DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #984414  autor: Gregrin
 19 mar 2018, 13:54
Co do wyboru startera to dużego dylematu nie ma bo w Orange są aktualnie tylko 2 taryfy: free i (chyba) Yes. Tej yes praktycznie nie kojarzę bo orange forsuje jedynie taryfę free (bo jest atrakcyjna) ale mimo to w obu jest RWK na takiej samej zasadzie (płatne 3zl dla kart młodszych niż 93dni w sieci Orange- później bezpłatne).

Nie znam tej promocji ale jeśli chodzi o startery orange to pewnie każdy się nada jeśli nie ma dodatkowych wymagań.

PS. Najlepiej byłoby numer przenieść do orange bo wtedy RWK jest za darmo ale jeśli i tak nic więcej ze starterem robić nie będziesz to można kupić RWK za 3 zł i tyle.
 #984415  autor: 24bis24
 19 mar 2018, 14:02
Gregrin pisze:Najlepiej byłoby numer przenieść do orange bo wtedy RWK jest za darmo
pod warunkiem, że przeniosą na Free PONIEWAŻ przy przeniesieniu na Yes dostaniesz 30 dni.
Gregrin pisze:ale mimo to w obu jest RWK na takiej samej zasadzie (płatne 3zl dla kart młodszych niż 93dni w sieci Orange- później bezpłatne).
chyba nigdy do Yes nie przenosiłeś w salonie :)
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, 14:18 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #984416  autor: matkon
 19 mar 2018, 14:02
Przeniosłem numer z RBM do Orange właśnie tydzień temu, ale nie da się aktywować Spotify przez ich błąd (niestety BOK nie daje odpowiedzi od tygodnia). Zatem poszukam najtańszego startera byleby tylko odebrać SMS i aktywować usługę.
 #984427  autor: Gregrin
 19 mar 2018, 14:38
24bis24 pisze:pod warunkiem, że przeniosą na Free PONIEWAŻ przy przeniesieniu na Yes dostaniesz 30 dni.
Dzieki za uzupełnienie, zapominam o tym szczególe bo mnie zawsze wrzucali do free.
matkon pisze:Przeniosłem numer z RBM do Orange właśnie tydzień temu, ale nie da się aktywować Spotify przez ich błąd (niestety BOK nie daje odpowiedzi od tygodnia).
Cos mi się wydaje ze orange nie lubi "nowych" użytkowników w tej promocji. W regulaminie jest coś o sprawdzaniu wiarygodności finansowej. Nie mniej nie wiemy jak to tam dokładnie działa w orange i dlaczego nie włączają tego u ciebie. Nie wiem czy doładowanie 10zl by nie pomogło bo na świeżo aktywowanych numerach są często "blokady premium" które zostają zdjęte właśnie po takim doładowaniu. Generalnie mamy same gdybanie bo konkrety jedynie może orange podać.

Ja bym napisał REKLAMACJE w której postawiłbym konkretne żądania (włączenie tego premium, kasa na konto główne w związku z kłopotami) i pytaniem dlaczego to nie zadziałało automatycznie.

Zwykle zgłoszenia mogą olewać ale na rozpatrzenie reklamacji maja 30dni a później uznaje się ze reklamacja została uznana i muszą wypełnić roszczenia.
24bis24 pisze:chyba nigdy do Yes nie przenosiłeś w salonie :)
Ja tam cały czas mowie o starterach a nie przechodzeniu (w sumie nie pamiętam nawet jak jest z przejściem na yes ;))
 #984444  autor: matkon
 19 mar 2018, 17:09
Hmm nie wiem - nie mam blokady premium - konto od razu po przejściu doładowałem za 50zł i włączałem pakiet No limit (cykliczny).

Obecnie mam dwa zgłoszenia - pierwsze w którym informowałem, że nie mogę aktywować usługi. Druga to reklamacja założona przez BOK na nierozwiązanie zgłoszenia. Czy Tobie chodzi o fizyczne złożenie pisma w salonie czy załatwianie tego przez BOK.

Patrzę na te ceny Spotify na allegro i zaczynam myśleć, że po prostu szkoda mi czasu na te ich wałki. Z drugiej strony nic mnie tak nie denerwuje jak niewypełnianie umowy/oferty. Pomyślę nad reklamacją - poczekam już na ich decyzję/kontakt do końca marca bo to ostatni dzień na możliwość włączenia tej usługi na 3 miesiące.
 #984448  autor: Gregrin
 19 mar 2018, 17:36
matkon pisze:Obecnie mam dwa zgłoszenia - pierwsze w którym informowałem, że nie mogę aktywować usługi. Druga to reklamacja założona przez BOK na nierozwiązanie zgłoszenia. Czy Tobie chodzi o fizyczne złożenie pisma w salonie czy załatwianie tego przez BOK.
O takie właśnie chodzi ale doświadczenie pokazuje ze lepiej je napisać samemu i dokładnie opisać wszystko i określić swoje żądania.
Jeśli robiłeś to poprzez infolinie (bo tu tez nie jesteś precyzyjny) to nie masz wpływu co tam napiszą i oprócz nieścisłości może to być napisane jako zgłoszenie a nie reklamacja.
Najlepiej robić to przez mój orange albo (chyba) można napisać do nich bezpośrednio maila pewnie na adres [email protected]
 #984520  autor: matkon
 20 mar 2018, 09:39
Gregrin pisze: O takie właśnie chodzi ale doświadczenie pokazuje ze lepiej je napisać samemu i dokładnie opisać wszystko i określić swoje żądania.
Jeśli robiłeś to poprzez infolinie (bo tu tez nie jesteś precyzyjny) to nie masz wpływu co tam napiszą i oprócz nieścisłości może to być napisane jako zgłoszenie a nie reklamacja.
Najlepiej robić to przez mój orange albo (chyba) można napisać do nich bezpośrednio maila pewnie na adres [email protected]
Ta reklamacja była zgłaszana podczas czatu z Moj Orange. Szczerze mówiąc wczoraj wykupiłem sam już usługę, poczekam do końca marca na ich odpowiedź (cały zeszły tydzień pisałem codziennie tracąc masę czasu i nerwów na nich). Zastanawiam się tylko o jakie mogę prosić zadośćuczynienie za niemożliwość włączenia usługi (średnio już mnie interesuje włączanie jej z ich strony skoro sam ją wykupiłem).