DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #858355  autor: OnlyPr0x
 25 mar 2016, 21:28
Witam.
Ostatnio zjechałem na świeta do rodzinnego domu, mamy tutaj internet z Netii, niby "do 10 Mb/s", wcześniej łapał 4 Mb/s co i tak było dobrym wynikiem, aż do dzisiaj kiedy sprawdziłem i mam na łączu ledwo 1.5 Mb/s czyli prędkość która może była dobra jakieś 10 lat temu, ale nie teraz... Zadzwoniłem do Netii, wysłali technika z Orange, na następny dzień oddzwonili do mnie z informacją, że technik stwierdził, że jest przeciązenie na centrali i nic z tym nie zrobi do czasu rozbudowy, która jak stwierdził konsultant Netii "nie wiadomo kiedy nastąpi" - wiadomo, że nigdy po co w ogóle owija to w bawełnę koleś. Wracając do tematu, 3 lata temu miałem z nimi podpisaną umowę na 2 Mb/s i wtedy wszystko było stabilnie, łącze stale zapięte na 2549 kbps, a dziś mam 1549 kbps. Zadzwoniłem znów do Netii i przełączyli mnie na dział od spraw umów itp., żeby mi powiedzieli co mogę w tej sprawie zrobić, a babka opryskliwie do mnie, że nie wiem czego zawracam im dupę skoro mam 1,5 Mb/s co jest w granicach do 10 Mb/s. A jeszcze jedno ping skacze jak głupi od 74 do 400, więc o grach sieciowych można praktycznie zapomnieć przez bardzo duże lagi - w ogóle 10 lat temu miałem internet na 1 Mb/s i ping utrzymywałem się przy stałej wartości około 50 ms. Fajne zabezpieczenie sobie zrobili z tym "do 10 Mb/s", mogą mi dać nawet 512 Kb/s, a ja nie mam prawa z nimi zerwać umowy, bo przecież spełniają warunki? Dodatkowo jeszcze mnie okłamali, że zaniżyli mi abonament o 30% co nie jest prawdą, bo za ten "internet" płacę 50zł, gdzie w mieście gdzie studiuję za 50zł mam internet 120 Mb/s czyli około 100 razy szybciej. Coś mogę z tym zrobić? Bo na razie to oddaje im kaśę za darmo. Ten internet jest warty co najwyżej 5zł.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2016, 21:35 przez OnlyPr0x, łącznie zmieniany 1 raz.
 #858361  autor: OnlyPr0x
 25 mar 2016, 21:36
Synchronizacja się zapina przy 4800 kbps, router tak pokazuje. 30% zniżki "podobno" dostałem, tylko że od początku trwania umowy kwota jest taka sama, więc to kłamstwo. Nie dość, że nie potrafią nic zrobic to jeszcze kłamią w żywe oczy.
 #858363  autor: Maniek99
 25 mar 2016, 21:39
No to walcz o zniżkę.
Umowę raczej nie rozwiążesz, chyba że będziesz symulował ciągłe awarie.
Możesz sprawę przepuścić przez UKE to może większą zniżkę wywalczysz, a może i zerwanie.
 #858364  autor: OnlyPr0x
 25 mar 2016, 21:41
Na szczęscie umowę mam do sierpnia tego roku, ale to i tak spory okres czasu. Czasami zjeżdzam do domu i potrzebuję internetu do różnych rzeczy, a jednak 5 miesięcy jeszcze to sporo.
 #858528  autor: Vieslav
 26 mar 2016, 23:00
OnlyPr0x pisze:3 lata temu miałem z nimi podpisaną umowę na 2 Mb/s i wtedy wszystko było stabilnie, łącze stale zapięte na 2549 kbps, a dziś mam 1549 kbps.
Maniek99 pisze: A synchronizacja jaka jest?
OnlyPr0x pisze:Synchronizacja się zapina przy 4800 kbps
To w końcu jaka jest synchronizacja?
 #858532  autor: patak
 27 mar 2016, 03:34
Około 5 lat temu walczyłem z Netią o porządną prędkość. Synchronizacja potrafiła się zapiąć na 16 Mbps, a problem leżał po stronie konfiguracji (BRAS Jaworzno, ca. 200 km) i sieci szkieletowej Netii.
Po kilku zgłoszeniach awarii wysłałem pocztą pisemną reklamację. Powołałem się na numery zgłoszeń, wskazałem punkty sieci na których ginęła niemal połowa pakietów. Żądałem pełnowartościowego połączenia lub rozwiązania umowy z ich winy. Jakie było moje zaskoczenie jak po 30 dniach synchronizacja zniknęła, a paniusia na infonetii poinformowała mnie, że reklamacja została pozytywnie rozpatrzona i umowa została rozwiązana ;)
Tak więc ze swojej strony mogę polecić pisemną reklamację. Zgłoszenia awarii nie robią na Netii wrażenia
 #858538  autor: Ryszard Lubicz
 27 mar 2016, 08:52
OnlyPr0x pisze:Na szczęscie umowę mam do sierpnia tego roku, ale to i tak spory okres czasu. jednak 5 miesięcy jeszcze to sporo.
A masz w miejscu jakąś inną opcję oprócz Netii? Bo możesz trafić na "Dobrą Zmianę"...

Grażynko wybacz...
 #859793  autor: Vieslav
 03 kwie 2016, 10:39
Popytaj użytkowników Neostrady w okolicy. Podejrzewam, że oni nie mają problemów.
Cena jest taka sama, jeśli już nie identyczna. Zamiana na neo może poprawić sytuacje.
 #860086  autor: robriot77
 04 kwie 2016, 22:52
proponowalbym zadzwonic do netii i podpytac ile wyniesie kara za zerwanie umowy. moze okaze sie to lepszym rozwiazaniem niz meczenie sie z nimi. w netii kary z tego co widzialem nie sa jakies duze.
 #862054  autor: Ryszard Lubicz
 16 kwie 2016, 09:05
Mi ostatnio Netia coś słabo chodzi. Strony nie chcą się otwierać. Wyskakuje - "Nie znaleziono serwera" . Dopiero za drugim lub trzecim razem strona się wczytuje. Denerwujące to jest. Zgłaszałem na BOK , niby coś tam zresetowali ale dalej jest to samo.
Jeszcze kilka miesięcy i przechodzę do kablówki. A stacjonarny do Play Domowy.

Grażynko wybacz...
 #864274  autor: Ryszard Lubicz
 01 maja 2016, 11:14
Problem minął . Przypadkowo.
Usunąłem z komputera AdBlockPlus i zainstalowałem Ublock. Wszystko działa.

Grażynko wybacz...