• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #847178  autor: pjon
 25 sty 2016, 09:21
Witajcie,

Mam pytanie do osób, które przedłużyły umowy wybierając plan LTE Wspólny za 99,99 zł z dołożonymi gratis przez DUK nielimitowanymi rozmowami na stacjonarne, które wedle zapewnień pracowników miały być współdzielone (przez kilkanaście dni faktycznie były darmowe), czy u was również zaczęli od kilku dni naliczać opłaty za połączenia na stacjonarne na numerach dołączonych do głównego w ramach planu LTE Dodatkowy?
 #847339  autor: pjon
 25 sty 2016, 22:07
Dlatego też, po uzgodnieniu warunków aneksu kilka razy dopytywałem konsultanta i prosiłem o sprawdzenie tych zapisów, co więcej dzisiaj również dzwoniłem do osoby z którą ustalałem warunki aneksu i zarówno ta osoba jak i jej przełożony twierdzą, że pakiet ten aktywowany jest dla wszystkich nr wchodzących w skład grupy i ciągle takie warunki są proponowane klientom.
A najciekawsze jest to, że przez kilkanaście dni opłaty nie były naliczane i nagle w połowie okresu rozliczeniowego coś się pozmieniało.
 #847341  autor: orson_dzi
 25 sty 2016, 22:17
Wstrzymam się od osądów, co by za szybko za dużo nie powiedzieć, ale na 90% jestem pewny, że mają to opisane w swoich instrukcjach, ostatnio o to pytałem. Jutro się dowiem jak to wygląda.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #847483  autor: orson_dzi
 26 sty 2016, 18:53
No i się rozpędziłem. Wg materiałów edukacyjnych i wszelkich instrukcji jakie ma BOK WSZYSTKIE pakiety są współdzielone, nawet nielimitowane rozmowy na stacjonarne. Ale wg regulaminu z linku usługa nie działa w planie Dodatkowym. I to jest tutaj podstawą na to wygląda.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #847492  autor: pivovar
 26 sty 2016, 19:30
Dzwoniłem dzisiaj po południu do DUK, dostałem potwierdzenie (chociaż po dłuższej konsultacji), że pakiety są współdzielone ;-) - nielimitowane stacjonarne i pakiet Europa, te dostałem extra.
Dziwne natomiast jest to, że na aneksie mam napisane przy pakiecie dodatkowym internetu: ...pakiet będzie aktywny na numerze abonenckim, na którym była realizowana oferta utrzymaniowa ... tylko czy to też oznacza, że internet dodatkowy za przedłużenie też się współdzieli ??? czy jest tylko na numerze głównym ?
kolejna zagadka :?

pozdrawiam - PIVOVAR ;-)
 #847495  autor: Arturos
 26 sty 2016, 19:50
w przypadku posiadania na jednym koncie abonenckim Smart Planu LTE Głównego z Kwotą abonamentu 165,98 lub 195,98, usługa współdzielona w innym przypadku nie dotyczy
wyciąg z tego regulaminu:
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 557395.pdf

Pozdrawiam Arturos
 #847502  autor: pivovar
 26 sty 2016, 20:20
Arturos pisze:w przypadku posiadania na jednym koncie abonenckim Smart Planu LTE Głównego z Kwotą abonamentu 165,98 lub 195,98, usługa współdzielona w innym przypadku nie dotyczy
wyciąg z tego regulaminu:
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 557395.pdf
Rozumiem to trochę inaczej (z tabeli 1):
przy abonamentach za 165,98 lub 195,98 jest współdzielona, bo jest w abonamencie,
z tabeli 2 opis
Nielimitowane rozmowy na stacjonarne - Usługa w opcji bezpłatnej przez 1 miesiąc (w najniższym abo) włączana jest na żądanie Abonenta przy zawieraniu Umowy lub aneksu do Umowy.
Usługa jest współdzielona przez wszystkie numery w ramach Grupy Bliskich.

czyli czy ją masz w wyższych abo, czy kupisz za 10 zł w najniższym, czy dostałeś gratis przy przedłużeniu - współdzieli się,
ale mogę się mylić :D

pozdrawiam - PIVOVAR ;-)
 #847538  autor: orson_dzi
 27 sty 2016, 08:30
Arturos pisze:w przypadku posiadania na jednym koncie abonenckim Smart Planu LTE Głównego z Kwotą abonamentu 165,98 lub 195,98, usługa współdzielona w innym przypadku nie dotyczy
Zdecydowanie jestem za tą wersją.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #847545  autor: pjon
 27 sty 2016, 09:21
Jak widać interpretacje regulaminów mogą być rożne a co więcej jeden jest sprzeczny z drugim. Moje pierwsze zgłoszenie rozpatrzone negatywnie w dodatku zostało wykasowane z systemu i nie ma po nim śladu. Drugie zgłoszenie reklamacyjne złożone wczoraj, mają odsłuchiwać rozmowy (ale coś mi się wydaje, że rozmowy pewnie też wykasowane). Wszystko jak widać grubymi nićmi szyte.

Jeszcze raz ponawiam pytanie do osób, które mają również aktywny Smart Plan LTE Wspólny za 99,99zł (115,98 zł) z włączonymi dodatkowo nielimitowanymi na stacjonarne - czy na numerach włączonych do wspólnego jako LTE Dodatkowy zaczęli wam naliczać opłaty za połączenia na stacjonarne?
 #847557  autor: bąbel
 27 sty 2016, 11:02
Ja posiadam SP LTE Wspolny za 99,99 zl i mam podlaczony jeden numer jako LTE dodatkowy (mam wlaczone nielimitowane stacjonarne) i na razie, a jest to drugi cykl rozliczeniowy, zadnych oplat za polaczenia z numerami stacjonarnymi nie mam. Polaczenia na stacjonanrne wykonuje, takze na szczescie u mnie wszystko zgodnie z rozmowa telefoniczna przy przedluzaniu umowy.
 #847682  autor: orson_dzi
 27 sty 2016, 21:31
pjon pisze:Moje pierwsze zgłoszenie rozpatrzone negatywnie w dodatku zostało wykasowane z systemu i nie ma po nim śladu. Drugie zgłoszenie reklamacyjne złożone wczoraj, mają odsłuchiwać rozmowy (ale coś mi się wydaje, że rozmowy pewnie też wykasowane).
Wyparowało, krasnoludki wyniosły...
Zgłoszenie jest na 100%, zwyczajnie są zdolni ludzie, którzy czasami nie potrafią takiego znaleźć. Problem z rozmową może być tylko wtedy, kiedy rozmawiałeś przedstawicielem firmy zewnętrznej zajmującej się sprzedażą. Wtedy rozmowy nie są dostępne dla pracowników Orange, musi je przesłać ta firma. Z tym czasami bywa różnie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #847697  autor: pjon
 27 sty 2016, 22:02
Z tego co widzę to krasnoludki grasują na całego, przed chwilą sprawdzałem biling i :shock: wszystkie naliczone wcześniej opłaty za połączenia na stacjonarne zostały wyzerowane, ale czy na zawsze? Oczywiście żadnej informacji nie raczyli przesłać a zgłoszenie reklamacyjne wisi w systemie ze statusem w toku. Więc postępowanie jeszcze nie zostało zakończone.
 #847917  autor: orson_dzi
 28 sty 2016, 22:15
pjon pisze:Oczywiście żadnej informacji nie raczyli przesłać a zgłoszenie reklamacyjne wisi w systemie ze statusem w toku.
W wielkim skrócie. Osoba rozpatrująca zgłoszenie zrobiła kolejne do administratorów o poprawę taryfikacji i poszła do domu. Wróci jutro, zobaczy, że jest zrobione i zamknie reklamację.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #847922  autor: Str8Flush
 28 sty 2016, 22:31
U mnie dopiero w lutym ruszy Wspólny, ale kobieta z DUK przy przedłużeniu zapewniała,że na 100% stacjonarne będą darmowe na dodatkowym numerze. Ale w Orange różnie to bywa, kiedyś MIIXA przez pół roku reklamowałem co miesiąc, bo lejek na neta się nie włączał i nikt nie potrafił powiedzieć dlaczego.
 #847961  autor: orson_dzi
 29 sty 2016, 10:01
I wszystko jest już jasne.
W zamyśle usługi nielimitowane mamy działać na numerach dodatkowych, ale coś nie wyszło, co dodatkowo potwierdza regulamin. Problem został globalnie naprawiony i będzie na dniach wprowadzona zmiana regulaminu. Można spokojnie wszystko reklamować.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #847978  autor: pjon
 29 sty 2016, 11:41
Dzięki orson_dzi za dobre wieści, masz może jakiś oficjalny papier na potwierdzenie?
Moja reklamacja jest ciągle ze statusem "W toku", choć jak już pisałem wcześniej - wszystkie naliczone opłaty za poł. na stacjonarne zostały wyzerowane.
 #848017  autor: orson_dzi
 29 sty 2016, 14:51
Będzie to w regulaminie, chyba nawet już jest. Regulamin z 26 stycznia 2016. Później go poszukam.
A z tą reklamacją możesz mi podesłać dane na PW, jak zdążysz do 16 to Ci sprawdzę.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #848479  autor: pjon
 01 lut 2016, 08:34
Dzięki orson_dzi za dobre chęci, ale w końcu wczoraj rozpatrzono moją drugą reklamację POZYTYWNIE, więc wszystko powinno być już dobrze. Dodatkowo potwierdzono mi, że druga usługa (Pakiet Europa), którą dostałem też gratisowo jest również współdzielona dla moich numerów.