Witajcie,
Może ktoś mi wyjaśni taką hipotetyczną sytuację...
Iphone 5s - czyli model już nie nowy. Za 1,5 roku kończy mi się umowa. Teraz płacę 4,99zł miesięcznie za wspomnianą ochronę wyświetlacza. Powiedzmy, bliżej końca umowy w wyniku przyczyny "zewnętrznej" stuk mi się wyświetlacz. Wysyłam do serwisu i okazuję się, że nie mają już tej części w serwisie.
1. czy możliwa taka sytuacja?.
2. co jeśli tak jest i nie mają oryginalnej, zamiennik nie wchodzi w rachubę, kupiłem oryginał i taki chcę.
3. nowy model?
Taka zagwozdka, która może mieć miejsce.
Ktoś chętny na podjęcie wątku?
Pozdrawiam
Może ktoś mi wyjaśni taką hipotetyczną sytuację...
Iphone 5s - czyli model już nie nowy. Za 1,5 roku kończy mi się umowa. Teraz płacę 4,99zł miesięcznie za wspomnianą ochronę wyświetlacza. Powiedzmy, bliżej końca umowy w wyniku przyczyny "zewnętrznej" stuk mi się wyświetlacz. Wysyłam do serwisu i okazuję się, że nie mają już tej części w serwisie.
1. czy możliwa taka sytuacja?.
2. co jeśli tak jest i nie mają oryginalnej, zamiennik nie wchodzi w rachubę, kupiłem oryginał i taki chcę.
3. nowy model?
Taka zagwozdka, która może mieć miejsce.
Ktoś chętny na podjęcie wątku?

Pozdrawiam