DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #937483  autor: anonim69
 08 lip 2017, 14:01
-Gosc- pisze:Lepiej bym tego sam nie ujął. Co do T-mobile dodałbym tylko dużą czcionką ZDECYDOWANIE NIEPROKLIENCCY.
Natomiast w Orange zdarzają się awarie ale nie aż tak często, miejmy nadzieję że się w końcu ogarną trochę w temacie awaryjności.
Nie wiem jak sprawa wygląda w T-mobile na kartę z reklamacjami, w abonamencie nie było tego dużo w mojej 14 letniej karierze z tą siecią , ale się zdarzały, i muszę przyznać ze wszystko poszło na moją korzyść, wracając do nju/Orange co dokładnie z tymi awariami, bywają czy jest jakiś problem regularnie ?
 #937496  autor: -Gosc-
 08 lip 2017, 14:29
Bywają, niestety. Nie za często i nie demonicznie ale mieli parę padów.
 #937644  autor: anonim69
 09 lip 2017, 09:58
Mam jeszcze kilka pytań odnośnie nju z rachunkiem :
1. Czy jest powiadomienie, że ktoś do mnie dzwonił jeżeli z kimś innym rozmawiam lub miałem wyłączony telefon?
2. Czy pakiet sam się doładuje , jeżeli mam środki na koncie, czyli doładowuję na 3 miesiące i automatycznie mi pobiera kasę i dzwonie nadal, bez wbijania kodów itd ?
3. Jeżeli mam nju z rachunkiem plus dodatkowy numer , to doładowuje każdy oddzielnie czy jest możliwość doładowania z jednego numeru,konta ?
 #937655  autor: matisi
 09 lip 2017, 10:46
W nju z rachunkiem nie doładowujesz konta, tylko co miesiąc opłacasz faktury. Pakiet aktywuje się sam na początku okresu rozliczeniowego.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 #937657  autor: anonim69
 09 lip 2017, 10:54
Nie pomyślałem, faktycznie jest to rachunek jak dla mnie rewelacyjne rozwiązanie, a co do reszty pytań ?
 #937672  autor: matisi
 09 lip 2017, 13:03
W njumobile jest dostępna usługa Kto dzwonił, więc będą przychodzić SMSy w przypadku, gdy ktoś dzwonił.
Dodatkowy numer będzie na fakturze dla nr głównego, więc opłacasz tylko jedną fakturę za dwa numery.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 #937681  autor: grzesio0401
 09 lip 2017, 13:57
Czy w nju z rachunkiem jest obecnie możliwość cesji(zmiany właściciela numeru) bez utraty bonusu za staż ponad 2 lata?
 #937684  autor: matisi
 09 lip 2017, 14:23
W njumobile z rachunkiem cesja nie jest możliwa.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 #937705  autor: grzesio0401
 09 lip 2017, 17:37
Chcę ustanowić polecenie zapłaty ale numer którego właścicielem jest ktoś inny niż konta bankowego z którego polecenie będzie realizowane. Wystarczy że w przy zmianie formy płatności na polecenie zapłaty na njumobile.pl w polu "polecenie zapłaty dotyczy konta bankowego" wybiorę "osoby trzeciej" i przy nazwie płatnika podam swoje dane?
 #937809  autor: bed
 10 lip 2017, 10:13
WybrzezeKosciSloniowej pisze:A czy jest to typowe, że opłatę na nr dodatkowy płaci się z góry? Przyszła pierwsza faktura i chcą 8,1 za pierwszy niepełny miesiąc i 9 za następny.
Regulamin :arrow: http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... 16_www.pdf

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #945134  autor: grzegi
 15 sie 2017, 09:29
Mam pytanie, czy w nju wszystkokomorkowe pakiet 10 GB przychodzi po okresie ważności GB, czy na początku danego miesiąca?

Chodzi o to że od dzisiaj mam nowy miesiąc w usłudze, wykorzystałem już 29 zł, nie dostałem nowego pakietu 10 GB, stary jest ważny jeszcze 2 dni. Czy nowy aktywuje się za 2 dni?
 #945170  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 12:50
grzegi pisze:Mam pytanie, czy w nju wszystkokomorkowe pakiet 10 GB przychodzi po okresie ważności GB, czy na początku danego miesiąca?

Chodzi o to że od dzisiaj mam nowy miesiąc w usłudze, wykorzystałem już 29 zł, nie dostałem nowego pakietu 10 GB, stary jest ważny jeszcze 2 dni. Czy nowy aktywuje się za 2 dni?
Zawsze pakiet startuje razem ze złotówkami , jeśli dzisiaj masz początek cyklu rozliczeniowego, to internet 10GB startuje razem dzisiaj, internet pakiet ruszy samo czynnie, info przyjdzie później po przekroczeniu 29zł.
 #945179  autor: grzegi
 15 sie 2017, 13:18
Z tym, że mi pakiet wystartował dziś, zużyłem już 29 złotych, internetu brak.
sylwekZolkusza pisze:
grzegi pisze:Mam pytanie, czy w nju wszystkokomorkowe pakiet 10 GB przychodzi po okresie ważności GB, czy na początku danego miesiąca?

Chodzi o to że od dzisiaj mam nowy miesiąc w usłudze, wykorzystałem już 29 zł, nie dostałem nowego pakietu 10 GB, stary jest ważny jeszcze 2 dni. Czy nowy aktywuje się za 2 dni?
Zawsze pakiet startuje razem ze złotówkami , jeśli dzisiaj masz początek cyklu rozliczeniowego, to internet 10GB startuje razem dzisiaj, internet pakiet ruszy samo czynnie, info przyjdzie później po przekroczeniu 29zł.
Sytuacja wygląda w ten sposób: Obrazek

Jak widać nielimitowane się aktywowały, pakiet nie. Pisać reklamację?
 #945181  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 13:24
grzegi pisze:Z tym, że mi pakiet wystartował dziś, zużyłem już 29 złotych, internetu brak.
Internet jest, tylko z opóźnieniem zostaniesz poinformowany. przekrocz limit 29 zł i internet wskoczy sam, sprawdzaj kodami, aplikację zostaw w spokoju.
 #945186  autor: grzegi
 15 sie 2017, 13:33
No w tym problem, że mam nadal lejek. Którym kodem można sprawdzić stan neta?
 #945208  autor: grzegi
 15 sie 2017, 14:51
sylwekZolkusza pisze:spokojnie przeczytaj regulamin, bez nerwów i strachu, spokojnie >> http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... 0.2016.pdf
Regulamin regulaminem, po przekroczeniu 29 zł, 10GB powinni dać od razu.

Poza tym w poprzednim miesiącu 10 GB po przekroczeniu 29 zł dostałem od razu. W tym miesiącu 29 złotych przekroczyłem, no limit na połączenia jest, neta brak.

Jak widzisz z aplikacji 29 zł w tym okresie już przekroczyłem. Co widać po dacie połączeń no limit.
 #945218  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 15:27
Sprawdzenie stanu Usługi:
21. W każdej chwili Abonent ma możliwość sprawdzenia stanu Progów dostępnych w Usłudze:
21.1. wysyłając SMS-a o treści ILE pod numer 565 (opłata jak za SMS-a do Mobilnej Sieci
Orange zgodnie z Cennikiem),
21.2. wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do nju online na stronie www.njumobile.pl/moje
konto;
21.3. wpisanie w klawiaturę telefonu kodu *127*63*1# i potwierdzenie przyciskiem „zadzwoń”
 #945220  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 15:41
Ewidentnie widzisz, jest problem z systemem, czasem wystarczy wyłącz i włącz telefon, wykonaj sprawdzenie usługi sms i kodem, może się odblokuje, wczoraj nju coś grzebało w systemie i stąd te kłopoty.
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10