DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #856894  autor: Dax13
 18 mar 2016, 10:48
Witam, posiadam numer w Heayh na kartę (taryfa dniówka) i chciałem zmigrować na T-Mobile Frii na kartę.
Zgodnie z regulaminem migracja jest bezpłatna, jednak po kilkukrotnym kontakcie z biurem obsługi za każdym razem otrzymywałem informację że koszt migracji to 3 zł.
Karta to typowy leżak, dlatego nie opłaca mi się go doładowywać a chciałem przejść do TM i aktywować konto ważne rok, jednak to dziwne że konsultanci nie stosują się do regulaminu. Czy ktoś miał podobną sytuację?
Link do regulaminu zmiany taryfy na Frii na kartę: https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 124cfd9674
Ostatnio zmieniony 11 lut 2020, 13:27 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1089303  autor: michcio123
 02 lut 2020, 20:28
Mogę potwierdzić że na 100% lejek znika po zmianie taryfy. Sprawdzałem to na starterze leżaku więc jak jest z usługą tego jeszcze nie wiem. Migrację zrobiłem t-mobile heyah t-mobile wszystko przez *100# po powrocie do t-mobile samoistnie uruchomił się pakiet no limit 5zł na 5dni +1gb od razu go wyłączyłem kodem *150*161*3# potem włączyłem pakiet 1gb na próbę*100*861*9# aby sprawdzić prędkość lejka 15/15 nie było.
 #1089345  autor: michcio123
 03 lut 2020, 14:59
Środki zostają jest pobierane tylko 3zł za migrację. Nie zostałem w heyah bo chciałem zobaczyć czy przy migracji do t-mobile nie włącza się z automatu jakaś usługa która narzuciła by niezdejmowany lejek 15/15. Docelowo chciałbym numerem z Masz złotówkę.. zrobić migrację do heyah i z powrotem żeby zostać w oryginalnej taryfie po to aby w razie jakichś problemów z usługą nie mieli argumentów do odmowy naprawy usługi.
 #1089695  autor: marcingp5
 08 lut 2020, 19:46
Mam lejek 15 Mbps od chyba ponad pół roku jak nie więcej w "masz złotówkę masz no limit na wszystko" czasami znikał całkiem net to dostawałem po zgłoszeniu raz rekompensatę na 100 zł ale w większości to kilkanaście zł .
Czy mogę zaryzykować tą migrację i ile czasu to trwa boję się bo używam tej oferty kilka lat i nie widzę lepszej.
 #1089718  autor: Taki_tam
 09 lut 2020, 11:09
Jak zdecydujesz sie na zmiane taryfy i spowrotem to moja uwaga jest taka. Nie panikuj, jak sie cos spitoli przy zmianie taryfy to spokojnie poczekaj z 30 minut. Tam jest wiele systemow, ktore musza uaktualnic taka zmiane. Jak cos utknie to zrob zgloszenie do boa i nie wspominaj o swojej ofercie. Jak ukonczy sie migracja na pierwotna taryfe dopiero wtedy mozna cos wspominac o ofercie nolimit.
 #1089755  autor: michcio123
 09 lut 2020, 21:30
Odnalazłem swój starter heyah z limitowanej edycji "10gb co tydzień i na tydzień" można go było zdobyć tak jak nasze Masz złotówkę... Zrobiłem na nim test z migracją między taryfami itd. i tak:
Migrowałem do t-mobile i po ok. 2 godzinach wysłałem smsa aktywującego (tak pod 80480) po 3 min pobrało 7zł ale usługa nie uruchomiła się. Po wysłaniu ponownie smsa aktywującego przychodzi zwrotny że numer już zgłoszony do udziału w promocji tak jak w masz złotówkę z tym że nadawcą jest heyah czyli oryginalna taryfa promocji. Po 3 dniach migrowałem do heyah i tak samo jak wcześniej wysłałem smsa 7zł pobrało ale usługa nie uruchomiona czekam aż minie regulaminowe 72godz. i idzie reklamacja zobaczymy co zrobią.
Usługę na tym numerze na pewno raz aktywowałem jak otrzymałem starter i wiem że działała od tamtej pory więcej jej nie włączałem więc nie wiem czy bez tych kombinacji ze zmianą taryf też nie było by problemów z jej uruchomieniem (może ktoś ostatnio korzystał i powie czy działała prawidłowo).
Według regulaminu usługa włącza się na 4 7-dniowe cykle i nie można jej wcześniej wyłączyć ale jak widzę migracja ją jednak deaktywuje w masz złotówkę pewnie będzie tak samo. O tym że migracja zdejmuje lejek 15/15 pisałem wcześniej więc już nie wspominałem o tym.
 #1089757  autor: abrams
 09 lut 2020, 22:31
michcio123 pisze:
03 lut 2020, 14:59
Środki zostają jest pobierane tylko 3zł za migrację. Nie zostałem w heyah bo chciałem zobaczyć czy przy migracji do t-mobile nie włącza się...
Reklamuj, opłata 3 zł może być pobierana tylko gdy migrujesz z TM=>Heyah
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007158.pdf
ale w drugą stronę z Heyah=>TM już nie. System pobiera 3zł ale regulamin mówi coś innego:
http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 124cfd9674
............
5.Warunkiem migracji jest posiadanie przez Użytkownika konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta minimum 0 zł.
6.Migracja na taryfę Frii w T-Mobile na kartę jest bezpłatna.

...........
U mnie tak było na 3 kartach, gdy dawali 15GB na 15 lat Heyah i po wykorzystaniu wskoczyłem do TM aby mieć RWK.
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014114.pdf
 #1089763  autor: abrams
 10 lut 2020, 00:51
24bis24 pisze:
09 lut 2020, 23:28
abrams pisze:
09 lut 2020, 22:31
Reklamuj, opłata 3 zł może być pobierana tylko gdy migrujesz z TM=>Heyah
jest nowy regulamin odwołujący ten co podałeś i zgodnie z nim 3 zł prawidłowo pobiera
Cały 24bis24, może byś tak łaskawco linka podał potwierdzający to co napisałeś :?

EDIT: Zmyśłasz aż "miło". Tu jest strona z aktualnymi regulaminami
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-dniowka
a na niej :
22-04-2014 Warunki Oferty Promocyjnej „Migracja do T-Mobile na kartę na taryfę Frii” dla Użytkowników Heyah
i link:
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 124cfd9674
a w nim
...................
6.Migracja na taryfę Frii w T-Mobile na kartę jest bezpłatna.
...................
i to samo jest jak kliniesz w "archiwum" gdzie z dopiskiem (aktualny) jest to samo:
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 674/ver/1
Nie siej zamętu :evil:
Ostatnio zmieniony 10 lut 2020, 09:13 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1089766  autor: 24bis24
 10 lut 2020, 08:50
abrams pisze:
10 lut 2020, 00:51

Cały 24bis24, może byś tak łaskawco linka podał potwierdzający to co napisałeś :?

Zmyśłasz aż "miło".

Nie siej zamętu :evil:
łaskawca, siejący zamęt, zmyśłasz potwierdza to co napisał:

1. W okresie od dnia 08.07.2018 r. do wycofania niniejszej oferty, T-Mobile Polska S.A. operator usługi Heyah (dalej „Operator”) oferuje na zasadach opisanych w niniejszych warunkach (zwanych dalej „Warunkami”) ofertę „Migracja do T-Mobile na kartę na taryfę Frii” (zwaną dalej „Ofertą”). 2. Z niniejszej Oferty może skorzystać każdy Użytkownik Heyah korzystający z taryfy Dniówka (zwany dalej „Użytkownikiem”). 3. Użytkownik może dokonać migracji wysyłając Ekspresowy kod *100*811# lub w Biurze Obsługi Użytkownika. 4. Operator może udostępnić inne sposoby migracji. Informacje na ten temat dostępne są u Konsultanta w Biurze Obsługi Użytkownika. 5. Warunkiem migracji jest posiadanie przez Użytkownika konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie opłaty za migrację.
.................................................................................................................
6. Koszt migracji na taryfę Frii w T- Mobile na kartę wynosi 3 zł.
------------------------------------------------------------------------------------------

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1089768  autor: abrams
 10 lut 2020, 09:21
24bis24 pisze:
10 lut 2020, 08:50
abrams pisze:
10 lut 2020, 00:51

Cały 24bis24, może byś tak łaskawco linka podał potwierdzający to co napisałeś :?

Zmyśłasz aż "miło".

Nie siej zamętu :evil:
łaskawca, siejący zamęt, zmyśłasz potwierdza to co napisał:

1. W okresie od dnia 08.07.2018 r. do wycofania niniejszej oferty, T-Mobile Polska S.A. operator usługi Heyah (dalej „Operator”) oferuje na zasadach opisanych w niniejszych warunkach (zwanych dalej „Warunkami”) ofertę „Migracja do T-Mobile na kartę na taryfę Frii” (zwaną dalej „Ofertą”). 2. Z niniejszej Oferty może skorzystać każdy Użytkownik Heyah korzystający z taryfy Dniówka (zwany dalej „Użytkownikiem”). 3. Użytkownik może dokonać migracji wysyłając Ekspresowy kod *100*811# lub w Biurze Obsługi Użytkownika. 4. Operator może udostępnić inne sposoby migracji. Informacje na ten temat dostępne są u Konsultanta w Biurze Obsługi Użytkownika. 5. Warunkiem migracji jest posiadanie przez Użytkownika konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie opłaty za migrację.
.................................................................................................................
6. Koszt migracji na taryfę Frii w T- Mobile na kartę wynosi 3 zł.
------------------------------------------------------------------------------------------
I nadal konfabulujesz preparując tekst i warunki, których nie ma i jak ognia unikasz podania LINKA do regulaminu z którego to rzekomo skopiowałeś.
Baw się nadal w nabijanie sobie liczby postów .

EDIT:
Sam się wkopałeś łgarzu, ponieważ numeracja w T-Mobile jest inna, 2.4 2.5 2.6 itd a nie 5. 6. itd jak w Heyah:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007158.pdf
........................
2.4.Warunkiem migracji jest posiadanie przez Klienta konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie opłaty za migrację.
2.5.Koszt migracji na taryfę Dniówka w Heyah wynosi 3 zł.
.........
Diabeł tkwi w szczegółach, na przyszłość bardziej uważaj przy preparowaniu argumentów :lol:
 #1089822  autor: Remington
 10 lut 2020, 21:50
abrams pisze:Zmyśłasz aż "miło".
...
Nie siej zamętu :evil:
...
konfabulujesz preparując tekst i warunki, których nie ma
...
Sam się wkopałeś łgarzu
...
uważaj przy preparowaniu argumentów :lol:

Nawet bez tych skanów powyższe wypowiedzi były nie na miejscu, a co dopiero z nimi.
 #1089833  autor: abrams
 11 lut 2020, 02:21
No piękna robota 24bis24 napracowałeś się, tylko niestety, kompletnie nic z tego nie wynika i nic nie wyjaśnia.

1. Dlaczego nie podasz po prostu linka do obowiązującego regulaminu ?]
(zwłaszcza, że przed fotkami wkleiłeś tekst skądś skopiowany zaś google na ten tekst, w różnych wariantach i z datą z 2018 r, w ogóle nie reaguje)

2. Jeżeli regulamin obowiązuje od 2018 r to dlaczego po zakończeniu promo w Heyah 15GB/15lat i po zmigrowaniu do TM i złożeniu reklamacji w 2019 r (pobrano 3 zł) przyznano mi rację, zwrócono 3zl i dodano extra 10 zł przyznając, że jest to niezgodne z obowiązującym regulaminem z 2014 r
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 124cfd9674
O tym pisał dużo i szerzej, także w 2019 r Jarekt i to z jego inspiracji 3x skutecznie reklamowałem jak wyżej.

3. I chyba najważniejsze, dlaczego tego regulaminu nie ma na oficjalnej stronie Heyah z regulaminami i cennikami (a to jest oficjalne źródło wiedzy):
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-dniowka/
i ciągle wisi jako obowiązujący i jest stosowany przez TM, ten z 2014 r (w archiwum jest jego poprzednik więc TM-H zachowuje historię zmian) ?

Remiego najwyraźniej skany przekonały ale mnie kompletnie nie.
Dlatego po raz kolejny apeluję po prostu podaj link do źródła skąd regulamin wziąłeś, bo sprawa jest dziwna.
 #1089838  autor: Remington
 11 lut 2020, 08:01
Ja z kolei uważam, że powinieneś przeprosić za inwektywy, które przytoczyłem. Zobaczyłeś skany i dalej nie wierzysz, Twoja sprawa. Ale ślad po chamskich odzywkach pozostał.

Nie jest też zgodne z prawdą stwierdzenie "i jest stosowany przez TM, ten z 2014 r", bo skoro pobierają te 3 zł, to jednak stosują ten nowszy regulamin.

Nie rozumiem jednak dlaczego dwa ostatnie pytania zadajesz forumowiczowi, a nie operatorowi. Skieruj je do TM i wklej tu ich odpowiedź. Przy okazji możesz dopytać co oznacza "old" w linku do regulaminu, który wkleiłeś.
 #1089839  autor: darekka
 11 lut 2020, 08:45
Delikatnie się wtrące: http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 124cfd9674
ja tu nie widzę nigdzie w adresie "old" , a jedynie "oid" dodatkowo jak by nie szukać na stronie HEYAH to wyskakuje ten "stary" regulamin migracji, a nowszy z 2018 się nie pojawia, google również nie zindeksował takiego dokumentu więc pozostaje jedynie moim zdaniem ważny regulamin z 2014 skoro tylko on jest dostępny. Możliwe, że wspomniany z 2018 pojawił się na chwilę i został wycofany i nie obowiązuje-to, że operator kosi te 3zł. to mnie nie dziwi, bo mają taki sajgon w systemach, że robią one co chcą często wbrew regulaminom obowiązującym(cuda w naszej usłudze). Zgodnie z prawem operator ma obowiązek udostępnić na swojej stronie wszelkie dokumenty i regulaminy więc jeśli tego "nowszego" nie udostępnia nie może on obowiązywać!

Co do "oid" to nawet w nowych i obowiązujących regulaminach w adresie ta fraza jest : http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 83cfa939d8 więc nie jest ona żadnym "podpowiadaczem" czy oferta jest archiwalna czy aktualna.

Koledzy powściągnijcie nerwy i Swoje zapędy i skontaktujcie się z operatorem zamiast się tu obrzucać mniej lub bardziej dosadnymi inwektywami-słowem trzymajcie nerwy na wodzy, bo z naszego tematu zrobił się po Waszych wzajemnych najazdach troche taki śmietnik, a szkoda, bo sądziłem, że po ostatniej naprawie "dopisz zero" będziemy się tu już mniej irytować, bo problemy w zasadzie ustapiły.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089841  autor: Remington
 11 lut 2020, 10:06
@darekka
old->oid wyjaśniony, mój błąd, dzięki za sprostowanie

Wniosek, że regulamin nie wisi na stronie, więc nie obowiązuje jest jednak zbytnio na wyrost. Jest mnóstwo regulaminów niedostępnych na stronach operatorów. Dobrze byłoby, aby ktoś w końcu zapytał TM, bo my tu i tak wiele nie wymyślimy.