Witam,
Odradzam stanowczo kupowanie w takich punktach. Gwarancja serwisowa nie tylko producenta. Raz wyegzekwować gwarancję od takiego punktu, graniczy z cudem, zawsze zwalą na klienta, nawet jak wada jest fabryczna. Po wtóre: aby udowodnić przed sprzedawcą swoją rację, musiałem wysyłać telefon do rzeczoznawcy, wysyłać do autoryzowanego serwisu na odpłatną ekspertyzę.
Bronić swoich wad u rzecznika praw konsumenckich, który pomógł napisać pozew sądowy na nieuczciwego sprzedawcę. Warto dopłacić kilka złotych więcej, ale mieć pewność gwarancji, Różnica jest kolosalna, bo mamy sprzęt z oficjalnego źródła, na który bezproblemową gwarancję, ale mamy też sprzęt z niewiadomego źródła, powystawowy, z wadliwej produkcji z wadami, na którą sprzedawca i tak nam odrzuci nasze roszczenia. Trzeba odpwoeidzieć sobie czy warto
