Witam,
w sierpniu br. zakupiłem na allegro Galaxy S8, na ekranie którego po 2 miesiącach pojawiły się różowe paski. Telefon został wysłany na reklamację do oficjalnego serwisu Samsunga, która została pozytywnie rozpatrzona i po tygodniu miałem naprawionego S8 z powrotem. 2 tygodnie temu problem pojawił się ponownie. Obawiam się, że po drugiej reklamacji kolejny raz dostanę telefon, na którym pojawią się różowe paski.
Czy, gdy drugi raz występuje taka sama wada mam prawo żądać zwrotu kosztów telefonu?
w sierpniu br. zakupiłem na allegro Galaxy S8, na ekranie którego po 2 miesiącach pojawiły się różowe paski. Telefon został wysłany na reklamację do oficjalnego serwisu Samsunga, która została pozytywnie rozpatrzona i po tygodniu miałem naprawionego S8 z powrotem. 2 tygodnie temu problem pojawił się ponownie. Obawiam się, że po drugiej reklamacji kolejny raz dostanę telefon, na którym pojawią się różowe paski.
Czy, gdy drugi raz występuje taka sama wada mam prawo żądać zwrotu kosztów telefonu?