• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 37
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37
 #936793  autor: maleczki
 05 lip 2017, 17:56
A ja muszę dołożyć łyżkę dziegciu. Formularz wypełniony na stronie 25 czerwca, 26 info o przekazaniu do firmy kurierskiej i od tej pory cisza. Dzisiaj dzwonie do Plusa i poza ponagleniem nic nie można zrobić. Na razie czekam cierpliwie, ale trochę jestem poirytowany jak na dzień dobry. Chciałem uciec z Playa ze względu na zasięg i dusza.
 #936807  autor: epiotr
 05 lip 2017, 19:22
U mnie miał być dzisiaj z 3 umowami i nic, narazie opóźnienie 1 dzień to jeszcze cierpliwie czekam
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 00:11 przez epiotr, łącznie zmieniany 1 raz.
 #936961  autor: hasan10
 06 lip 2017, 15:00
Ja zamówiłem (2 numery) 2.07, kurier dowiózł 5.07, 6.07 - informacja, że dotychczasowy operator wyraził zgodę na przeniesienie. Co będzie dalej zobaczymy ?

Mariusz
 #936982  autor: epiotr
 06 lip 2017, 16:01
Tak, pisałem z biurem obsługi, napisałem że jeżeli nie podadzą konkretnego powodu dla którego mam wpłacić kaucję to nie przeniosę żadnego, chyba ktoś poszedł po rozum do głowy i cofnęli kaucję
 #937283  autor: Specjalista_Plus
 07 lip 2017, 15:41
epiotr,

cieszymy się, że sprawę udało się pozytywnie zakończyć :).

maleczki,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Przesyłka dotarła?

Erry02,

tak, aby doładować konto Użytkownika oferty Plush na kartę, wystarczy że wyślesz bezpłatnego SMS-a o treści: ZA numer telefonu, który chcesz doładować oraz kwotę doładowania pod numer 2601, np.: ZA 601XXXXXX 10.

Pamiętaj jednak, że należy spełnić określone warunki:

- korzystać z usługi abonamentowej co najmniej 3 miesiące,
- mieć uregulowane płatności,
- posiadać uruchomiony Plus Kod 5 oraz ustalony limit doładowań.
Regulamin usługi znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/documents/16/a214a7 ... usie_3.pdf.
 #937374  autor: luxman
 07 lip 2017, 22:19
Witam.
Na wstępie, jako że to mój pierwszy post chciałbym się przywitać.
Mam pytanie odnośnie tego kodu JaPlusTy. Przeszedłem z Plusa na Kartę do Plush ABO i otrzymałem ten kod promocyjny. Czy gdy znajomy również przejdzie z karty na Plusha i użyje tego kodu, to oboje zyskamy po 50 zł. na fakturze? Jeśli tak, to gdzie i jak ma użyć tego kodu? Nie znalazłem na to nigdzie odpowiedzi, czy dotyczy to również Plusha. Konsultantce na czacie Plusa zadałem to pytanie i nie potrafiła mi odpowiedzieć.
Pozdrawiam.
 #937981  autor: tbfvrs
 11 lip 2017, 12:22
Moje umowy też już podpisane przed chwilą :)
O co chodzi z tymczasowym numerem? Już się boję reakcji żony :P
Otrzymałem simy, na umowach jakieś tymczasowe numery i co dalej?
 #938168  autor: Mifune
 12 lip 2017, 08:55
Witam.
To mój pierwszy post, sorry że zaczynam od frustracji. Próbuje (próbowałem) przenieść się z Play na ten abonament. Miesiąc rozmów z konsultantem i tragiczne wyniki. W każdorazowej umowie podkreślałem w zasadzie tylko trzy rzeczy:
1. Abonament na czas nieokreślony
2. Abonament ABO L - 10GB internetu
3. Przeniesienie numeru i rozpoczęcie naliczania opłat wraz z zakończeniem umowy w Play.
Jak małpa powtarzałem do znudzenia nawet kilkakrotnie w czasie rozmowy żeby uniknąć nieporozumień.

Efekty: Pierwsza umowa zła i odesłana. Druga próba kontaktu zakończone niepowodzeniem mimo podawania wszystkich danych do znudzenia (konsultant miał się skontaktować ale się nie skontaktował). Trzecia próba niby udana, ale jeden numer z naliczanym abonamentem na nr zastępczy gdy umowa z Play kończy się za półtora miesiąca. Podkreślam, że każdy konsultant z którym rozmawiałem potwierdzał moje zamówienie zgodnie z warunkami podanymi przeze mnie. Infolinia, płatna automatyczna nie zawiera formułek o reklamacji więc należy połączyć się z "byle jakim" konsultantem np technicznym.

Pzd.

Aha... umowę zrywam bo konsultant powiedział, że nie wiadomo czy zostanie reklamacja rozpatrzona pozytywnie.
 #938171  autor: Plushowy_Przemyslaw
 12 lip 2017, 09:10
tbfvrs pisze:Moje umowy też już podpisane przed chwilą :)
O co chodzi z tymczasowym numerem? Już się boję reakcji żony Obrazek
Otrzymałem simy, na umowach jakieś tymczasowe numery i co dalej?
Tymczasowy numer otrzymujesz do czasu, kiedy nastąpi przeniesienie numeru (kiedy obecny operator uwolni numer przeważnie jest to po miesiącu, tyle co okres wypowiedzenia ).
Z tym tymczasowym jest trochę nie fajnie bo za abo trzeba zapłacić tu i tu

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 #938174  autor: Plushowy_Przemyslaw
 12 lip 2017, 09:19
Patryk7588 pisze:Jeśli nie korzystasz z numeru tymczasowego, to uruchom na nim "Wakacje", wówczas nie płacisz za niego abonamentu, więcej info tutaj (paragraf 11): https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... c0608b4a83
Kurde dobry pomysl. Dzięki. Szkoda że wcześniej nikt nie podpowiedzial.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 #938207  autor: Plushowy_Przemyslaw
 12 lip 2017, 10:37
Kto podpowie ?
Czego dotyczy ta pierwsza pozycja (2.50 zł) na załączonej fakturze. Bo nie mogę dojść.

Dodam że jest to faktura za numer tymczasowy (korzystałem z niego raz- dosłownie minuta rozmowy i smsy jakieś mogły być )Obrazek

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  • Strona 10 z 37
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37