DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #999866  autor: Pabloeq
 20 cze 2018, 23:53
marcin19883 pisze:Musisz wykupić wersje za 15 zł
Jak masz wykupić taką wersję w tym pakiecie za 30zł w prepaidzie? Tam jest ta najsłabsza opcja.

Stąd pytam, jak będzie jak ustwię na YT 1080p, bedzie mnie na siłę męczyć "supernetem" i 480p czy pozwoli obejrzeć w 1080p i pobierze z pakietu 10GB?
 #999874  autor: marcin19883
 21 cze 2018, 00:30
Pabloeq pisze:
marcin19883 pisze:Musisz wykupić wersje za 15 zł
Jak masz wykupić taką wersję w tym pakiecie za 30zł w prepaidzie? Tam jest ta najsłabsza opcja.

Stąd pytam, jak będzie jak ustwię na YT 1080p, bedzie mnie na siłę męczyć "supernetem" i 480p czy pozwoli obejrzeć w 1080p i pobierze z pakietu 10GB?
Sorry, w prepaidzie jest tylko wersja dvd. Teraz doczytałem dokładnie. Będziesz mieć poprostu lejek 1.5Mbps, gdy uruchomisz któryś z serwisów obsługiwanych. A to prędkość 480p
 #999973  autor: OrangowyN
 21 cze 2018, 20:21
piotrzet pisze:To jest ograniczenie prędkości. Po prostu masz ograniczone 1,5 Mb/s w aplikacji i tyle. Nic nie pobierze ani nic będziesz miał po prostu dłuższe ładowanie.
Można na YouTube za pomocą dedykowanych wtyczek włączyć wcześniejsze zbuforowanie całego filmu. Normalnie buforuje trochę i przestaje.

Netflix przy wolnym łączu (męczyłem się na łączu Orange/Tepsa 10 Mbps) najpierw zacznie dość szybko odtwarzać w niskiej rozdzielczości, po kilkunastu sekundach kiedy w tle zbuforuje nadmiar danych przełączy na HD. Jeżeli byłoby to max 1,5 Mbps z T-Mobile to oznaczałoby to czekanie.... chwilę oglądania w niskiej rozdzielczości, przełączenie na HD, przerwa w oglądaniu, ściąganie danych... i znowu niska rozdzielczość, przełączenie na HD, stop bo brakło danych...

Na tej ofercie z T-Mobile Netflix nie nadaje się do oglądania. Musisz sobie zagwarantować około 5 do 6 Mbps realnego nieprzerywanego transferu żeby oglądać Netflix bez "zrywania".
Przeszedłem to na własnej skórze na ADSL, na LTE będzie co najwyżej jeszcze gorzej.
 #1000315  autor: marcin19883
 23 cze 2018, 18:07
Do 1080p wystarczy 5Mbps. Gdy się ładuje filmik, to widzę w statystykach prędkość 4.7Mbps, więc 5Mbps jest ok. Do 480p 1.5Mbps też wystarczy.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2018, 18:08 przez marcin19883, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1000316  autor: piotrzet
 23 cze 2018, 18:08
Jak najbardziej Netflix sugeruje taką samą prędkość.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1000319  autor: marcin19883
 23 cze 2018, 18:18
Ogólnie 480p to słaba jakość dla filmów czy seriali. Jeśli oglądasz Youtuberów, to jest ok, bo po co lepsza jakość dla tej szopki? W laptopie przy pełnym ekranie musi być 720p na ekranach 1366x768. A większość ludzi ma tą rozdzielczość.
 #1003223  autor: piotrzet
 11 lip 2018, 12:23
Od dzisiaj jest też podobno w ofercie MIX szczegóły jak na razie nie znane post z Twittera

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1006090  autor: adacomp
 03 sie 2018, 21:31
polsat090 pisze:A mam takie pytanie czy można w taryfie na kartę włączyć tylko i wyłącznie sam supernet video bez żadnych innych pakietów.
można za 5zł na 5dni.

*150*155*2#

http://www.t-mobile.pl/pl/supernetvideo
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 016773.pdf
 #1006107  autor: piotrzet
 04 sie 2018, 07:21
Dodali taką opcję, bo wcześniej jej nie było. Ale szczerze mówiąc to mało się opłaca bo też za 5zł na 5dni jest wszystko bez limitu i 1GB internetu.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1006139  autor: marcin19883
 04 sie 2018, 13:19
Finalnie i tak najlepiej wychodzi brać no limit za 30zł. Powinni trochę z ceny zejść za sam super net video
 #1006147  autor: Pabloeq
 04 sie 2018, 14:46
marcin19883 pisze:Finalnie i tak najlepiej wychodzi brać no limit za 30zł. Powinni trochę z ceny zejść za sam super net video
A za +5zł więcej można mieć u nich sam abo wzięty przez stronę ale za to bez ograniczeń i ze wszystkimi usługami :-)
 #1006152  autor: piotrzet
 04 sie 2018, 15:13
Gdzie taki abonament i o której ofercie mowa?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1006157  autor: Pabloeq
 04 sie 2018, 15:41
piotrzet pisze:Gdzie taki abonament i o której ofercie mowa?
Jeszcze z tydzień temu była na ich stronie w opcjach "bez urządzenia" i dalej "tylko online", było w podstawie samo abo za 29,95 chyba, bez zgód +5zł więcej... ale widzę że już coś pozmieniali na stronie...
 #1006158  autor: piotrzet
 04 sie 2018, 15:50
Była opcja owszem za 29,95 ale ona miała tylko 5 GB internetu, a nie 10GB jak oferta na kartę. Żeby mieć to co na kartę czyli 10 GB plus wszystko bez limitu i supernet video koszt miesięczny wynosił 44,95 więc różnica znaczna

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1027775  autor: tehmal
 21 paź 2018, 17:40
Ten super net Video za 5zł, dobry jeżeli ktoś ma smarfon stary lub low-end.
na youtube max 360p, w górę się tnie niemiłosiernie...
Jak miałem Huawei Y5 to mi to nie wadziło... bo taka max rozdziałka (450p przy 4.5"), więc kapkę niżej nie robiło różnicy przy kiepskim ekranie, teraz mam Xiami Redmi Note 5, 6" widać każdy piksel aż oczy bolą, to nawet nie jakoś DVD/SD jak to reklamują.
 #1027848  autor: Karlos20
 22 paź 2018, 10:10
tehmal pisze:Ten super net Video za 5zł, dobry jeżeli ktoś ma smarfon stary lub low-end.
Przypominam, że prędkość darmowej transmisji dla wybranych serwisów video w ramach usługi to 1,5 mbps. Przy 480p i niżej będzie działać komfortowo, przy 720p mogą być ścinki i opóźnienia (żaden problem na kilka chwil zatrzymać materiał, żeby bez kłopotów go oglądać).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1055792  autor: hellboyek
 21 lis 2018, 10:29
Mam problem z Supernet Video. Aktywowałem taryfę Frii z Supernet Video (30 zł). Wszystko działa super - TVP, Youtube i tym podobne serwisy nie powodują utraty danych. Problem jest jedynie z Playerem. Niezależnie od ustawienia jakości (domyślnie jest najwyższa, ale przestawiam ją na bardzo niską), oglądanie filmów i tak powoduje utratę danych.

Jest to dość irytujące i w zasadzie uniemożliwia w pełni korzystanie z usługi. Korzystam z niej na systemie iOS.
 #1055796  autor: piotrzet
 21 lis 2018, 10:36
Zgłoś problem do BOK innego rozwiązania raczej nie ma.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png