DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #998626  autor: Avenged90x
 12 cze 2018, 14:52
Witam.

Krew mnie zalewa.. to mało powiedziane. Od 19 maja próbuję przenieść numer z Play do T-mobile i cały czas nie udaje się to.. Wszystkie dane się zgadzają - i na wniosku o przeniesienie w T-mobile i w Play a mimo to, wniosek jest odrzucany ze względu na dane, które sie nie zgadzają.. Byłem już z 6-7 razy w T-mobile, z 5-6 razy był ponawiany wniosek, za każdym razem sprawdzanie kilkukrotne każdej danej, numeru (cyfra po cyfrze) i wszystko się niby zgadza.. Jest to przenoszenie z firmy, na firmę (w t-mobile na magentę biznes). PRzez 2 lata miałem numer w play na abonament, na moją siostrę, na osobę prywatną. Parę dni przed zakończeniej 2 letniej umowy byłem w Play, aby osobiście zrobić cesję z siostry na mnie a później cesję z os. prywatnej na firmę(18 maja). Mój błąd, że załatwiałem pierwsze formalności - podpisanie um. z T-mobile poprzez telefon.. i może to spowodowało komplikacje, których nigdzie wyjaśnić nie mogę.. Byłem wielokrotnie w obydwu salonach i kilka rozmów z konsultantami telefonicznymi i nic.. Każdy odsyła do siebie nawzajem, żeby sprawdzić dane, upewnić się - i tak w kółko..

Co mam zrobić w tej sytuacji, bo już mnie kur@#$ica bierze za przeproszeniem.. kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec, zaraz może i lipiec będę musiał opłacić, a tym samym w T-mobile już faktury przychodzą...

Czy to podlega pod jakąś reklamację, żeby tych faktur z Play za czerwiec nie opłacać?
Już mi brak nerwów.. czas tracę, na to jeżdżenie po salonach.. Może jednak złożę wypwoiedzenie w Play i olać ten mój numer, który mam od kilku dobrych lat :(.. Gdybym wiedział, że tak będzie to bym wypowiedział umowę z Play 19 kwietnia, i od 19 maja już z nowym numerem funkcjonował.....
 #998647  autor: marcin19883
 12 cze 2018, 16:09
"kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec"
To jak chcesz przenosić numer, jeśli masz umowę w Play? Musisz najpierw ją wypowiedzieć. No chyba, że czegoś nie zrozumiałem? :)
Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, 17:23 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: zmiana koloru treści wprowadzającej w błąd
 #998661  autor: Remington
 12 cze 2018, 17:25
@marcin19883
taki doświadczony user, a napisałeś treść wprowadzającą pytającego w błąd (zmieniłem jej kolor by stała się trudniej widoczna - nie mamy możliwości przekreślania).

Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.
 #998667  autor: Avenged90x
 12 cze 2018, 17:43
Aktualnie mam um. w play na czas nieokreślony. Z tego co mnie Pani konsultantka z T-mobile zapewniała podczas rozmowy, że w momencie przeniesienia numeru, oni stosują wniosek do Play i powinienem automatycznie z końcem umowy przejść do Play, chyba że kilka dni poślizgu, to wtedy płacę za te kilka dni.. ale lada moment to już będzie kur@#$ miesiąc :) Wybaczcie za bluzgi, ale już mnie to denerwuje okropnie.. Przeniosłem numer mojej mamy z Orange na siebie, na firmę i pół godziny później przeniosłem go do T-mobile, jako dodatkowy numer w tej mojej magencie biznes.. poszło w pół godziny wszystko.. a mój numer jest jakiś felerny...
 #998754  autor: forum_tg
 13 cze 2018, 07:51
Jest to ewidentne potwierdzenie mojej tezy że mając telefon w abonamencie chcąc zmienić operatora najlepiej najpierw zmienić abonament na kartę nawet na jeden dzień i potem zmienić operatora
Znam to z autopsji.
Problem powyżej opisany często się powtarza.
 #998759  autor: Remington
 13 cze 2018, 08:15
marcin19883 pisze:
Remington pisze:@marcin19883
Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.
A skąd miałem wiedzieć, że to umowa na czas nieokreślony
Nie musiałeś wiedzieć, procedura dla wszystkich umów jest taka sama. Przenosząc numer nic nie załatwia się ze starym operatorem.
forum_tg pisze:Jest to ewidentne potwierdzenie mojej tezy że mając telefon w abonamencie chcąc zmienić operatora najlepiej najpierw zmienić abonament na kartę nawet na jeden dzień i potem zmienić operatora
Znam to z autopsji.
Problem powyżej opisany często się powtarza.
Ja podobnie jak piotrzet przenosiłem numery z abo i nie było problemu.

Tutaj przed skargą do UKE upewniłbym się na miejscu autora wątku, czy dane firmy w Play (np. przez Play24) są zgodne z tymi podanymi we wniosku do TM.
 #998801  autor: Avenged90x
 13 cze 2018, 13:33
Sprawdzałem wielokrotnie dane jakie ma Play i w T-mobile na wniosku.. cyfra po cyfrze, literka po literce i nie dopatrzyłem się błędu..

Zastanawiałem się jedynie, czy nazwa firmy mojej może być myląca, bo jest dokładnie taka sama jak moje imię i nazwisko.
Może faktycznie spróbuję w Play na kartę i wtedy przenieść numer?

Co ciekawe, jak próbuję zalogować się do Play24 to wyskakuje informacja: Podany przez Ciebie e-mail lub numer telefonu nie istnieje w bazie.
Wpisz ponownie lub skontaktuj się
z Obsługą Klienta pod numerem *500.

Z kolei logując się przez maila - zalogowuję sie, ale jest info, że nie jest przypisany żaden numer do tego konta..

Więc nie mam chyba jak zalogować się do play24 żeby samemu zweryfikować dane.

Faktura z Play przyszła wczoraj, z datą 12.06.18r. i jest na osobę prywatną.. mimo że 19 maja była robiona cesja na firmę.
 #998803  autor: Remington
 13 cze 2018, 13:45
Komunikaty z P24 świadczą jakby:
- nr był już wyłączony w Play
albo
- nr był na inne dane niż konto P24

Zadzwoń do nich i wyjaśnij, które z powyższych.

Zabawy w przechodzenie do prepaida bym sobie odpuścił, bo nie w tym rzecz.

Skarga do UKE powinna szybko załatwić sprawę.
 #998835  autor: Avenged90x
 13 cze 2018, 16:52
@Remington, skarga we wniosku złożona.

A w Play24 dodałem ten numer, widnieje w oknie "moje numery", ale gdy klikam przycisk "Przejdź" w okienku 'Zarządzaj swoimi usługami w Play" to przechodzi do strony z komunikatem "Brak numeru na koncie, Do Twojego konta nie jest przypięty żaden numer.
Kliknij przycisk OK, aby dodać numer do konta." Kliknięcie 'OK' cofa do poprzedniej strony..

Próbowałem założyć nowe konto na ten numer, ale pojawia się błąd "Numer jest już dołączony" podczas próby rejestracji..

EDIT: Ok, teraz udało się i mam dane wszystkie, ale nie widzę tam ani nipu ani regonu.. Tylko moje dane, osobiste, nie widnieję tam jako firma..
 #998838  autor: Avenged90x
 13 cze 2018, 17:14
No tak, ale jak przychodzę osobiście do salonu, to widnieję tam jako firma :) ...
edit: Dzwoniłem do Play, zapytać dlaczego w Play24 widnieję jako osoba prywatna.. konsultant nie umiał za bardzo odpowiedzieć.. powiedział jedynie , że można wysłać notę korygującą, podając dane firmy, i wtedy uaktualnią Pla24 oraz prawdopodobnie faktury już będą na firmę.. tyle, że ja nie chcę kolejnych faktur :) chcę mieć z Play sprawę zamkniętą.

Jeszcze doczytałem co prawda tutaj: https://www.spidersweb.pl/2014/09/przen ... uwage.html, że wszystkie dane muszą się zgadzać, łącznie z adresem korespondencyjnym. A miałem literówkę w owym adresie korespondencyjnym, jedna litera ulicy była niepoprawna.. Czy może to też być powodem odrzucenia wniosku? Z tego co mnie w salonach zapewniali to nie jest to weryfikowane przy wniosku o przeniesienie.. ale no być może Play stosuje tu jakieś dziwne taktyki zatrzymania na siłę klienta i już nie zdziwiły by mnie takie "kwiatki" :)..