• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #828026  autor: Symulant
 09 paź 2015, 15:14
colin23 pisze:Mam pytanie: wchodząc na stronę Orange i wybierając ofertę z nowym numerem mamy do wyboru abo: 49,99/69,99/89,99/99,99. Natomiast otwierając regulamin ceny wyjściowe są inne 55,98/65,98/85,98/105,98. Skąd ta róznica i dlaczego w pierwszych trzech w regulaminie jest mniej o 4,01 a w najwyższym więcej o 5,99?

A najlepszy numer jest taki że przechodząc online przez proces kupna nowej aktywacji:
zaznaczam abo 69,99 + wybieram telefon to mam domyślnie zaznaczona opcję zgody za 5,99. Gdy kliknę że sie nie zgadzam to abo wskakuje mi już 75,98 :) O co chodzi?
Skoro czytałeś regulamin powinieneś wiedzieć :)
Wyjściowe ceny abonamentów to: 55,98/65,98/85,98/105,98
Ceny na stronie zawierają:
a) Rabat za wyrażenie zgody na kontakt na numery telefoniczne dostępne
Orange Polska S.A. w celu przedstawienia oferty Orange 5.99
b) Rabat za korzystanie z elektronicznej formy faktury i terminową płatność
rachunków 5.01
c) Rabat za zawarcie Umowy na czas oznaczony (dotyczy tylko nowych Abonentów wybierających nowy numer telefonu)/Rabat za przeniesienie numeru do Orange z innej sieci/Rabat za zawarcie aneksu do Umowy 4.99
Co daję łącznie 15.99 i o tyle niższe ceny - 49,99/69,99/89,99 są na stronie.
 #828142  autor: Symulant
 10 paź 2015, 11:43
colin23 pisze:No kurde ciemniak ze mnie :-) A jak rozumieć punkt c? Czy przenosząc i chcąc telefon można podpisać umowę np. tylko na 12 m-cy?
Wszystkie plany z telefonami są na 24 lub więcej miesięcy.
 #828948  autor: tampl1
 15 paź 2015, 04:24
Podpisał em umowę na smart plan wspólny LTE i odevralem dodatkową kartę do tavleta która jak twierdził konsultant jest darmowa a okazuje się że aktywacja to 5 zł i opłata miesięczna 5 zł . złożył em reklamacje zobaczymy.http://www.orange.pl/kid,4004383787,id, ... ticle.html
 #828961  autor: pumba
 15 paź 2015, 08:58
Jak już napisałem w innym temacie:

5zł za aktywacje i opłaty miesięcznej to jest w przypadku usługi Dodatkowa karta SIM w ofercie internetu mobilnego Orange Free Net LTE http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 667081.pdf. Może zamiast dodatkowej karty SIM do internetu do Planu Smart Plan LTE Wspólny wydali ci do internetu mobilnego jeśli taki masz?
 #829134  autor: tampl1
 15 paź 2015, 21:07
Nie mam czegoś takiego i dostałem odpowiedź że muszę płacić więc robią mnie na całego
 #829136  autor: pumba
 15 paź 2015, 21:13
hmm to dziwna sytuacja a to była nowa umowa czy przedłużenie?
 #829137  autor: zielony71
 15 paź 2015, 21:18
Napisz reklamację, napisz w niej, że prosisz o podanie pozycji z cennika taryfy na podstawie, której naliczono te opłaty.
 #829329  autor: tampl1
 16 paź 2015, 16:30
Już piszę na podstawie dodatkowa karta sim wystarczy wpisać w wyszukiwarce na stronie Orange tam mnie odeslali było to przedłużenie umowy.
 #829336  autor: zielony71
 16 paź 2015, 16:50
Czyli zamiast wydać Ci dodatkową kartę sim do planu wspólnego to włączyli Ci płatną usługę.
Zatem w reklamacji trzeba o tym napisać, poprosić o wyłączenie płatnej usługi i wydanie właściwej karty zgodnie z regulaminem promocji.
 #829403  autor: pumba
 16 paź 2015, 22:20
Jeśli to było przedłużenie to może odebrałeś tę dodatkową kartę przed aktywowaniem ci planu Smart Plan LTE Wspólny bo wtedy było by uzasadnione naliczenie opłaty w przeciwnym wypadku tak jak napisał zielony71 składaj reklamacje.
 #829454  autor: tampl1
 17 paź 2015, 10:56
Pobralem kartę przed aktywowaniem planu LTE ale nikt nie nie poinformował że dają mi usługę płatną dopiero jak zobaczyłem fakturę to wydało mi się że coś jest nie tak dzwonilem też na infolinie w tej sprawie. Teraz rozumiem że dołączyli mi ta kartę do starego abonamentu tylko czemu nikt mnie o tym nie poinformował. A usługę już wylaczlem tylko 10 zł jestem w plecy przez brak informacji z orange. Jak to teraz dobrze za reklamować bo ją chciałem kartę do planu wspólnego a oni dali mi kartę do starego kończącego się abonamentu. Tak to rozumiem.
 #829455  autor: tampl1
 17 paź 2015, 10:57
I jeszcze jedno jak ją pobieralem powiedzieli mi że będzie aktywna od nowego planu
 #829603  autor: pumba
 17 paź 2015, 20:58
Spróbuj złożyć reklamacje nic cię to nie kosztuje, napisz że zostałeś wprowadzony w błąd itd. Z reguły orange takie reklamacje rozpatruje na korzyść klienta
 #829607  autor: Prezesek
 17 paź 2015, 21:35
naseek pisze:Mi powiedziano, ze dopiero jak zostanie wlaczony plan wspolny na glownym numerze (czyli 30 dni).
To tyle jesli chodzi o zgodnosc wypowiedzi.
Roznice miedzy infolinia a sklepem stacjonarnym:
Jesli umowa dodatkowego numeru sie konczy za 7-8 miesiecy to wedle infolini internetowego sklepu orange mozna po 30 dniach po aktywacji planu LTE wspolnego glownego dorzucic nr dodatkowy przedluzajac umowe na 24 miesiace.
Wedlug pracownika sklepu stacjonarnego dodatkowy nr nie moze miec tak dlugo umowy, bo jest to "przedluzenie warunkowe" i w trakcie nie mozna zmieniac abo na nizszy a w tym przypoadku abonamen dla tego wynosilby 0zl - dopiero najwczesniej 3-4 miesiace przed koncem umowy.

Badz madry i pisze wiersze - kazdy czlowiek co innego mowi, a regulamin tego nie precyzuje badz tez nie doczytalem...
Niestety, ale konsultanci infolinii wprowadzają ludzi w błąd - warunkowe przedłużenie umowy jest możliwe jedynie przy podniesieniu kwoty zobowiązania miesięcznego, więc jeżeli masz abonament do 39,99 zł (regulaminowo, bez rabatów! czyli plan za 39,98 zł odpada, bo jego cena to 44,99 zł), to jak najbardziej taka umowa przejdzie.

Przerabiałem ostatnio ten temat przedłużając 3 umowy właśnie w planie wspólnym z opcją przedłużenia warunkowego, uwierzyłem na słowo miłej Pani konsultant i zapomniałem o sprawie.. do czasu ;-)

Całe szczęście sprawę udało się rozwiązać polubownie, ale informacje o sposobie, efekcie końcowym i osobach które mi pomogły zachowam dla siebie. :wink:
 #831237  autor: adam34689
 25 paź 2015, 21:21
Mam dwa numery w orange.
Na jeden wypowiedziałem umowę, na drugi umowa kończy się w styczniu/lutym, ale już mam oferty.
Będą dzwonić z DUK z ofertą na ten pierwszy numer, ale ja chcę wziąć Smart Plan LTE Główny i zlikwidować tą drugą umowę już teraz. Wtedy dołożyłbym sobie dwie karty Sim za darmo zamiast tego drugiego numeru. Czy jest to możliwe przez DUK?