Witam serdecznie, posiadam w UPC pakiet usług Pakiet TV ("Pakiet Select Extra HD") + internet ("Fiber Power 30 Mb/s"), umowa kończy mi się 25/01/2017 i po prawdzie oferta programowa oraz szybkość internetu wystarcza mi w zupełnosci ale cena 89,99 nie pasuje za bardzo. Noszę się z zamiarem wypowiedzenia umowy ale wolałbym uzyskać info co mogę otrzymać od działu utrzymania by przy ww ofercie jak najbardziej zejść z ceny - gdy wiesz co możesz ugrać łatwiej ci negocjować z konsultantem - dlatego byłbym wdzięczny za opinie ze strony osób jakie z utrzymaniem klienta UPC miały do czynienia:
- co uzyskać można
-jak się oferta nazywa 9jeśli zdradzić możecie)
-oraz czy konieczny jest kontakt z ich strony czy po wypowiedzeniu można zadzwonić do nich samemu (jeśli tak czy na standardowy 813 813 813 czy jakis inny)
Pozdrawiam
- co uzyskać można
-jak się oferta nazywa 9jeśli zdradzić możecie)
-oraz czy konieczny jest kontakt z ich strony czy po wypowiedzeniu można zadzwonić do nich samemu (jeśli tak czy na standardowy 813 813 813 czy jakis inny)
Pozdrawiam