DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #991856  autor: Taki_tam
 05 maja 2018, 15:26
Tak z mojego doświadczenia i telefonu dla osoby starszej wybrałbym 1zl/dzien no limit w tmobile lub 1,2zl na dzień w Nju mobile. Jak nie dzwonisz nie płacisz. Proste i do ogarnięcia. Jak chcesz bawić się w pakiety i nadzór i ta osoba sobie tego życzy abyś to sprawdzał i zarządzał to wtedy zainstaluj sobie aplikacje w telefonie dodaj ten numer i zarządzaj pakietami. Aplikację dla kart prepaid, które to robią poprawnie ma play, virgin i Orange.
 #991882  autor: zoltan666
 05 maja 2018, 18:01
toms pisze:Od Nova to konieczność zakupu chociaż jednego pakietu w miesiącu, inaczej ściąga z konta 2 zł miesięcznie. Przy całym szacunku, naprawdę uważasz, że to propozycja dla starszej osoby? Niektórzy młodzi mają problem z ogarnięciem pakietów, a co dopiero starsi...
A co tu jest do ogarniania? Raptem tylko ten jeden pakiet "100 minut za 15 zł." Osoba ładuje telefon np. za 50 zł. tak jak robiła to wcześniej. Kupuje od razu 3 pakiety minut, czyli 5 godzin rozmów i ewentualnie pakiet "100 smsów za 5 zł." i ma spokój do czasu aż minuty się nie wyczerpią. Kody do pakietów można przecież zapisać w kontaktach.
 #991891  autor: Ryszard Lubicz
 05 maja 2018, 18:47
I nie jest prawdą to co napisał kolega toms ,że w OdNova trzeba raz w miesiącu wykupić jakiś pakiet.
Raz w miesiącu trzeba wykonać choćby 1 sekundowe połączenie do innej sieci aby nie zjadło 2 zł.

Grażynko wybacz...
 #991953  autor: toms
 06 maja 2018, 11:10
W moich propozycjach nie trzeba niczego pilnować, za wyjątkiem doładowania konta raz do roku. Zoltan - bujasz w obłokach, nie wiesz nawet jak bardzo. Nie piszę tego złośliwie - sprawdziłem w realnym życiu na sporej grupie osób, zwłaszcza starszych... Nie ogarniają pakietów, uwierz.
 #991979  autor: marcin19883
 06 maja 2018, 12:29
Potwierdzam źle opinie o T-MOBILE. Mi też co chwilę źle nalicza system billingowy. Mam uruchomione promocje za 1zł dziennie. Trochę to trwało, ok 6dni, zanim uruchomili. Potem 3dni dodatkowe na poprawienie błędu braku Rok Ważności Konta. Ciągle coś się psuje. Mam dość ciągłego reklamowania. Jak skończy mi się kasa, to wyrzucam numer. I to ma być Jakość? Najlepsza sieć?
 #991985  autor: adacomp
 06 maja 2018, 12:55
Ja tam mam 3 typy:

Do 30 minut/miesiąc Freemium VM za 0zł
Dzwoni rzadko ale jak dzwoni to długo rozmawia - T-M nolimt za 1zł/dzień
Dzwoni powyżej 30 minut/miesiąc - A2mobile nolimit za 9,90zł a jak coś to normalna stawka za minutę tylko 10gr.
 #991988  autor: Pabloeq
 06 maja 2018, 12:57
W T mobile jest kompletnie zj.....ny system billingowy, mnie osobiście nic nie zginęło z konta ale np. musiałem do nich pisać bo nie ustawiało RWK po doładowaniu jak miałem opcję "dniówka za 1zł".
Napisałem, poprawili i działało ale zmieniłem na opcję "nolimit+10GB/25zł" i jak narazie wszystko działa, RWK po doładowaniu się ustawia prawidłowo również jak opcja się odświeża co miesiąc to jest nowy RWK, jak narazie działa, wielki sukces platformy billingowej T mobile :lol:
Nie rozumiem tylko tego naliczania, raz dodawali mi jeden grosz przy pobieraniu opłaty a teraz mi go zabrali... i pobrali 25,01. Nie rozumiem o co tam chodzi...
Wynika z tego że jednak oni tych klientów prepaid nie chcą....
 #991994  autor: adacomp
 06 maja 2018, 13:07
System billingowy T-M to jest dobry temat na pracę dyplomową a nawet na przewód doktorski ;)
Znajomi też mieli dziwne przybycia i ubycia groszy w taryfie Fii.
Ja na szczęście uniknąłem niespodzianek z wyjątkiem problemami z aktywacją promocji 90dnizadarmo.pl oraz odnawianiem się pakietów nolimit ww. promocji.
 #992120  autor: toms
 06 maja 2018, 21:05
Potwierdzam, T-Mobile straszy utratą środków, pomimo ważności konta na wychodzące. Dzieje się tak zazwyczaj po odpaleniu RWK. Kasa nie znika jeśli karta sim jest w starym telefonie 2G. W smartfonach bywa różnie i trzeba domagać się rekompensat. Szybko i darmowo można zadzwonić pod nr 606 606 606 z telefonu w T-Mobile. Tę sieć da się okiełznać, ale wymaga to sporo cierpliwości i nerwów.
 #992151  autor: Taki_tam
 06 maja 2018, 22:40
Zaokrąglone o 1gr wynika z tego, że system liczy w cenach netto, a komunikacja do klienta jest w brutto, czyli koszt razy 1,23. Dlatego czasem widzicie cenę jako 25zl lub 24,99 lub 25,01. Zależy ile mieliście kasy na koncie i jak wyszło zaokrąglanie.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2018, 09:16 przez Taki_tam, łącznie zmieniany 1 raz.
 #992193  autor: Pabloeq
 07 maja 2018, 09:41
Taki_tam pisze:Zaokrąglone o 1gr wynika z tego, że system liczy w cenach netto, a komunikacja do klienta jest w brutto, czyli koszt razy 1,23. Dlatego czasem widzicie cenę jako 25zl lub 24,99 lub 25,01. Zależy ile mieliście kasy na koncie i jak wyszło zaokrąglanie.
Trochę mało przekonujące bo tak jest tylko w T mobile? Jak inni rozliczają? Mam numery w Orange i tyle ile podają tyle zawsze pobiera, nie ma takiej magii jak w Tm.
 #992201  autor: toms
 07 maja 2018, 10:14
Koledzy, kilkukrotnie zwłaszcza na nowych numerach, pomimo wyłączonej transmisji danych z poziomu telefonu, łykało z konta 3 zł. Po kontakcie z BOKiem zwracali kasę za "bezpieczny internet". Po prostu model telefonu jest rozpoznawany i jeśli jest to smartfon, a nie np stara Nokia 3110c, z automatu nalicza tę opłatę. T- Mobile "lubi" kasować za niezamówione usługi i trzeba bardzo uważać, by nie zostać Mikołajem. :-) Mam nadzieję, że ta starsza osoba nie korzysta jeszcze za smartfonu i opisywane problemy jej nie dotyczą. Najbardziej w T- Mobile wkurza brak możliwości sterowania transmisją danych, tak jak odbywa się to np. w Plusie. Taka nowoczesna niby sieć, a nie oferuje podstawowej funkcjonalności.
 #992208  autor: Pabloeq
 07 maja 2018, 11:11
Mnie się wydaje że oni już nie wciskają tego całego nadużycia zwanego "bezpiecznym internetem" odpalałem kartę na smartfonie i nic nie skasowało, tu na forum się coś przewineło że nie stosują tego do kart aktywowanych po jakimś tam okresie. Sam to reklamowałem jak podczas zmiany taryfy! wpierdzielił mi 3zł a transmisję danych miałem wyłączoną, to się nazywa biznes a T mobile jest mistrzem takich zagrywek, i płaci za to cenę...
 #992238  autor: Taki_tam
 07 maja 2018, 12:33
Tzw bezpieczny internet jest cały czas standardem T-M. Jak nie masz wykupionego pakietu to masz to z "default'a". Zależy od telefonu, jak ci się taki od razu łaczy z internetem to nie masz juz 3zł. Wszystko kwestia softu w telefonie. Kiedyś to miało sens jak kB były drogie, teraz to już zdzerstwo.
 #992249  autor: toms
 07 maja 2018, 14:13
Standardem w starej dobrej Erze, było sterowanie GPRS: *132*2*1# - załączenie, *132*2*2# - wyłączenie. Można było również sterować usługą MMS: *132*1*1# - załączenie, *132*1*2# - wyłączenie. RWK też miała swoje kody i to do niedawna : *100*68# - załączenie, *100*68*2# - wyłączenie. Komu przeszkadzały owe kody? Chyba tylko operatorowi, który nie mógł zarobić na świadomych użytkownikach...
 #992359  autor: zolvio
 07 maja 2018, 23:28
Taki_tam pisze:Tzw bezpieczny internet jest cały czas standardem T-M. Jak nie masz wykupionego pakietu to masz to z "default'a". Zależy od telefonu, jak ci się taki od razu łaczy z internetem to nie masz juz 3zł. Wszystko kwestia softu w telefonie. Kiedyś to miało sens jak kB były drogie, teraz to już zdzerstwo.
Mam pytanie do użytkowników Frii - pakiet no-limit za 25 zł:
- czy ten "automatycznie odnawialny pakiet" włącza się natychmiast po upływie terminu ważności poprzedniego?
Pytam, bo kiedyś w "strong LTE" pomimo "automatycznego odnawiania pakietow" trafiałem w okienka Bezpiecznego Internetu - karta siedziała w routerze, zjadało 9 zł za BI i za chwilę włączał się lejek coś z 16 kbps do końca dnia.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów