DAJ CYNK
  • Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
    :sign7:
Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
:sign7:
 #869348  autor: PiotrG-dz
 04 cze 2016, 17:20
W dziale telefony a konkretnie Samsunga S5611 mimo zwróconych uwag pod wpisami czytelników w tym moim :arrow: http://www.telepolis.pl/telefony/samsun ... ,2609.html nadal widnieje w Multimediach tego telefonu w tym dziale opis ,że S5611 ma HD Voice tymczasem on go nie posiada.
Przez waszą stronę dałem się nabrać i go zakupiłem jednak rozczarowałem się bo on nie ma HD Voice.Proszę już nie wprowadzać w błąd potencjalnych kupców tego modelu na stronie Telepolis.Sam byłem świadkiem jak w komisie gdy ktoś z obsługi klienta na pytanie o HD Voice posiłkował się danymi z Waszej strony i przez to wprowadzał w błąd potencjalnego kupca aparatu. :x
 #869362  autor: Kryniczanin
 04 cze 2016, 18:04
PiotrG-dz

Jak masz czystą wersję softu to nie posiada jak masz operatorską to może posiadać.

Tak samo S5610 z Plusa, Play i z marketów elektronicznych nie mają HD Voice, za to wersja z softem T-Mobile posiada jednak tylko w sieci 3G.

HD Voice to temat rzeka i trzeba mieć duże szczęście jak i wiedzę by kupić co się potrzebuję
 #869422  autor: PiotrG-dz
 04 cze 2016, 21:05
No nie wiem czy tak jest bo wsparcie Samsunga mówi mi ,że ten model go nie posiada.S5610 tak a S 5611nie.
 #869425  autor: Kryniczanin
 04 cze 2016, 21:11
No nie wiem czy tak jest bo wsparcie Samsunga mówi mi ,że ten model go nie posiada.S5610 tak a S 5611nie.
Bo wersja z oprogramowaniem Samsunga fabrycznym na wolny rynek pewnie nie posiada.

Wersja operatorska na T-Mobile już posiada według strony T-Mobile.

https://www.t-mobile.pl/telefony-i-urza ... techniczna
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 12:39 przez Kryniczanin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #869521  autor: Kryniczanin
 05 cze 2016, 12:41
Gregrin

Nie do końca na samsungu łatwo uwalić słuchawkę działa, ale się zmienia imei na same zera i wystarcza zwykła kontrola krawężnika by wylądować w kajdankach na komendzie.

Sam zmieniałem i wywaliło mi same zera - na szczęście pod koniec gwarancji odpowiednia bajka dla ccs i uwierzyli.
 #871471  autor: Sirmark
 13 cze 2016, 20:44
Ja tylko dodam, że bardzo ciężko o dane dotyczące HD voice. Staramy się zaznacząć tę opcję tylko, jeżeli jest jasno o niej mowa lub o kodeku, na stronie producenta lub operatora.
Niestety bardzo często jest tak, że w ramach danego modelu pojawia się wiele podmodeli mających swoje dodatkowe oznaczenia. Do tego mogą być wersję operatorskie oznaczone dodatkowo lub nie. A specyfikacje szczegółowe są praktycznie nie do wyciągnięcia.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew