Każdy operator ma swój mail na bok. T mobile dla kl indywidualnego ma
[email protected], a dla regonow
[email protected].
W temacie maila zawsze najlepiej napisać co chcemy i czego to dotyczy. W tym przypadku: "wypowiedzenie umowy / numer 602900000". Oczywiście nie jest to konieczne, ale łatwiej pózniej znaleźć temat.
W treści pisma piszemy swoje dane, dane odbiorcy (wystarczy "do T-Mobile Polska SA")
Tekst wypowiedzenia nie musi byc schematyczny. Musimy napisać o co nam chodzi. Pamiętajcie, ze wypowiedzenie tak jak i mnp ma 3 tryby. Na koniec promocji, zgodnie z okresem wypowiedzenia i na wybrany dzień roboczy. Niestety większość pisze tylko "rezygnuje z numeru takiego i takiego." Wówczas to jak operator wprowadzi rezygnacje do systemu zależy od jego woli. Całe szczęście w 99% przypadków na podstawie reklamacji zawsze można to poprawić, operatorzy bardzo idą tu na rękę.
A wiec jak pisać żeby było dobrze?
Jeśli umowa sie nie zakończyła to piszemy: z końcem trwania umowy i z zachowaniem okresu wypowiedzenia rezygnuje z umowy na numer ####.
Jeśli umowa jest już na czas nieokreślony, bądź do zakończenia zostało mniej niż regulaminowe 30 dni piszemy, ze: zachowując okres wypowiedzenia rezygnuje z numeru #####.
Drukujemy, podpisujemy i nawet komórka robimy zdjęcie i jako załącznik wysyłamy do opa.
Sama tresc maila nie jest istotna. Jeśli chcemy pomoc konsultantowi możemy wpisać w niego treść z pisma.
Pisząc tylko ze "rezygnuje z numeru" niektórzy wprowadzają churn na np dzień zakończenia umowy co skutkuje późniejszym naliczeniem kary za niezachowanie okresu wypowiedzenia, a w przypadku gdy do umowy zostało więcej niż 1 miesiąc czasami wybierają najbliższy okres rozliczeniowy co skutkuje naliczeniem kary za zerwanie umowy. I w zasadzie operator ma prawo tak zawsze postąpić bo de facto nie sprecyzowalismy zlecenia.
Nie ma sensu tez podawać w pismach żadnych dat i terminów.