Telekomunikacja jak na dłoni






Virgin Mobile w Polsce cz.3

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 19 wrz 2017, o 21:06

Ktoś wie co się dzieje z Virgin? Przecież to jakaś masakra co się dzieje. Jedna osoba z rodziny ma tam numer i od 3 dni czeka na aktywację pakietu. Do boku nie da się dodzwonić, a na maile nie odpowiadają. Myślałem, że z tym pakietem to wyjątkowa sprawa, ale popytałem u znajomych co mają Virgin i byli lekko zaskoczeni, jak sprawdzili, że kasa schodzi z konta, a pakiety nie są aktywne i też od razu powysyłali reklamacje. Patrząc na to co się dzieje na ich profilu FB, to jest to chyba jakaś grubsza sprawa. Może czas zabierać numer z tej sieci?
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Play + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez kaspeed » 19 wrz 2017, o 21:11

BOK okolo 2h oczeiwanie Tmobile tez.Nie wydaje mi sie ze to cos grubszego.
folx.com kod polecający:​68678939
1miesiac za darm​o aktywacja 9,99​ z tym kodem 1mi​esiac darmo.
kaspeed
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 3140
Dołączył(a): 9 cze 2012, o 17:49
Lokalizacja: Z domu
Pochwały: 11
Model telefonu: Huawei P8Lite
Sieć: Orange POP,Heyah

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez jutek » 19 wrz 2017, o 21:29

PawlusG napisał(a):Ktoś wie co się dzieje z Virgin? Przecież to jakaś masakra co się dzieje. Jedna osoba z rodziny ma tam numer i od 3 dni czeka na aktywację pakietu. Do boku nie da się dodzwonić, a na maile nie odpowiadają. Myślałem, że z tym pakietem to wyjątkowa sprawa, ale popytałem u znajomych co mają Virgin i byli lekko zaskoczeni, jak sprawdzili, że kasa schodzi z konta, a pakiety nie są aktywne i też od razu powysyłali reklamacje. Patrząc na to co się dzieje na ich profilu FB, to jest to chyba jakaś grubsza sprawa. Może czas zabierać numer z tej sieci?


Czas, czas, notoryczne błędy w systemie, jakość obsługi dramatycznie spadła, oferta też niczym szczególnym już się nie wyróżnia na tle innych firm. Zupełnie nie widzę sensu siedzenia w tej sieci, no chyba że ktoś ma Freemium i wystarcza mu 30 minut/smsów, to tak, jedynie ta oferta ma u nich sens.
jutek
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 226
Dołączył(a): 8 lis 2014, o 04:56

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 19 wrz 2017, o 21:32

Czyli chyba numer pójdzie do puli a2m, tak jak poprzedni. Sami strzelają do swojej bramki. Szkoda, bo wcześniej nie było problemów ani z pakietami, ani z obsługą.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Play + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Patryk7588 » 19 wrz 2017, o 21:44

Zamiast a2mobile lepiej weź Plusha.
Patryk7588
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4192
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Model telefonu: Samsung Galaxy S9
Sieć: Plus

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez lordbyd » 19 wrz 2017, o 21:59

Z własnego doświadczenia mogę stwierdzić, że najlepiej obecnie załatwić coś przez facebook-a.
CMOK na maile odpowiada średnio po czterech dniach, a dodzwonić się tam nie można.
Na profilu FB sieci jest wiele skarg na problemy z pakietami, które same się nie dezaktywują. Nawet Freemium się podobno w wielu przypadkach nie aktywuje ponownie.
Jeśli mowa o ofercie VM to rzeczywiście obecnie "szału nie ma" - jedynie Freemium się broni z pakietami półdarmo.
Dziwi mnie tylko dlaczego nikt nie może tam opanować sytuacji z pakietami i odbieraniem telefonów. Wizerunkowo słabo to wygląda.
lordbyd
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 481
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i
Sieć: nju, T-M, VM

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 19 wrz 2017, o 22:39

Patryk7588 napisał(a):Zamiast a2mobile lepiej weź Plusha.

Nie opłaca się, potrzebne jest ok. 100 min miesięcznie i tu się sprawdzał Freemium + pakiet za 5 lub 8 zł.
Teraz spokojnie wystarczy a2m z pakietem nielimitowanych rozmów za 9,90 zł miesięcznie.
Minus, że trzeba będzie znowu czekać prawie dwa tygodnie na przeniesienie.
Na FB owszem starają się odpowiadać, ale widać, że jest to inna ekipa. Co z tego że się starają, bo widać to po sposobie i szybkości odpisywania, jak potem w CMOKu to zaprzepaszczają. Taka ciekawostka, okazało się, że formularz do zgłaszania reklamacji dostępny w Virgin po zalogowaniu, nie działa i reklamacje idące tą drogą nie docierają.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Play + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Gregrin » 19 wrz 2017, o 23:53

PawlusG napisał(a):potrzebne jest ok. 100 min miesięcznie i tu się sprawdzał Freemium + pakiet za 5 lub 8 zł.
Teraz spokojnie wystarczy a2m z pakietem nielimitowanych rozmów za 9,90 zł miesięcznie.

Minuta jest tam po 10gr wiec może nawet pakietu nie trzeba ;)
Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3425
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 20 wrz 2017, o 19:52

Co może być przyczyną, że na karcie VM internet działa tylko na zasięgu Play w roamingu krajowym(trzy pozostałe sieci) działają rozmowy i sms ale nie internet. Opcja korzystania danych w roamingu w ustawieniach sieci jest zaznaczona. Na karcie Play przy tych samych ustawieniach(jedynie przełożenie kart) wszystko dobrze działa. Testowane na 2 telefonach i modemie LTE. Nie działa zarówno LTE jak i 3G w roamingu.
grzesio0401
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 124
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez PawlusG » 20 wrz 2017, o 23:09

Gregrin napisał(a):Minuta jest tam po 10gr wiec może nawet pakietu nie trzeba ;)

Tylko, że 100 min wyjdzie 10 zł, 10 gr drożej niż no limit :D
grzesio0401 napisał(a):Co może być przyczyną, że na karcie VM internet działa tylko na zasięgu Play w roamingu krajowym(trzy pozostałe sieci) działają rozmowy i sms ale nie internet.

Zgłoś to do BOKu, wyślij do nich maila i od razu napisz na FB, że wysłałeś maila, szybko u mnie zadziałali.
Na razie wszystko działa, ale nr raczej pójdzie do a2m.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Play + Aero2

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 22 wrz 2017, o 18:37

zajeli się tą sprawą ale, resetują ustawienia karty, kazali przesłać zrzuty ekranu ale nic to nie daje, PawlusG ty miałeś taki sam problem(brak internetu w roamingu)?
grzesio0401
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 124
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez cyanoone » 22 wrz 2017, o 19:04

Sprawdź ustawienia APN. Na telefonie siostry musiałem zmienić, wtedy zaczął działać internet w roamingu.
Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
cyanoone
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2649
Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 18:54
Lokalizacja: Poddębice/Łódź
Pochwały: 63
Model telefonu: Xiaomi Mi Note 2
Sieć: Plus Lajt

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 22 wrz 2017, o 19:11

ustawiłem wg strony VM mobile
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon
nie wiem gdzie ustawić
Numer dostępowy: *99#
DNS: dynamiczny

zrzuty ekranu z aktywnego APN
https://www.dropbox.com/sh/9vs87s4sq620 ... XqR0a?dl=0

nie wiem co mam jeszcze ustawić
grzesio0401
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 124
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez grzesio0401 » 22 wrz 2017, o 20:00

ok już wszystko działa, nazwa apn ma być virgin-internet a nie internet jak podają na stronie
grzesio0401
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 124
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 18:26

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez kamil7777 » 23 wrz 2017, o 10:58

Witam jestem zainteresowany planem 2 w grupie w moim przypadku to 2 numery jeden z nich jest używany tylko do dzwonienia, często też na stacjonarne, drugi numer to no limit na wszystko, umowa rozumiem jest na czas nieokreślony?
kamil7777
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 239
Dołączył(a): 9 maja 2017, o 18:49

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości