Nie mogę już z tymi konsultantami... może ktoś mi powie co i jak:
Mam numer, który nie jest mi już potrzebny. Przez lata był w abonamencie, teraz od 1 czerwca jest w ofercie na kartę.
Miałem go zlikwidować ale jest chętny, który chce ten numer zatrzymać.
Orange - kontakt mailowy, raz mówi, że konieczna jest cesja, a później, że wystarczy, że nowa osoba zarejestruje go na siebie.
W punkcie sprzedaży szanowny konsultant właśnie stwierdził, że numer jest już zarejestrowany w sieci i on nic nie może z tym zrobić.
Co mam w końcu zrobić?
Mam numer, który nie jest mi już potrzebny. Przez lata był w abonamencie, teraz od 1 czerwca jest w ofercie na kartę.
Miałem go zlikwidować ale jest chętny, który chce ten numer zatrzymać.
Orange - kontakt mailowy, raz mówi, że konieczna jest cesja, a później, że wystarczy, że nowa osoba zarejestruje go na siebie.
W punkcie sprzedaży szanowny konsultant właśnie stwierdził, że numer jest już zarejestrowany w sieci i on nic nie może z tym zrobić.
Co mam w końcu zrobić?