• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #242709  autor: czaik
 29 gru 2007, 20:46
OK. Moze wy mi pomozecie. Skusila mnie ta oferta internetowa z kilku powodow.
Mowimy tu o przedluzeniu umowy:

1) Tanszy telefon o prawie 100 zl (faktura, gwarancja - wszystko OK - kurier byl po 6 dniach)

2) Multi Box - Premium na 24 miechy

3) 50 MB do wykorzystania co miesiac przez pierwsze 12 miesiecy na uslugi Internetowe

4) Kilkadziesiat minut co miesiac przez pierwsze 12 miesiecy na polaczenia z Orange i Stacjonarnymi.

Do tego wlaczylem sobie 3 numery za 20 zl i rozdzielenie minut na wszystkich opow.

Pierwsze moje zdziwienie bylo gdy 28 juz mialem zmieniony Plan i nikt nie byl mi wstanie powiedziec co mam do wykorzystania teraz na koncie. Orange On-Line tez zakrecony byl strasznie. Powlaczalem co chcialem. Rano przyszly potwierdzenia SMS i Platnosci na Orange On-line wygladaj teraz tak:

Obrazek

Wszystko fajnie tylko gdzie ja znajde zuzycie pakietu dodatkowego do Orange ? I tych uslug internetowych :?: Bo nigdzie tego nie widze, konsulatanci nie potrafia odpowiedziec mi na to pyt., ale widza te pakiety wlaczone.

Wybrali sobie tu kilka dodatkowych uslug, ale np. 1200 min do tych 3 numerow juz nie.

Czy to jakis blad i wszystko wroci do normy :?: Czy tak juz zostanie, a ja mam sie domyslac jakie mam zuzycie pakietow :?:

Pomozcie :roll:

"Przetrwać by zwyciężyć (...) Zwyciężyć by przetrwać"

 #242776  autor: Kaczy
 30 gru 2007, 11:16
Ehh... ja mam podobny problem. Przy przedłużeniu umowy dostałem 100% więcej do Orange, ale nigdzie tego nie widze na Orange-online. :/

...::: Made for loneliness :::...

 #242807  autor: piotrs1978
 30 gru 2007, 13:36
maniek pisze:wiecie co mialem zamiar przez internet zamowic abonament ale po tym co tu wyczytalem to jednak do salonu sie przejde :wink:
Moim zdaniem zawsze jest lepiej podpisywać umowy w salonach czy sklepach firmowych. Zawsze można podejść i reklamować w razie czego.

 #242993  autor: Taborak
 31 gru 2007, 11:49
piotrs1978 pisze:
maniek pisze:wiecie co mialem zamiar przez internet zamowic abonament ale po tym co tu wyczytalem to jednak do salonu sie przejde :wink:
Moim zdaniem zawsze jest lepiej podpisywać umowy w salonach czy sklepach firmowych. Zawsze można podejść i reklamować w razie czego.
Wlasnie o to w tym chodzi - zeby nigdzie nie chodzic :)

Wszystko jedno, czy zamawia sie przez Internet, czy w sklepie. Prawa wynikajace w warunkow umowy i gwarancji sa te same. W razie czego reklamacje zalatwia sie przeciez tak samo.

 #243291  autor: konrad
 01 sty 2008, 21:27
1200 minut z darmowego numeru nigdzie nie masz podane, dziwi mnie ze masz podane pakiet 1000 sms lub 100. ja dostalem 3 paczki po 1000 sms/500mms za przejscie z prepaid i nigdzie nie ma podgladu ;/

 #243379  autor: czaik
 02 sty 2008, 11:00
konrad, z tym 1200 min. tak napisalem, bo mam jak zalaczylem uwglednione wszystko z czego nie korzystam. Po tym co napisales zaczynam sie zastanawiac czy oni tego nie ukrywaja po prostu. Korzystasz z SMS/MMS to juz tam tego nie ma.
Poki co zlozylem 3 reklamacje i ciekawe ile bede czekal na odpowiedz. Bede mial czas zajade do Orange i wypytam choc pewnie nie otrzymam odpowedzi.

Dodatkowo w umowie bylo, ze otrzymam Multi Box Platinium. Niby w Orange On-line ylo zaznaczone juz od polowy grudnia. Przyszedl nowy miesiac i... Jak bylo 30 SMS tak jest i nic sie nie zienilo (kolejna reklamacja).

Rece opadaja. I nie ma tu co wyzywac na Orange wszedzie tak jest :|

"Przetrwać by zwyciężyć (...) Zwyciężyć by przetrwać"

 #243385  autor: Wilker
 02 sty 2008, 11:22
ja mam tez przyznane 80 minut do orange za zamówienie przez internet i w orange on-line ich nie widac a jedynie pod *200 mozna sprawdzic ich stan, sa wymieniane jako ostatnie

 #243492  autor: czaik
 02 sty 2008, 20:00
Wilker, no ja wlasnie przed chwila mialem zdziwko. Pod *200 slysze "Brak dostepu do danych" czy jakos tak. To pierwszy raz zadzwonilem na *500 i tu szok. 3 razy koles powtorzyl sie brak dostepu do danych i na koncu oficjalnie mowi ile minut zostalo mi do wykorzystania z puli 1200 min. do 3 wybranych numerow. Moze te wczesniejsze bledy to te pozostale dane. Trzeba czekac...

"Przetrwać by zwyciężyć (...) Zwyciężyć by przetrwać"

 #247164  autor: arkady123
 23 sty 2008, 16:16
nikomu nie polecam tego sklepu,ostatnio zamówiłem na orange.pl internet bezprzewodowy ORANGE FREE dla firm i na ich stronie pisali że przez pierwsze 4 miesiące jest zniżka na abonament 50% a to jest zupełna sciema bo żadnej zniżki nie dostałem.
 #247723  autor: uzyszkodnik
 26 sty 2008, 16:02
Dziwna sprawa ten sklep Orange. Zamawiałem karte sim, kurier szybko się pojawił po 2 dniach mogłem kartę aktywować; generalnie OK.

Zamówiłem kartę SIM dla matki - umowa podpisana, dokumenty dostarczone do Orange (wiem, bo dzwoniłem do firmy kurierskiej) - ale karta wciąż nieaktywna (nie da się jej także aktywować na stronie Oranga)

Pisze maile, wysyłam faxy, dzwonie - "karta będzie aktywna w ciągu 3 dni proszę czekać" lub "mamy problemy techniczne, prosimy o wyrozumiałość".
Mimo, że minął _regulaminowy_termin aktywacji karta SIM jest dalej nieaktywna.

Wniosek: jeśli nie musisz to NIE korzystaj ze sklepu Orange (chyba, że masz dużo czasu i stalowe nerwy).

Poczekam jeszcze trochę potem skontaktuję się UKE - może oni cos pomogą.

--
użyszkodnik