brak akceptacji zmian w regulaminie i co za tym idzie nie ma kary, poniżej skan potwierdzenia wydrukowanego w salonie t-mobile
[...]
dlatego miałem przygotowane pismo wg schematu ze str. 10 tego wątku
Tytuł "druku z salonu": "Formularz potwierdzający przyjęcie dyspozycji rozwiązania umowy", a nie: "Formularz rozwiązania umowy" - widzisz różnicę?

Wygląda to tak, jakby ten formularz był odpowiednikiem kwitku potwierdzenia nadania listu poleconego na poczcie, i niczym więcej.
Tu pytanie - czy we wszystkich "salonach" tak robią?

Zgodnie z umową/regulaminami, operatora musisz poinformować pisemnie o wypowiedzeniu umowy. Wygląda na to, że tym "poinformowaniem pisemnym" okazało się pismo "przygotowane wg schematu ze str. 10"...

 #738537  autor: ahmed
 07 sie 2014, 13:26
elbryk pisze:Witam.

Jak wyślę TM oświadczenie o braku akceptacji zmian (tak jak na 10 str.), to kiedy będę mógł podpisać umowę z nowym operatorem ?
ja bym poczekał jak Ci przekwalifikują na kartę......tu są różne opinie, właśnie czekam aż przedmówca odpowie dlaczego dopiero 1 października i na jaką taryfę przejdzie na kartę..

 #738544  autor: ukefake
 07 sie 2014, 13:43
ahmed pisze:3. JUMP ale do końca obecnej umowy....
a czytałeś w tym wątku jakie propozycje migracyjne dostają osoby z listami?
dla mnie najtańsza to jump za 39pln, o basicach można zapomnieć aczkolwiek nowi klienci mogą go bez problemu kupić :(

 #738546  autor: ahmed
 07 sie 2014, 13:48
ukefake pisze:
ahmed pisze:3. JUMP ale do końca obecnej umowy....
a czytałeś w tym wątku jakie propozycje migracyjne dostają osoby z listami?
dla mnie najtańsza to jump za 39pln, o basicach można zapomnieć aczkolwiek nowi klienci mogą go bez problemu kupić :(
wiem mi za dotychczasowe premium 49,90 proponują 129PLN, ale już za dotychczasowe 35zł 800 prom, no limits 49,90zł, ew. za dotychczasowe 79,90PLN free - 44,90 z możliwością w salonie 39,90zł.
W przypadku premium opłaca mi się dopłacić 5zł bo córka wydzwania i smsuje za 300zł.
Wysłałem im zapytanie że zostawię 2 numery za 5PLN więcej do końca trwania umów a za trzeci owszem JUMP za 49.99zł na 2 lata ale Iphone 4s za 1zł a nie 899zł bez internetu (bo i tak korzysta starsza osoba).

 #738564  autor: delKichote
 07 sie 2014, 14:44
Konsultant z BOK stwierdził przed chwilą, że złożenie do końca sierpnia oświadczenia po prostu o nie akceptacji zmian będzie skutkowało automatycznym przeniesieniem numeru abonenta do systemu pre-paid na taryfę "fri" (ofkos w odpowiednim wg przepisów terminie...).

Oświadczenie takie należy wysłać do TM lub złożyć w punkcie sprzedaży - z tego wynika, że trzeba je napisać samemu, a nie czekać na gotowy formularz z salonu...

 #738588  autor: Kryniczanin
 07 sie 2014, 15:13
delKichote pisze:Konsultant z BOK stwierdził przed chwilą, że złożenie do końca sierpnia oświadczenia po prostu o nie akceptacji zmian będzie skutkowało automatycznym przeniesieniem numeru abonenta do systemu pre-paid na taryfę "fri" (ofkos w odpowiednim wg przepisów terminie...).
Baju baju będziesz w raju. Kto ich pod 602900 nauczył takich bajek. Mnie prawie na kolanach błagają w liście bym poprosił ich o przeniesienie do pre-paida.

 #738606  autor: ahmed
 07 sie 2014, 15:33
dlaczego błagają ?

........ogólnie jest tak, jak ktoś nie przekraczał dużo taryfy to walczą o niego, ale jak przekraczał - chcą się pozbyć.
Najbardziej denerwuje mnie wypowiedź Pani Dyrektor z TM, że pozbywają się starych umów. Czy moja umowa z listopada 2013r. jest stara :evil: ?

 #738610  autor: Kryniczanin
 07 sie 2014, 15:52
ahmed, W liście zażądałem całkowitego odłączenia nr od sieci. A co na to T-Mobile nie nie nie przemyśl to do 27 sierpnia zgłoś telefonicznie i trafisz do wspaniałej karty.

Powód? Boją się statystyk innego uzasadnienia nie widzę.

 #738611  autor: delKichote
 07 sie 2014, 15:53
Kryniczanin pisze:Mnie prawie na kolanach błagają w liście bym poprosił ich o przeniesienie do pre-paida.
Czyli na okoliczność aktualnej "zorganizowanej akcji daj piątaka" w TM umieściłeś w Twoim wypowiedzeniu żądanie "uśmiercenia" Twojego numeru?
Skoro tak, to może dlatego "błagają na kolanach" o migrację na pre-paid w Twoim przypadku...?

Czy ktoś ma już taką sytuację, że złożył tylko wypowiedzenie na okoliczność braku akceptacji zmian, i dostał odpowiedź od TM, że zostanie przeniesiony na pre-paid?

Kwestia - jeśli chcę, żeby mnie przenieśli na pre-paid na okoliczność nie akceptacji zmiany umowy przez operatora, to czy trzeba taką prośbę umieścić w piśmie z wypowiedzeniem umowy?

 #738618  autor: amari
 07 sie 2014, 16:26
ahmed pisze: Wiecie o tym, że są trzy opcje:
1. 5zł więcej
2. brak akceptacji
3. JUMP ale do końca obecnej umowy.....j
Jak zwykle - jaki konsultant taka wersja ;). Ja nie bardzo w to wnikałem, ale mi zaproponowano Jump do końca bieżącej umowy w "podobnym" wariancie - czyli bez sprzętu. Wówczas otrzymałbym 30GB za 60pln, czyli de facto tyle samo co bc59 przed, nie biorąc pod uwagę rabatu na 10pln, który zniknie przy tej operacji.
Natomiast Jump ze sprzetem LTE kosztowałby mnie 23pln więcej, i umowa przedłuza się o 24m... Tak mi to dwukrotnie tłumaczono - bez emocji oceniając, to oferta jest w porządku, gdyby nie kruczek, czyli ten rabat na 10pln ;) Konsultantka była na tyle sprytna ze wydumała iż dostane ten rabat jak... przedłużę już teraz inny abonament który akurat za 4miesiące będzie się kończył :).

I pewnie nawet to nie jest prawdą - zaraz znajdą się tacy którym konsultanci zaproponowali coś zupełnie innego ;)

PS. Pochwalę się, że moje wypowiedzenie właśnie dzisiaj ruszyło priorytetem w drogę do stolicy :).
Ostatnio zmieniony 07 sie 2014, 16:32 przez amari, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738619  autor: Kryniczanin
 07 sie 2014, 16:30
delKichote pisze:Czyli na okoliczność aktualnej "zorganizowanej akcji daj piątaka" w TM umieściłeś w Twoim wypowiedzeniu żądanie "uśmiercenia" Twojego numeru?
Jak najbardziej :-) Do tego płacący rachunki rzędu 200pln i więcej abonent uśmiercił jednego bc a drugiego z 99 zjechał na 19,99 :mrgreen:

3 kwartał w moim wykonaniu to dla nich spadek przychodów o 75-80% :mrgreen:
delKichote pisze:Skoro tak, to może dlatego "błagają na kolanach" o migrację na pre-paid w Twoim przypadku...?
Napisałem im twardo że z powodu tej akcji która pokazuje ich stosunek do klienta niech zapomną o choćby jednym prepaidzie więcej w statystykach :mrgreen:

 #738620  autor: ahmed
 07 sie 2014, 16:31
TM cofnął mi 3 podwyżki - zostaje po staremu. Inaczej proponowali po 120-150 zł albo z telefonem ale od końca obecnej umowy czyli w sumie ponad 3 lata,
Złozcie wypowiedzenie i Pani w tym momencie przełączy do SUK i 5zł cofają.

 #738630  autor: hruszcz
 07 sie 2014, 16:57
"sprawdzone info"
Opłaty abonamentowe zostają dopasowane do standardowej oferty bez telefonu na taryfach Jump.
dotyczy to migracji na JUMP po piśmie/z własnej woli
czyli najniższa bedzie 44,99, potem 54,99
kolejna piątka dla T-M...

 #738633  autor: tytyt
 07 sie 2014, 17:05
A jeżeli nie dostałem takiego listu mogę z nimi zerwać umowę bez kary albo przynajmniej obniżyć ten abonament ? 99,90 płacę za Taryfa Rodzina 110

 #738634  autor: hruszcz
 07 sie 2014, 17:09
List dostają tylko co którzy maja taryfy bez telefonu (nie JUMP), oraz Ci co maja umowy na czas nieokreslony

 #738635  autor: delKichote
 07 sie 2014, 17:10
ahmed pisze:Złozcie wypowiedzenie i Pani w tym momencie przełączy do SUK i 5zł cofają.
W moim przypadku po przełączeniu był standard: super oferta za 40-parę złociszy, a potem: to może nowy abonament (nowa umowa) z telefonem?
"Asa z rękawa" w postaci wycofania się z podwyżki nie było, być może dlatego, że stwierdziłem, że przejście na kartę w TM mi odpowiada, a umowę mam tylko do końca bieżącego roku, i poza tym mało im płacę co miesiąc...

Sądzę, że faktycznie w przypadku klientów, którzy zadeklarują chęć przejścia do innego operatora, będą robić takie zwody, bo chodzi im o statystykę... A w całej tej akcji liczą na zwiększone wpływy od klientów, którzy zignorują podwyżkę.

Btw, gdy przełączą mnie na kartę, to najprawdopodobniej przejdę "na spokojnie" do nju (w sumie ostatnio zawsze zostawało dużo minut nie przegadanych z tych ztcp 150 za 18zł/miesiąc)...

 #738650  autor: asystolia
 07 sie 2014, 17:34
ahmed pisze: Najbardziej denerwuje mnie wypowiedź Pani Dyrektor z TM, że pozbywają się starych umów. Czy moja umowa z listopada 2013r. jest stara :evil: ?
Moja jedna umowa jest z początku kwietnia, a druga z połowy maja bieżącego roku- też są stare jak widać... :evil:

Dziś w salonie po raz kolejny zapewniono mnie, że przeniesienie numeru przed 31.08. nie spowoduje naliczenia żadnej kary umownej.

Wieczorem przechodzę do Play :smt006

 #738675  autor: ahmed
 07 sie 2014, 19:13
fajna oferta i ciekawie ukryta, ale w umowie na 6 m-cy jest napisane: Po zakończeniu czasu oznaczonego obowiązywania Umowy Operator może przywrócić zasady naliczania opłat zgodnie z cennikiem taryf Jump,.
Czyli tak jak w PLAY, po pól roku albo masz nowe warunki i terminową, albo uciekasz bo podwyższą Ci stawki.
Ja zacząłem rozmawiać o przeniesieniu 3 numerów i dlatego cofnęli 15zł.
Co do przeniesienia - jeśli w czasie rezygnacji wpłynie pismo od abonenta czy innego operatora o przeniesienie - potraktują to jako zerwanie umowy - TAK MI POWIEDZIELI.
Numer przejdzie nast. dnia na kartę (mają 5 dni) i wtedy przenosić. Rozmawiałem z babką która sie tym zajmuje.

[ Dodano: 2014-08-07, 19:18 ]
asystolia pisze:Dziś w salonie po raz kolejny zapewniono mnie, że przeniesienie numeru przed 31.08. nie spowoduje naliczenia żadnej kary umownej.

Wieczorem przechodzę do Play :smt006

konflikt pism spowoduje że wezmą te o przeniesienie.

 #738701  autor: epingle
 07 sie 2014, 20:57
Ja dzisiaj złożyłam wypowiedzenie w najbliższym salonie. Niestety nie dostałam potwierdzenia - konsultant powiedział, że dostanę potwierdzenie pocztą w ciągu 30 dni. Do podpisania dał mi gotowy formularz, w którym było, że nie akceptuję warunków umowy, wypowiadam ją z zachowaniem numeru telefonu. Jak to jest, że co salon to inaczej? Chodzi mi o to potwierdzenie złożenia tego pisma.
  • Strona 17 z 37
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 37
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 37