DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 3 z 193
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 193
 #869409  autor: lee
 04 cze 2016, 20:34
RBM 7 rozumiem to pierwsza taryfa rbm jaka wyszła ?
Wątpię żeby migracja coś dała play ostatnio na każdym kroku łże jak mały piesek: )

Pozdrawiam

EDIT:

zostawia na chwilę w nowszej taryfie a później i tak będzie do skasowania xd
 #869411  autor: p2225
 04 cze 2016, 20:36
Na szczęście mam jeszcze do września RWK w RBM5. Wczoraj uruchomiony pakiet darmowego LTE. :D
Na karcie RBM7 nadal pakiet widnieje.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #869417  autor: detmax
 04 cze 2016, 20:48
Zapraszamy na banalnie prostą konferencję - na banalnie proste wyłącznie DIL w RBM 7 - tak powinno brzmieć hasło na blogu play :) .
Lee tak to była 1 taryfa RBM i DIL w tej taryfie idzie do piachu.
P2225 to że widnieje to i może widnieć :) ale to i tak nie ma już żadnego znaczenia :) bo nie uruchomisz w niej DIL.
 #869420  autor: notsure
 04 cze 2016, 20:59
"ja" mam w play24 jedną kartę w "RBM na Kartę" (ładowana 50 zł co 150 dni) i jedną w "RBM na Kartę 5" (ładowana 50 zł raz na 100 dni). To ta pierwsze jest RBM 7 czy też to jeszcze inna taryfa ?
 #869423  autor: serek5555
 04 cze 2016, 21:06
notsure pisze:"ja" mam w play24 jedną kartę w "RBM na Kartę" (ładowana 50 zł co 150 dni) i jedną w "RBM na Kartę 5" (ładowana 50 zł raz na 100 dni). To ta pierwsze jest RBM 7 czy też to jeszcze inna taryfa ?
50 zł/150 dni
 #869454  autor: notsure
 05 cze 2016, 08:18
Czyli ja mam najstarszą taryfę, chyba jeszcze ta z puszką RedBulla, ciekawe czy w niej też wyłączą darmowe lte, zobaczymy. Niby w play24 mogę ją zmienić na RBM 5 i RBM Energy.
 #869457  autor: lee
 05 cze 2016, 08:25
notsure pisze:Czyli ja mam najstarszą taryfę, chyba jeszcze ta z puszką RedBulla, ciekawe czy w niej też wyłączą darmowe lte, zobaczymy. Niby w play24 mogę ją zmienić na RBM 5 i RBM Energy.
Niom właśnie mam taki starter zarejestrowany od 2011 bodaj bo miałem przejść z play fresh.

Oryginalnie razem z zte blade z groupona z promocji :)

Może to przygotowanie do wprowadzenia megafon pakietów xxl na net?

Powiedzmy tak xd
9 pln 19gb
19 pln 40gb
29 pln 60gb

xd xd xd
 #869463  autor: Gregrin
 05 cze 2016, 08:45
notsure pisze:Czyli ja mam najstarszą taryfę, chyba jeszcze ta z puszką RedBulla, ciekawe czy w niej też wyłączą darmowe lte, zobaczymy. Niby w play24 mogę ją zmienić na RBM 5 i RBM Energy.
Dla play to chyba jedno bo nazywają to RBM I a nowsze RBM II i RBME. Ze wszystkich "starszych" można przejść na II lub RBME z tym ze to droga w jedna stronę.
 #869500  autor: Maciej Loret
 05 cze 2016, 11:47
Witam,

do tej pory co miesiąc uruchamiałem pakiet 25MB za 3zł, aktywowałem "darmowe LTE" i przy zachowaniu 30zł na koncie cieszyłem się z taniego dostępu do internetu.

W takim razie co robić teraz?
Na pewno Play na Kartę za 45z miesięcznie, ale czy jest coś tańszego?
Prędkość mniej istotna, ilość ok. 100GB miesięcznie, ewentualnie mniej ale koniecznie z lejkiem...
A może jednak któraś z taryf RBM?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #869503  autor: darekka
 05 cze 2016, 11:50
Wytrzymaj do poniedziałkowej konferencji-będziemy wiedzieć co i jak się zmieniło, zobaczymy nowe możliwości, Regulaminy itp. Teoretycznie w RBM5(50zł.=100dni) ma pozostać LTE ale szczegółow brak.
Dopiero po poznaniu zmian jakie nastąpiły bez zapowiedzi/nastąpią można coś bliżej przemyśleć.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #869508  autor: Maciej Loret
 05 cze 2016, 12:07
Witam,

jednego nie rozumiem. Skoro usługa działa na podstawie regulaminu, a ten nie został odwołany... To powinienem złożyć reklamację, która powinna zostać uznana?
Mylę się w powyższym rozumowaniu?
Pytam, gdyż właśnie dziś powinienem uruchomić "darmowe LTE" na kolejny miesiąc...

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #869511  autor: darekka
 05 cze 2016, 12:14
Reklamacje to można by było pisać jeśli by wyłączyli w trakcie 30dni, a po ich upływie to promocja może już nie działać. Fakt, że trochę nieprofesjonalnie postąpili nie informując wcześniej o jej wycofywaniu ale "prawa nabytego" nie naruszyli(działało do końca 30dni od aktywacji).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #869526  autor: Andrzej311
 05 cze 2016, 12:55
I co forumowicze pewnie koniec promocji? Szkoda. :( Ale i tak pozostaje play internet na karte za 45zł więc nie jest tak źle. Choć rbm było bez konkurencyjne.
 #869538  autor: jarekt
 05 cze 2016, 13:19
Maciej Loret pisze: Mylę się w powyższym rozumowaniu?
Nie, nie mylisz się i radzę wszystkim (mającym RBM7 i ten problem) jak najszybciej złożyć reklamację, gdyż:

a) druga linijka regulaminu tej promocji brzmi dokładnie tak:
"OBOWIĄZUJE OD 22.10.2014 R. DO ODWOŁANIA"

b) punkt VI. "DODATKOWE INFORMACJE", podpunkt 1. brzmi dokładnie tak:
"1. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, że odwołanie warunków nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika. Informacja o zmianie lub odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej."

Ponieważ informacja o zmianie i odwołaniu promocji/regulaminu NIE została opublikowana na play.pl ani w inny sposób podana do wiadomości publicznej to promocja TRWA nadal (obowiązuje do odwołania, a odwołanie nie nastąpiło).

A ponieważ promocji nie można aktywować w taryfie RBM7 to piszemy reklamację (i muszą ją nam uznać bo racja/regulamin jest po naszej stronie w tym przypadku), można również wnosić o rekompensatę, np. 3 pakiety po 6GB przez 3 miesiące, ewentualnie potem odwołanie od reklamacji (gdyby Play nie chciało nam jej uznać) powołując się na numer reklamacji wcześniejszej, potem Prezes UKE a potem sąd.

Sprytny prawnik Play (lub szeregowy konsultant) może podnieść argument, że punkt VI.1. nie precyzuje czy to ogłoszenie o zakończeniu promocji należy zrobić przed czy po zakończeniu promocji i Play wybrało, że sobie najpierw zakończy promocję a potem to ogłosi (po np. 5 dniach).

I będzie to zgodne z punktem VI.1.

Ale niezgodne z drugą linijka regulaminu, która jest KLUCZOWA:
"OBOWIĄZUJE OD 22.10.2014 R. DO ODWOŁANIA"

A wszystkie warunki/punkty regulaminu MUSZĄ być przez operetora (i abonenta również) przestrzegane bez wyjątków.

Czyli mogą sobie ogłaszać kiedy chcą, nawet 1 lipca 2016r. ale wtedy przynajmniej do godziny 23:59 do 30 czerwca usługa ma działać i musi być możliwość jej aktywacji a jeśli nie to reklamacja. I w tym przykładzie, po 30 czerwca (maks. do 29 lipca) usługa będzie działać tylko na tych numerach, na których została aktywowana do 30 czerwca ("odwołanie warunków nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika")
 #869564  autor: Maciej Loret
 05 cze 2016, 14:07
pakierhakierxd pisze:
Póki co w Rbm 5 jeszcze jest
Widzę w Play24, że mogę przejść do RBM 5.
Jakie są różnice w stosunku do RBM 7? Technologia? Też tylko LTE? Opłaty?

jarekt pisze: Nie, nie mylisz się i radzę wszystkim (mającym RBM7 i ten problem) jak najszybciej złożyć reklamację[...]
W jakiej formie? Można przezPlay24?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
  • Strona 3 z 193
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 193
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 193