DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 178 z 187
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 187
 #999684  autor: SACZI
 20 cze 2018, 07:46
alternator22 pisze:... . Konsultant był raczej z Ukrainy i miałem kłopoty ze zrozumieniem.
To jest aż taki kryzys z ludźmi...?
 #999763  autor: Marens
 20 cze 2018, 15:14
uniucz pisze:aktualnie mam 25zł brutto za 40gb z lte bez limitu i sprzet na własność
Mam identyczną ofertę do końca sierpnia, widzę że tym razem będzie problem z uzyskaniem podobnych warunków. Biorąc pod uwagę wejście Plush Internet będą zmuszeni do odświeżenia ofert przedłużeniowych jak to miało miejsce z Plush Abo https://www.plushbezlimitu.pl/internet/oferta
 #1000168  autor: uniucz
 22 cze 2018, 21:45
matek451 pisze:Wierzysz w bajki konsultanta? Jeśli nie ma FUP w tej ofercie to poproś o regulamin na maila. Mi zaproponowali 15m-cy tylko SIM i 40GB+LTE 'bez limitu" za 15 zl pierwsze 6m-cy a potem pozostałe 9 za 25 zł, średnio wychodzi 21 zzl/m-c. Póki co jeszcze myślę no i w moim przypadku kitu o braku FUP nie wciskał,

Czy ta oferta tycyzła sięsamego netu czy moze masz cos jescze w opcji smartdom?

Dopytuje gdyz ja mam sam net i po złozeniy wypowiedzenia koles nic nie miał do zaoferowania po za prześciem umowy na czas nieokreślony
 #1000181  autor: JFK2016
 23 cze 2018, 01:16
alternator22 pisze:Dzięki posłałem ich na drzewo i biorę światłowód. Zresztą po kolejnej rozmowie okazało się, że umowa nie na 9m tylko na 15m po 9m mogę zmienić ewentualnie warunki. Konsultant był raczej z Ukrainy i miałem kłopoty ze zrozumieniem.
To nad czym się tutaj zastanawiać, po prostu chciałeś net w cenie ramki fajek. Plus ma uczciwe zasady wobec zużycia danych przez abonentów-płacisz za określoną ilość danych w pakiecie podstawowym i masz je z pełną prędkością, wykorzystujesz pakiet masz lejek w przypadku ofert bez limitu na LTE 20/7Mbps i kolejne progi FUP. W obecnej wersji jedynie można się czepiać pakietu nocnego (nie wiem po co się bawią z tym limitem w nocy-gdy po sieci hula wiatr).
 #1000399  autor: JFK2016
 24 cze 2018, 11:52
torre24 pisze:Szkoda, że te uczciwe zasady nie są jasno opisane w regulaminach.
Ale za to są bardzo jasno opisane na forach internetowych. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo że o kasę j.w. -jest dostęp do światłowodu ale lepiej by było w Plusie no-limit za kilkanaście zeta. Przecież są oferty konkurencji no-limit za ok. 4x tyle http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 27&t=93076, tylko chciałoby się tanio i żeby tak internet działał jak w Plusie (bo wbrew szerzonemu fermentowi przez grono hejterów, sieć Plusa poza nielicznymi miejscami z kiepską infrastrukturą działa bdb, bo operator nie rozdaje pakietów za free na prawo i lewo).
 #1000438  autor: torre24
 24 cze 2018, 15:03
@JFK2016 Tyle, że na forach większość klientów nie siedzi, kupuje usługę bez limitu i ma ograniczaną prędkość, a co się z tym wiąże dowiaduje się o tym fakcie już po podpisaniu umowy i nie ma możliwości odstąpienia od niej. Nie mam nic przeciwko ograniczeniu prędkości do 20 Mbps po wykorzystaniu iluś tam GB, tyle że powinienem wiedzieć o tym PRZED podpisaniem umowy. Mało tego, kiedy pierwszy raz mnie prędkość obcięto, żaden konsultant nie powiedział mi o progach (a rozmawiałem z kilkoma) za to było tylko "sieć działa dobrze", "proszę zrestartować router" i inne pierdy. Do dziś za to nie mogę zweryfikować ile GB zużywam bo Plus nie udziela takich informacji nawet w trybie reklamacyjnym, a wskazania routera kasują się po np. chwilowym braku prądu.
 #1000520  autor: alternator22
 25 cze 2018, 08:38
uniucz pisze:
matek451 pisze:Wierzysz w bajki konsultanta? Jeśli nie ma FUP w tej ofercie to poproś o regulamin na maila. Mi zaproponowali 15m-cy tylko SIM i 40GB+LTE 'bez limitu" za 15 zl pierwsze 6m-cy a potem pozostałe 9 za 25 zł, średnio wychodzi 21 zzl/m-c. Póki co jeszcze myślę no i w moim przypadku kitu o braku FUP nie wciskał,

Czy ta oferta tycyzła sięsamego netu czy moze masz cos jescze w opcji smartdom?

Dopytuje gdyz ja mam sam net i po złozeniy wypowiedzenia koles nic nie miał do zaoferowania po za prześciem umowy na czas nieokreślony
Posiadam Polsat Cyfrowy w największym pakiecie.
JFK2016 pisze:
torre24 pisze:Szkoda, że te uczciwe zasady nie są jasno opisane w regulaminach.
Ale za to są bardzo jasno opisane na forach internetowych. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo że o kasę j.w. -jest dostęp do światłowodu ale lepiej by było w Plusie no-limit za kilkanaście zeta. Przecież są oferty konkurencji no-limit za ok. 4x tyle http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 27&t=93076, tylko chciałoby się tanio i żeby tak internet działał jak w Plusie (bo wbrew szerzonemu fermentowi przez grono hejterów, sieć Plusa poza nielicznymi miejscami z kiepską infrastrukturą działa bdb, bo operator nie rozdaje pakietów za free na prawo i lewo).
Wszystko ok sam czytam fora, konsultant mi powiedział, że oferta jest bez limitu a na forach to kłamią i jeszcze że jak internet mi zwolni to powinienem zrestartować router. Ja mogę płacić nawet 60 zł za internet ale nie lubię jak ktoś mnie próbuje naciągnąć.
 #1000634  autor: JFK2016
 25 cze 2018, 19:55
torre24 pisze: kupuje usługę bez limitu i ma ograniczaną prędkość, a co się z tym wiąże dowiaduje się o tym fakcie już po podpisaniu umowy i nie ma możliwości odstąpienia od niej.
Kupuje usługę z regulaminem w którym jest napisane że jest FUP- który może zwolnić usługę do 32kbps, dlatego przy wyborze oferty bardzo istotnym czynnikiem jest świadomość ilości zużycia danych (dotyczy to większości ofert operatorów internetu tzw. "mobilnego"). Przy tej cenie usług nikt nie będzie uświadamiał klienta (tym bardziej na support infolinii nie możesz liczyć).
torre24 pisze: Do dziś za to nie mogę zweryfikować ile GB zużywam bo Plus nie udziela takich informacji nawet w trybie reklamacyjnym, a wskazania routera kasują się po np. chwilowym braku prądu.
Nikt za ciebie tego nie zrobi (chcesz mi powiedzieć że masz 20 stopień zasilania i co kilka godzin energetyka wyłącza ci prąd :) ), szacunkowe dane można wykorzystać nawet z kilku dni i przemnożyć .
alternator22 pisze: Wszystko ok sam czytam fora, konsultant mi powiedział, że oferta jest bez limitu a na forach to kłamią i jeszcze że jak internet mi zwolni to powinienem zrestartować router. Ja mogę płacić nawet 60 zł za internet ale nie lubię jak ktoś mnie próbuje naciągnąć.
Ale nad czym tutaj dywagować- że konsultant kłamał?! Zużywasz duże ilości danych, masz dostęp do światłowodu, to nawet gdyby rzeczywiście to była oferta "no-limit" , to komfort korzystania z usługi światłowodowej jednoznacznie wskazuje na wybór oferty (tym bardziej że piszesz że cena nie gra roli :) ).
 #1000635  autor: torre24
 25 cze 2018, 20:06
FUP może zwolnić prędkość to kolejne pole do nadużyć. Kiedy, konkretnie?
Co do zużycia to nie cwaniakuj, u mnie z internetu korzystają cztery osoby, raz intensywniej, raz mniej intensywnie o czym świadczy wspomniany FUP, który raz jest, a innym razem go nie ma. Poza tym mieszkam na wsi gdzie przerwy w dostawie prądu to chleb powszedni. Tak więc partyzanckie metody obliczania zużycia nie da dla mnie. Zresztą skoro na bilingu są minuty, SMS-y to dlaczego nie ma ilości zużytych danych? Przecież liczą to bo chyba progi prędkości czy FUP są zakładane na jakiejś podstawie, a nie z kapelusza?
I kończąc - jeżeli operator wprowadza jakieś usługi czy ograniczenia to powinny być zawarte w umowie bądź regulaminie, a nie na forum.
 #1000653  autor: JFK2016
 25 cze 2018, 21:01
torre24 pisze:FUP może zwolnić prędkość to kolejne pole do nadużyć. Kiedy, konkretnie?
Jeżeli klient zna swoje zużycie danych żaden FUP go nie zaskoczy (dopasuje ofertę do swoich potrzeb, skorzysta z oferty konkurencji etc. ...), tylko niektórym się wydaje że jak ma wysoki pakiet w CP, to internet już im się należy za free i najlepiej full no-limit.
torre24 pisze: Poza tym mieszkam na wsi gdzie przerwy w dostawie prądu to chleb powszedni.
Proszę nie fantazjuj, mam działkę na wsi...
torre24 pisze: Zresztą skoro na bilingu są minuty, SMS-y to dlaczego nie ma ilości zużytych danych?
Zapłać za biling szczegółowy i będziesz wiedział dokładnie ile zużyłeś.
torre24 pisze: Przecież liczą to bo chyba progi prędkości czy FUP są zakładane na jakiejś podstawie, a nie z kapelusza?
Po wykorzystaniu pakietu podstawowego, włącza się FUP, jak ktoś chce mierzyć, testować to proszę to robić i opisywać.
torre24 pisze: I kończąc - jeżeli operator wprowadza jakieś usługi czy ograniczenia to powinny być zawarte w umowie bądź regulaminie, a nie na forum.
Jest regulamin, jeżeli się nie czyta, to do kogo pretensje?! FUP to nie jest żadna świętość, jeżeli odpowiada większości abonentów? Nie ma migracji do pozostałych opów, to Plus/CP jego działania nie zmienia, jeżeli będzie inaczej to wówczas będą zmiany.
torre24 pisze: u mnie z internetu korzystają cztery osoby, raz intensywniej, raz mniej intensywnie o czym świadczy wspomniany FUP, który raz jest, a innym razem go nie ma.
A cóż to za różnica poza ilością zużytych danych jest czy sieci korzystają 4 osoby, czy 24 osoby-modem jest jeden do oferty. Jak jest drastyczne ograniczenie tzn. że danych było zużytych dużo i trzeba zapłacić i je dokupić-może u konkurencji, jak niema zasięgu innych sieci to w Plush, Aero2 i innych wirtualnych opów działających na Plusie. Naście lat temu za dostęp do sieci płaciło się grubą kasę i nikt nie stękał i nie płakał...
 #1000657  autor: torre24
 25 cze 2018, 21:18
1. Nie znam swojego zużycia i nie zamierzam bawić się w partyzantkę dotyczącą liczenia na podstawie tego czy tamtego.
2. Bardzo się cieszę, że wiesz lepiej ode mnie jak jest z dostawami prądu na mojej wsi.
3. Jakbyś czytał uważnie to mam billing szczegółowy i NIE MA na nim ilości zużytych danych w okresie rozliczeniowym i NIE MA MOŻLIWOŚCI uzyskania takiej informacji nawet w trybie reklamacyjnym - wierz mi sprawdzałem.
4. FUP się włącza w nie do końca określonych regulaminem sytuacjach (chodzi o progi kiedy zwalnia prędkość do 20 i potem 7 Mbit/s). FUP 32 kbit/s przy usłudze "LTE bez limitu" to praktycznie przestępstwo - przy zawalonej sieci takie ograniczenie powinno być nakładane do północy czy na 24h, a nie do końca okresu rozliczeniowego. Wszystkie takie sytuacje musi zawierać regulamin.
5. Regulaminu to chyba Ty nie czytałeś.
6. Zdanie wyrwane z kontekstu, nie odniosę się do niego bo było użyte w innej kwestii. A że naście lat temu internet kosztował drogo to już sobie daruj...
 #1000665  autor: JFK2016
 25 cze 2018, 21:39
torre24 pisze:1. Nie znam swojego zużycia i nie zamierzam bawić się w partyzantkę dotyczącą liczenia na podstawie tego czy tamtego.
To po co decydowałeś się na Plusa?! Od roku jest dostępna oferta bez limitu w T-M, poszukaj innego ISP.
torre24 pisze: 3. Jakbyś czytał uważnie to mam billing szczegółowy i NIE MA na nim ilości zużytych danych w okresie rozliczeniowym i NIE MA MOŻLIWOŚCI uzyskania takiej informacji nawet w trybie reklamacyjnym - wierz mi sprawdzałem.
OK, ale jest aplikacja na androida Plus on-line i w niej dokładnie jest rozliczany limit podstawowy-sprawdź na ile dni ci wystarcza i już (to bardzo proste).
torre24 pisze: 4. FUP się włącza w nie do końca określonych regulaminem sytuacjach (chodzi o progi kiedy zwalnia prędkość do 20 i potem 7 Mbit/s). FUP 32 kbit/s przy usłudze "LTE bez limitu" to praktycznie przestępstwo - przy zawalonej sieci takie ograniczenie powinno być nakładane do północy czy na 24h, a nie do końca okresu rozliczeniowego. Wszystkie takie sytuacje musi zawierać regulamin.
U mnie włącza się bardzo dokładnie-w momencie zużycia pakietu podstawowego, co do 32kbps to uważam że tj. największy babol w tej ofercie (skoro A2 oferuje darmowy dostęp do 512kbps i taki lejek powinien tutaj obowiązywać max.), poza tym nie mam zastrzeżeń do działania FUP przy tak niskiej cenie usługi, dzięki temu sieć działa bdb.
 #1000670  autor: torre24
 25 cze 2018, 21:56
Myślisz, że umowę terminową kończy się na pstryknięcie palcami?
Limit podstawowy mogę zużyć w jeden dzień co nie znaczy, że w miesiącu zużyję 30 razy tyle.
I przestań bronić Plusa - jestem w miarę zadowolony ale niedociągnięcia w tej ofercie są i to na niekorzyść klienta.
 #1001807  autor: Marens
 02 lip 2018, 16:25
Byłem dziś złożyć wypowiedzenie umowy na internet, spotkaliście się z procedurą, że konsultant wypowiedzenie może wydrukować dopiero po 20 minutach od wprowadzenia? Nie mogli mi zaoferować nic ciekawego więc byłem zmuszony przejść się po sklepie aby upłynęło 20 minut. Pewnie nikt nie chce przedłużać z lepszych ofert na gorsze stąd taki kuriozalny pomysł albo konsultanta poniosła fantazja.
 #1001900  autor: alternator22
 03 lip 2018, 08:22
Marens pisze:Byłem dziś złożyć wypowiedzenie umowy na internet, spotkaliście się z procedurą, że konsultant wypowiedzenie może wydrukować dopiero po 20 minutach od wprowadzenia? Nie mogli mi zaoferować nic ciekawego więc byłem zmuszony przejść się po sklepie aby upłynęło 20 minut. Pewnie nikt nie chce przedłużać z lepszych ofert na gorsze stąd taki kuriozalny pomysł albo konsultanta poniosła fantazja.
Jak ja składałem wypowiedzenie w salonie, konsultant jedynie musiał zadzwonić do centrali cała procedura może 5-10min. Oczywiście centrala próbowała przekonać konsultanta żeby mi coś zaoferował.
  • Strona 178 z 187
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 187
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 187