DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 123 z 193
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 193
 #979786  autor: Nikita_Bennet
 24 lut 2018, 17:12
Johnny pisze:Jeśli numer jet nieaktywowany to na aktywację masz czas max 3 lata.
Ale jeśli go przez przypadek aktywowałeś to masz 10 dni na doładowanie lub przeprowadzenie całej operacji z bonusem i przejściem do RBM5 (w play24 masz pokazany stan konta i do kiedy).
Pytanie jak to sprawdzić czy jest aktywowany czy nie? Dodałem go do konta w play24 - przyszedł na ten numer sms.
Żadne połączenie ani sms nie został z numeru wysłany.
Pytam bo chcę drugi numer podpiąć pod 24play i mieć pewność że nie będzie aktywowany ;)
 #979790  autor: 3G
 24 lut 2018, 17:41
Moim zdaniem już aktywowałeś. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #979792  autor: jarekt
 24 lut 2018, 17:44
Po aktywności, którą podejrzewasz, że mogła aktywować numer, logujesz się (przelogowujesz) na Play24 i sprawdzasz czy pojawiły się daty ważności obok sald.

Jeśli daty się nie pojawią w ciągu 24 godzin to na 100% numer nie jest aktywny (nie aktywował się przez tą podejrzewaną aktywność).
Na ogół już po kilkudziesięciu sekundach daty się pojawiają po aktywacji (i po przelogowaniu).

Numeru nie aktywowałeś jeśli tylko odebrałeś SMS systemowy z Play/P4 (jest nim np. hasło SMSowe potrzebne do założenia konta czy podpięcia numeru do już istniejącego konta).
Ale w tle mogła się zainicjować (przez smartfona) inna aktywność, która numer mogła aktywować (najczęściej to połączenie z internetem).
 #979807  autor: Nikita_Bennet
 24 lut 2018, 18:49
Dodałem do play24 wczoraj czy przedwczoraj. Odebrałem tylko smsa w starej poczciwej nokii 6310i (nic nie wysyła do sieci).
Klikając dziś w stan konta właśnie nie ma ważności jak to mam w innym numerze z rbm energy (07.12.2017 i wyzerowane zł.)
 #980120  autor: kot_andrzej
 26 lut 2018, 23:50
Cześć,
jestem nowy na Forum, ale przeczytałem wszystkie 164 strony, a zaglądam tu od kilku tygodni.
Niestety jednej kwestii nie rozumiem, i pozwoliłem sobie zapytać licząc na wyjaśnienie przez osoby doświadczone i obyte z RBM:
Od niedawna korzystam z usługi DIL. Posiadając taryfę RBM1 (RBM na kartę), na koncie głównym 55zł, 500Mb na subkoncie "Pakiet Internet" - przez pięć kolejnych miesięcy, najlepiej 1 dnia miesiąca, muszę aktywować DIL,
ale jaki sens ma wykupowanie pakietu cyklicznego danych np. tego 600Mb/30 dni?
Czy dzięki takim pakietom cyklicznym odnawiającym się można rzadziej doładowywać konto tymi 50-cioma złotymi?
Jak rozumieć poniższy cytat?
rudymax pisze: Lepiej włącz pakiet cykliczny 600 MB za 5 zł pod koniec ważności tego z doładowania. Wtedy pakiet zsumuje się z niewykorzystanym i przedłuży. Później będzie się odnawiał automatycznie, a Ty będziesz tylko włączał DILa. Musisz tylko pilnować, żeby kwota na koncie nie spadła poniżej 30 zł, bo DIL się nie odnowi. W zależności od kwoty doładowania które kiedyś będziesz musiał wykonać, może się opłacić wyłączyć pakiet cykliczny, a następnie ponownie włączyć.
Czy przy "nieważnej" Dacie połączeń wychodzących, ale przy ważnym, świeżo wykupionym Pakiecie Internet np. tym 600Mb/30dni można włączyć DIL?, jeżeli nie to:
Co dobrego przynosi włączenie pakietu cyklicznego?
Analogicznie sprawa wygląda przy taryfie RBM5 (3 miesiace ważności konta)
 #980122  autor: jarekt
 26 lut 2018, 23:58
Niektóre porady dotyczą numerów, które mają RWK zdobyte w jakiś sposób (na przestrzeni ostatnich 4 lat były różne na to metody).
I tak jest z tą informacją od @rydymax.

Po prostu po 100/150 dniach (RBM5/RBM1) kończy się ważność bonusowych GB za doładowanie 50zł.
Ale nie kończy się ważność konta. Więc nie musisz ładować. Wystarczy tylko zadbać o GB (kupić nowe za np. 5zł i przy okazji przedłużyć ważność starych - przydadzą się na transfer w 3G gdy zabraknie LTE).

Ale to tylko wtedy gdy masz RWK.
 #980125  autor: jarekt
 27 lut 2018, 00:15
Gdy nie masz RWK czy innej długiej ważności (bo mogłeś np. w ramach rekompensaty za jakieś nieprawidłowości, wnosić o wydłużenie ważności o np. 10 miesięcy), to po prostu nic nie kupujesz (żadnych pakietów).
Tylko ładujesz konto co 100 lub 150 dni (RBM5/RBM1). Oczywiście co 30 dni włączasz DILa (najlepiej 1. dnia miesiąca, ale ponieważ niektóre mają 31 dni, niektóre 28/29, to... szkoda się ponownie rozpisywać :)).

Co ciekawe, w tej wersji DILa (bez RWK), DIL jest faktycznie darmowy (nic nie kupujesz) i całą kwotę z doładowań czyli 50zł co 100/150 dni możesz wykorzystać na co tylko chcesz (należy oczywiście pamiętać, że w momencie aktywacji DILa - czyli raz na 30 dni - należy zapewnić 30zł na koncie; po aktywacji można je wydać ale za 30 dni znowu trzeba zapewnić 30zł na czas aktywacji DILa).
 #980126  autor: kot_andrzej
 27 lut 2018, 00:24
Jeszcze raz dzięki za jasny przekaz dot. pakietów.
jarekt pisze:..... co 30 dni włączasz DILa (najlepiej 1. dnia miesiąca, ale ponieważ niektóre mają 31 dni, niektóre 28/29, to... szkoda się ponownie rozpisywać :)).
Tak, wiem, Twój harmonogram jest na Forum i już sobie go przyswoiłem. :)
 #980127  autor: jarekt
 27 lut 2018, 00:32
Dodam jeszcze bo pytałeś, że gdy stracisz ważność na połączenia wychodzące (ważność konta głównego, ważność konta - WK, WKG), to nie możesz korzystać DILa, ani w ogóle z internetu. Nie możesz też kupować pakietów i usług. Nie możesz ich włączać i wyłączać. Usługi oczywiście same mogą się wyłączyć wtedy gdy przyjdzie na nie czas, ale włączyć same już się nie mogą (np. usługa/pakiet cykliczny).
 #980142  autor: Durek
 27 lut 2018, 07:19
Aktywacja bonusa w RBM7MNP:

IV. AKTYWACJA I KORZYSTANIE Z USŁUGI
1. W celu aktywacji bonusów należy wykonać jedną z następujących czynności:
1.1. wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod: *111*340*1#
1.2. wysłać SMS pod numer 111: START.340
1.3. wybrać na klawiaturze telefonu *111#, a następnie w sekcji promocje wybrać odpowiednią opcję,
1.4. zalogować się na swoje konto w serwisie Play24 (24.play.pl) i następnie wybrać odpowiednią opcję w zakładce „Pakiety”
 #980151  autor: 3G
 27 lut 2018, 09:37
kot_andrzej, w Twojej sytuacji wykupienie pakiet byłoby Ci potrzebne w jednym przypadku: gdy skończy Ci się DIL, a Ty byś się zagapił i zjadłoby Ci cały pakiet z doładowania.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #980155  autor: jacoo
 27 lut 2018, 09:53
panowie a ja mam inne pytanie można przenieść numer do RBM w jakimkolwiek salonie? byłem w 3 salonach u siebie i nie mają w żadnym. Zbywają, że tych kart dawno nie mieli/ nie mają na magazynie i nie ma możliwości przeniesienia. Robiłem 2x zgłoszenie do pomocy redbull w tej sprawie i cisza...
 #980156  autor: Durek
 27 lut 2018, 10:01
U mnie było tak. Poszedłem do salonu w swoim mieście i ... kart brak, bo niby nigdy kobitka nie przenosiła do RBM :) Więc poprosiłem o zamówienie kart dwóch. Powiedziała, że zamówi. Ale i ja na infolinii RBM zamówiłem karty, aby przesłali do salonu Play w moim mieście. Otrzymałem nr zgłoszenia. Po kilku dniach telefon z salonu, że karty już są. Te zamówione przeze mnie i przez kobietę. Łącznie przyszło jej ... 50 kart do RBM :) Przeniesione 2 numery, od dzisiaj już w RBM7MNP, zaraz potem zgarnęty bonus, póżniej zmiana na RBM 5 via Play24. Wszystko trwało ok. 20 min. od pierwszego zalogowania numeru przeniesionego :)

PS. Zmiana taryfy widoczna jest w Play24. Na smsa NIC nie przyszło.
 #980168  autor: Romek26
 27 lut 2018, 10:37
Durek Ale rok ważności konta też masz? (wole się upewnić bo powinien Ci przysługiwać a Ja pójdę do innego salonu z bardziej kumatymi ludźmi) Bo jak Ja właśnie byłem w jednym z salonów to babka też nie chciała mnie przenieść tylko mówiła żebym nowy starter kupił "z nową lepszą ofertą" hahaha :D
 #980178  autor: 3G
 27 lut 2018, 11:22
Jak wszystko zrobił w 20 minut to może być różnie z tym bonusem ;)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #980230  autor: jacoo
 27 lut 2018, 15:50
@Durek To u mnie sytuacja wygląda ponownie, najpierw skontaktowałem się przez @ pomoc redbull, tam sprawa poszła do przodu i na następny dzień dzwoniono z obsługi że karty mają na magazynie i mogą dosłać do wybranego salonu. Jednak było to gdzieś na początku lutego i przy okazji ostatnio wybrałem się do wskazanego salonu to kobietka poinformowała mnie że kart nie było i nie będzie, bo oni mają swój magazyn i tam ich nie ma (ponoć każdy salon ma swój osobny magazyn).

W drugim salonie natomiast, że oni tych kart nie mają a jak chcę to żebym się udał do innego salonu :D

A w trzecim że zamawiali te karty już dawno ale jakoś nie mogą dotrzeć. Istnie jak w czeskim filmie. Klient chce skorzystać z ich usług a nie ma takiej możliwości. Nie rozumiem tego :D

Zrobiłeś błąd przed zmianą taryfy lepiej odczekać jeden dzień zanim system przemieli przeniesienie i aktywację bonusów :)
 #980234  autor: kolor100
 27 lut 2018, 16:00
jacoo pisze:
A w trzecim że zamawiali te karty już dawno ale jakoś nie mogą dotrzeć. Istnie jak w czeskim filmie. Klient chce skorzystać z ich usług a nie ma takiej możliwości. Nie rozumiem tego :D
To proste, są stratni na na DIL za 5 zł/miesiąc. Dziwne, że nie zablokowali RWK po przeniesieniu do RBM5...
 #980235  autor: Durek
 27 lut 2018, 16:02
Romek26 pisze:Durek Ale rok ważności konta też masz?
Tak, ważność konta jest do 27.02.2019.
jacoo pisze:
Zrobiłeś błąd przed zmianą taryfy lepiej odczekać jeden dzień zanim system przemieli przeniesienie i aktywację bonusów :)
Ale system wszystko przemielił w 20 minut. Jakbym nie widział tej zmiany w Play24 to bym na RBM 5 nie zmieniał. Bonusy się pojawiły to zmieniłem. Po zmianie bonusy zniknęły, został tylko ten z RWK. Wszystko malina.
  • Strona 123 z 193
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 193
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 193