• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #836968  autor: lukaszsz3
 27 lis 2015, 09:09
Czy ktoś ma jakiś sposób jak zmienić kolor telefonu w zamówieniu?
Zamówienie złożone wczoraj, także dziś jeszcze nic się nie zadziało. Na infolinii sklepu mówią, że nic nie da się zrobić, ale może ktoś zna jakiś skuteczny sposób.
Niestety, strona podczas zamówień działa dziwnie, a podsumowanie wyświetla się dopiero po zamówieniu i okazało się, że system zaznaczył nie ten kolor telefonu, który bym chciał.
 #837041  autor: lukaszsz3
 27 lis 2015, 15:12
Niestety, na anulowanie zamówienia też system w żaden sposób nie pozwala. A przynajmniej taką dostałem informację z Orange. Jedyne (śmieszne trochę) rozwiązanie, to nieodebranie przesyłki i ponowne zamówienie, po powrocie paczki do Orange.
 #837055  autor: Postrach
 27 lis 2015, 16:19
lukaszsz3 pisze:Niestety, na anulowanie zamówienia też system w żaden sposób nie pozwala. A przynajmniej taką dostałem informację z Orange. Jedyne (śmieszne trochę) rozwiązanie, to nieodebranie przesyłki i ponowne zamówienie, po powrocie paczki do Orange.
Też tak kiedyś miałem, i nałożyło blokadę 30dni na pesel.
 #837224  autor: gerth
 28 lis 2015, 23:22
Postrach pisze:
lukaszsz3 pisze:Niestety, na anulowanie zamówienia też system w żaden sposób nie pozwala. A przynajmniej taką dostałem informację z Orange. Jedyne (śmieszne trochę) rozwiązanie, to nieodebranie przesyłki i ponowne zamówienie, po powrocie paczki do Orange.
Też tak kiedyś miałem, i nałożyło blokadę 30dni na pesel.
Też tak miałem na dodatek blokada trwała znacznie dłużej niż podany okres i chyba dopiero po trzech interwencjach ktoś to w końcu faktycznie zdjął, tak więc połowa stycznia.
 #838053  autor: kotziriomote
 03 gru 2015, 14:56
A właściwie po co jest ta blokada pesel? Zawsze ją nakładają? W play chciałam zmienić model modemu, też nie dało się anulować przed wysyłką, nie odebrałam przesyłki, za 2-3 dni kolejny raz przedłużyłam umowę z innym modemem.

Tylko raz jeden, aż do końca świata!