DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
 #978120  autor: aster
 17 lut 2018, 13:16
Eon pisze:Czyli ew. zostaje mi przeniesienie kodem moj nr z Orange do Nju a potem ew. na podstawie tego mozna zarejestrować SMSem nowy starter nju. Dobrze kombinuje ?
Tyle że wtedy kończysz z dwoma numerami w nju.

Rozumiem, że zamiast startera w nju można równie dobrze kupić nową kartę w Orange, zarejestrować ją SMSem z innej karty Orange... i przenieść nowy (zarejestrowany już) SIM do nju poprzez kod?
 #978152  autor: Johnny
 17 lut 2018, 14:48
aster pisze:Rozumiem, że zamiast startera w nju można równie dobrze kupić nową kartę w Orange, zarejestrować ją SMSem z innej karty Orange... i przenieść nowy (zarejestrowany już) SIM do nju poprzez kod?
Można
 #981506  autor: areksz
 05 mar 2018, 22:57
parę dni temu dostałem od nju karta ostrzeżenie : że, mimo doładowania konta muszę znowu doładować konto bo inaczej konto straci ważność i numer przepadnie, ratunkiem na 3 miesiące miał być sms w którym zaproponowano takie działanie. Co ciekawe konto po pierwszym doładowaniu dowolna kwotą miało być ważne na wieki w Bok nju zaprzeczyli temu złożyłem skargę do UKE na nju a tu efekty i odp. urzędu cytuje

"Szanowny Panie,

odpowiadając na Pana wiadomość przesłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej 17 stycznia 2018 r. informuję, że decydując się na skorzystanie z promocji „po wieki” oferowanej przez Nju Mobile, abonent związany jest warunkami zawartymi w Regulaminie promocji „po wieki” obowiązującym od dnia 10 września 2014 r.

Z analizy wskazanego regulaminu wynika, że promocja dotyczy środków pochodzących z doładowań gromadzonych na koncie głównym Abonenta (pkt 6 regulaminu). W punkcie 7 regulaminu wskazano, że bezterminowa ważność środków na koncie głównym oznacza bezterminową ważność konta na połączenia wychodzące oraz przychodzące. Natomiast punkt 9 regulaminu stanowi, że po dokonaniu doładowania zgodnie z postanowieniami powyżej, abonent będzie mógł utrzymywać bezpłatnie numer, konto i środki na nim zgromadzone nawet w przypadku braku dalszych doładowań.

W punkcie 10.1 regulaminu wskazano natomiast, że w przypadku braku kolejnych doładowań w 187 dniu liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu konta dokonanym w Promocji, Abonent otrzyma pierwszego SMSa utrzymaniowego o treści: Jeśli nadal chcesz korzystać z tego numeru doładuj konto albo wyślij w ciągu 24 h SMSa o treści TAK pod nr 80608. Jeśli rezygnujesz z numeru, wyślij NIE. Punkt 10.2 stanowi zaś, że w przypadku braku jakiekolwiek odpowiedzi w ciągu 24 godzin po otrzymaniu pierwszego SMSa Abonent otrzyma drugiego SMSa o treści: UWAGA za 3 dni stracisz swój numer. By go utrzymać doładuj konto albo wyślij w ciągu 72h SMSa o treści TAK na 80608. Jeśli nie odpowiesz numer zostanie wyłączony. W punkcie 14 regulaminu wskazano również, że numer utraci ważność a środki z konta głównego przepadną również w momencie, kiedy Abonent nie odpowie na pierwszy ani drugi SMS utrzymaniowy w przewidzianym w niniejszym regulaminie czasie.

W związku z tym, że deklaracje zawarte w pierwszych postanowieniach regulaminu, gdzie Orange Polska S.A. posługuje się sformułowaniami „bezterminowa ważność środków”, „bezterminowa ważność konta” rozmijają się z informacjami zawartymi w kolejnych punktach regulaminu: „numer utraci ważność”, „środki z konta głównego przepadną”, w ocenie Urzędu przedstawione przez Orange Polska S.A. zapisy i działanie Spółki, należy oceniać w kontekście stosowania przez Orange Polska S.A. nieuczciwej praktyki rynkowej w rozumieniu art. 4 ustawy z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2070 j. t.).

Zgodnie ze wskazanym artykułem praktyka rynkowa stosowana przez przedsiębiorców wobec konsumentów jest nieuczciwa, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami i w istotny sposób zniekształca lub może zniekształcić zachowanie rynkowe przeciętnego konsumenta przed zawarciem umowy dotyczącej produktu, w trakcie jej zawierania lub po jej zawarciu.

W związku z powyższym Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej rozważy przekazanie informacji, dotyczącej zasygnalizowanej przez Pana sprawy, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego zadaniem jest działanie w interesie publicznym i przeciwdziałanie praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów (art. 24 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Dz. U. z 2017 r. poz. 229 j. t.).

Niezależnie od powyższego może Pan samodzielnie złożyć zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zastosowaniu przez przedsiębiorcę nieuczciwej praktyki rynkowej. Zawiadomienie to powinno zawierać:

1.      Wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane stosowanie praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów.

Opis stanu faktycznego będącego podstawą zawiadomienia;
Wskazanie przepisu ustawy, którego naruszenie zarzuca zgłaszający zawiadomienie;
Uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy;
Dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie.

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu telefonicznego z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów
 #981521  autor: kaspeed
 06 mar 2018, 09:09
Czyli dopiero po twojej interwencji UKE zauważyli problem hehe 4lata i nikt nie zwrócił uwagi dobra

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #981526  autor: Gregrin
 06 mar 2018, 10:02
sylwekZolkusza pisze:Drugie doładowanie uruchamia usługę powieki,
Raczej pierwsze: "w 187 dniu (liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu) wyślemy Ci SMS z zapytaniem, czy chcesz nadal korzystać z tego numeru telefonu."
https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,po-wieki
W tej usłudze wszystko byłoby ok gdyby wyświetlali gdziekolwiek ważność konta i człowiek by wiedział kiedy przyjdzie sms i nazwali by to bezterminowa ważnością za potwierdzeniem sms ;)

Jak już o takich rzeczach piszemy to może ktoś jeszcze im podrzuci regulamin t-mob gdzie w pakiecie za 25zl tez dają RWK (mogli by dać i 10 lat) a gdy nie odnowimy pakietu to skracają do 90ciu dni. Tez robienie z ludzi debili.
 #1005270  autor: aster
 26 lip 2018, 23:49
Jak wygląda sytuacja jeśli kiedyś korzystałem z "Wszystko za nie więcej niż 29zł" (ważne 30 dni) a później przez kilka miesięcy karta SIM leżała w szufladzie?

Czy nadal obowiązują te same 30-dniowe okresy czy po kilku miesiącach "ciszy" kolejny okres 30-dniowy zaczyna się w dniu pierwszego użycia (mimo iż usługa widnieje cały czas jako aktywna po zalogowaniu się do panelu)?
 #1076891  autor: jedrek
 24 lip 2019, 00:43
Czy temat kłamstwa "ważność środków bezterminowa" w nju ktoś dalej drążył? Drugi raz już mi się wyzerował stan konta, bo nie zaglądam codziennie na ten numer rezerwowy.
Efekt państwa z dykty widać na każdym kroku. To co opisał autor wskazuje na to, że to całe UKE to też taka sztuka dla sztuki (jak wszystko co na garnuszku podatnika w tym teoretycznym państwie) i odpowiedzi tak zakręcone jak typowe kopiuj wklej z kilku gotowców. Zwykły śmiertelnik nic nie może, chyba że ma na dobrych prawników z kilka mln zł na zbyciu to się będzie sądził o tej pułapki diabelskie. Niby bezterminowo ale jednak termin wskazuje, że jak 187 dni przegapisz to cię zerujemy. Żenada! To tak jak w pogodzie mówić: jutro będzie piękny, słoneczny upalny dzień, a w następnej linijce po godzi 16:00 przywieje czarne chmury i spadnie śnieg, i temperatura spadnie do -20stopni, ale przecież będzie upalny dzień..... bo tak w pierwszej linijce napisano..........
Pomieszanie z poplątaniem, kłamstwo i tyle! Budowanie regulaminów z d... wziętych gdzie kolejne linijki bełkotu regulaminowego wykluczają istotę zawartą we wcześniejszej linii.
 #1082954  autor: jovi123
 29 paź 2019, 22:19
Witam czy są jakieś ograniczenia ilościowe zarejestrowanych starterów w NJU?
 #1082955  autor: marcin19883
 29 paź 2019, 22:30
Nie ma ograniczeń na osobę.
 #1082959  autor: 24bis24
 30 paź 2019, 07:20
To spróbuj jednorazowo na jeden PESEL zarejestrować siedem kart .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1082974  autor: marcin19883
 30 paź 2019, 11:42
24bis24 pisze:
30 paź 2019, 07:20
To spróbuj jednorazowo na jeden PESEL zarejestrować siedem kart .
Ciekawe od kiedy w punktach są limity
 #1083073  autor: pakierhakierxd
 02 lis 2019, 10:42
Jakieś limity dziwne :D
ja to już kart u operatorów tyle mam i jakoś każdy się rejestruje normalnie.
Ze względu na promocje internetu dużo mam :D

Pozdrawiam :)
 #1083078  autor: marcin19883
 02 lis 2019, 13:25
Nie wiem co miał na myśli bis, ale kupujesz starter i go rejestrujesz. Czynność możesz powtarzać do woli. Nikt normalny nie kupuje 10 starterów na raz, bo nawet w sklepie tyle nie ma. A i po co aż tyle? Autorowi posta chodziło o ogólne ograniczenie ilościowe czy jest limit na PESEL.
 #1083081  autor: 24bis24
 02 lis 2019, 14:04
marcin19883 pisze:
02 lis 2019, 13:25
Autorowi posta chodziło o ogólne ograniczenie ilościowe czy jest limit na PESEL.
jak wiesz o co chodziło autorowi posta to go napisałeś.
marcin19883 pisze:Nie wiem co miał na myśli bis, ale kupujesz starter i go rejestrujesz.
dokładnie to co napisał:
24bis24 pisze:To spróbuj jednorazowo na jeden PESEL zarejestrować siedem kart .
spróbuj i się przekonasz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1083083  autor: marcin19883
 02 lis 2019, 14:53
24bis24 pisze:
02 lis 2019, 14:04
To spróbuj jednorazowo na jeden PESEL zarejestrować siedem kart .
OK podpowiem ci. Rejestrujesz numery Orange i zmianiasz taryfę na nju.
 #1083091  autor: Remington
 02 lis 2019, 16:19
Tracąc wszystko co było na starterze. Ale da się.
 #1083093  autor: marcin19883
 02 lis 2019, 16:29
Remington pisze:
02 lis 2019, 16:19
Tracąc wszystko co było na starterze. Ale da się.
Limit 6 starterów/pół roku, dotyczy zamówień na stronie nju mobile. Nie wiem jak sprawa wygląda, kiedy kupujemy starter w sklepie stacjonarnym. Nic o tym nie pisze w regulaminie, ale patent na zmiane taryfy wypali.
 #1083136  autor: 24bis24
 03 lis 2019, 10:57
marcin19883 pisze:Nie wiem jak sprawa wygląda, kiedy kupujemy starter w sklepie stacjonarnym.
to nie pisz niesprawdzonych informacji.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 5 z 10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10