DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #943072  autor: karolg987
 02 sie 2017, 20:20
A więc piszę do Was z zapytaniem o problem z moim telefonie. Jakiś rok temu telefon był oddawany na gwarancję, bo padła w nim płyta główna i po naprawie przez jakiś czas miałem z nim spokój i normalnie działał. Około 4 miesiące temu zaczęły się ponowne problemy, bo telefon lubił sam się resetować lub zawiesić na jakieś 2 minuty po czym odwiesić, ale nie chciałem oddawać go na gwarancję, bo wiedziałem, że będę długi czas bez telefonu. Teraz 2 tyg temu próbowałem zrobić przywrócenie fabrycznych ustawień i wyskoczył mi błąd widniejący w opisie, a obok niego 2 przyciski "Power Off" oraz "Use Phone". Po kliknięciu "Use Phone" telefon włączał się, ale miał problemy z łapaniem zasięgu, a jeśli go złapał to nie mogłem w ogóle połączyć się z internetem więc postanowiłem go oddać na gwarancję. Po tygodniu, a dokładnie dzisiaj przyszła mi wiadomość, że telefon jest gotowy do odbioru, a więc szczęśliwy pojechałem po niego, ale czułem że jest coś nie tak, bo coś zbyt krótko to trwało. Po odebraniu telefonu szanowny Pan z salonu Orange powiedział mi, że telefon był sprawdzany i żadnego błędu w nim nie znaleźli i przeinstalowali tylko system z androida 5.0 na 6.0.1. Przy Panu włączyłem telefon, a błąd z opisu tematu dalej się pokazywał, ale nie wiem jak z zasięgiem i transmisją danych, bo nie miałem jak tego sprawdzić. Zostawiłem telefon już trzeci raz na gwarancję i mam nadzieję, że teraz coś z tym zrobią i teraz pytanie do Was. Co to może być skoro system został przeinstalowany, a błąd widnieje nadal?