DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #853861  autor: qaz
 01 mar 2016, 17:58
Witam,
W lutym przedłużyłem umowę na Neostradę z nielimitowanymi rozmowami. W cenie 59,90 miałem mieć internet i telefon (neofon). Przedłużenie zostało zawarte przez stronę, a potem podpisane przy kurierze. Dostałem pierwszą fakturę i okazuje się, że doliczona została mi jeszcze opłata za utrzymanie łącza w kwocie 29zł Przy przedłużeniu nie było mowy o tej opłacie. Nawet przysłano mi potwierdzenie zamówienia na maila gdzie suma moich opłat miesięcznych miała równać się 59,90. Wcześniej miałem dokładnie taki sam pakiet i płaciłem 89,90, ale wtedy przy przedłużeniu byłem świadomy tego ile będę płacił. Wygląda na to, że zostałem oszukany przez orange. Nie przedłużyłbym tej umowy wiedząc, że będzie jeszcze ta opłata. Co w tej sytuacji powinienem zrobić?

Przedłużałem przez ten formularz https://www.orange.pl/prt/pl/order/proc ... rId=705026
Nie ma tu mowy o opłacie za utrzymanie łącza...
 #853874  autor: Matush
 01 mar 2016, 18:43
Przed podpisaniem umowy zawsze czyta się regulaminy. Możesz reklamować, ale tej opłaty nikt Ci nie odliczy od comiesięcznego rachunku.

Pozdrawiam,

Mateusz
 #853887  autor: qaz
 01 mar 2016, 19:51
No dobrze, ale gdzie jest tam mowa o opłacie 29zł ?
 #853890  autor: qaz
 01 mar 2016, 20:01
Przy zamówieniu nowej uslugi tak, ale przy przedłużeniu wiadomość o doliczeniu opłaty znika. Poza tym opłata nie pojawia się w podsumowaniu wszystkich opłat. Jak na maila przychodzi zamówienie to też nie ma tam mowy o opłacie za utrzymanie łącza.
 #853894  autor: Maniek99
 01 mar 2016, 20:10
No to porób screeny i złóż skargę do UKE.
Choć wiążący jest i tak regulamin.
Ale nic nie ryzykujesz, a kto wie może się wygrzebiesz.
 #853897  autor: qaz
 01 mar 2016, 20:26
muszę najpierw wyczerpać drogę reklamacyjną. Wygląda na to że czeka mnie ciężka walka...
 #854696  autor: PawlusG
 06 mar 2016, 18:40
Czy w tym przypadku nie jest aby tak, że umowę zawarto poza lokalem i można w ciągu 10 dni od niej odstąpić?

:)
 #854700  autor: DerTolleMajor
 06 mar 2016, 19:19
Jeśli już, to 14 dni.

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7; J5 2017; S9 Plus; Iphone XS; A40 ---> Iphone 14 Pro + A53 + 9900
 #854727  autor: PawlusG
 06 mar 2016, 22:10
Fakt, zmieniły się przepisy :)

:)
 #855579  autor: kamil1221
 11 mar 2016, 10:21
Od zawsze w przypadku samej neo, neo z VoIP, FanPack z VoIP opłata za utrzymanie łącza w wysokości 29,24zł była i jest doliczana do faktury! W regulaminie oferty (bądź w cenniku promocji) jest ewidentny zapis o tym. Reklamacje nic tobie nie dadzą - bo wyślą ci kpie podpisanej umowy przez ciebie z dołączonym regulaminem. Podpisując umowę zgadzasz się z jej regulaminem.