• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 404 z 692
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 692
 #826154  autor: _sobih_
 01 paź 2015, 14:35
Przedłużyłem i ja za 29.99. Pierwszy telefon do BOK na dwa dni po wysłaniu wypowiedzenia.

Wykorzystałem patent, że ktoś dzwonił z ofertami za 19.99 i 29.99 ale nie mogłem rozmawiać pomógł ;).
 #826171  autor: mariusz.dytko
 01 paź 2015, 16:11
_sobih_
A kiedy kończyła Ci się umowa?

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).
 #826184  autor: klawoj
 01 paź 2015, 17:05
Sk_uter pisze:Witam,
Próbował ktoś skorzystać z opcji:
> 29,99 (rabat 20 zł w porównaniu do standardowej taryfy 49,99) - nolimit kom+stacj+SMS+MMS+5GB na bezterminówce
Na numerze na firmę? Czy tutaj też musi być miesiąc przed końcem umowy czy można szybciej?
Ja przed chwila przedluzylem opcje za 29,99 mimo że numer mam zarejestrowany na firmę. Złożyłem wypowiedzenie i dzwoniłem później na *500. Ale oferta pojawiła się dopiero miesiac przed koncem umowy.
 #826221  autor: qler85
 01 paź 2015, 18:44
Przypominam:
> 19,50 - stara oferta - nolimit kom+stacj+SMS+MMS+250 MB na 15m + możliwość aktywacji za 20 zł LTE bez limitu + 2GB
20zł za LTE bez limitu - chodzi o to że można sobie internet LTE bez limitu danych włączyć na 1 miesiąc ? "+2GB" oznacza pakiet ogólny do wykorzystania (nie co miesiąc), oprócz tych 250MB co miesiąc ?
 #826230  autor: JCortazar
 01 paź 2015, 19:16
Pakiet LTE bez limitu za 20zł daje Ci dwie rzeczy:
-to co sciagasz przez LTE jest nielimitowane (ewetualnie lejek jak za dużo sciągniesz)
-dodatkowe 2GB transmisji danych (dodatkowe do 250MB z podstawy abonamentu) poza LTE.
 #826353  autor: buger
 02 paź 2015, 10:44
Planuję przedłużenie umowy w ofercie abonamentowej za 69,99zł w formule Play Smartfon Unlimited.

Przedłużał juz ktoś umowę w tej ofercie? Chciałbym wynegocjowac rabat na urządzenie, planuję kupić Lg G Flexa 2 bądź HTC One M8s stąd moje pytanie jak myslicie na jaki rabat można liczyć i negocjować?
 #826359  autor: Marror
 02 paź 2015, 11:03
Witam,

Może wyjdę na lenia, chociaż orientowałem się w innych sieciach i mam wypisane na karteczce gdzie i w jakich taryfach wychodzi taniej aby mieć argumenty podczas rozmowy.
W każdy razie, wypowiedzenie złożone mam już sms, że wysłali mi list itp itd
Chciałbym wiedzieć co mógłbym utargować z takiej umowy na 25m za 89.99 i do tego LG G flex2 za 629zł. Jestem w stanie wziać umowę nawet na 36m gdzie ten sam telefon kosztuje 439zł w abonamencie 79.99. Ostatni telefon (galaxy SII) miałem przez 5 lat także, 3 lata mnie nie przeraża.
Chciałbym wiedzieć o co mogę walczyć, szczerzę dziękuję za wszelkie odpowiedzi i poświęcony czas :wink:
 #826363  autor: iPlus
 02 paź 2015, 11:07
ktoś wie czy jest opcja zniżki na abonament z telefonem w opcji za 49 zł w przedłużeniu umowy ?

Orange ma takie zniżki -20%, -30%, a na nową ofertę daje 3 miesiące bezpłatnie dla przenoszących numer,

Plus daje 6 miesięcy bezpłatnie dla przenoszących numer, w salonie 3 miesiące,

jak to jest w Play, można zyskać zniżki na abonament albo bezpłatne 3-6 miesięcy ?
jakoś nie bardzo Play zachęca do przedłużenia umowy skoro w innych sieciach można mieć podobną ofertę dla nowych klientów, a w Play dla stałych to samo co dla nowych
 #826397  autor: Sk_uter
 02 paź 2015, 12:29
klawoj pisze:
Sk_uter pisze:Witam,
Próbował ktoś skorzystać z opcji:
> 29,99 (rabat 20 zł w porównaniu do standardowej taryfy 49,99) - nolimit kom+stacj+SMS+MMS+5GB na bezterminówce
Na numerze na firmę? Czy tutaj też musi być miesiąc przed końcem umowy czy można szybciej?
Ja przed chwila przedluzylem opcje za 29,99 mimo że numer mam zarejestrowany na firmę. Złożyłem wypowiedzenie i dzwoniłem później na *500. Ale oferta pojawiła się dopiero miesiac przed koncem umowy.
Dzieki za info, pozostaje mi poczekac, aby byl miesiac do konca umowy i biore tez ta oferte ;)
 #826422  autor: Azazel84
 02 paź 2015, 13:27
JCortazar pisze:Pakiet LTE bez limitu za 20zł daje Ci dwie rzeczy:
-to co sciagasz przez LTE jest nielimitowane (ewetualnie lejek jak za dużo sciągniesz)
za dużo czyli ile ;) ?
 #826443  autor: KC-KARLOS
 02 paź 2015, 14:36
Azazel84: Minimum 100 GB :) Potem przyjemny lejek 2 mbit/s. Jak komuś nie pasuje pakiet, zawsze można kupić 1 GB za 7,99 albo 2 GB za 9,99 albo siedzieć na 250 MB, po których 8 kbit lejek zawładnie nerwami człowieka xD

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #826445  autor: Marror
 02 paź 2015, 14:43
Mógłby mi ktoś powiedzieć ile mogę utargować z tego (25m za 89.99 i do tego LG G flex2 za 629zł. Jestem w stanie wziać umowę nawet na 36m gdzie ten sam telefon kosztuje 439zł w abonamencie 79.99) bo dzwonią do mnie a ja ich spławiam, że koło 16 po pracy i nie wiem jak podejść do sprawy.
Z góry dziękuje
 #826511  autor: Ruben
 02 paź 2015, 19:14
klawoj pisze:Ja przed chwila przedluzylem opcje za 29,99 mimo że numer mam zarejestrowany na firmę. Złożyłem wypowiedzenie i dzwoniłem później na *500. Ale oferta pojawiła się dopiero miesiac przed koncem umowy.
Czy miałeś kiedyś na tym numerze oferty dla indywidualnych czy wyłącznie dla firm? To miało znaczenie w przypadku oferty za 19,50pln.
 #826519  autor: JanMaz
 02 paź 2015, 19:46
Szanowni Panowie....
mariusz.dytko pisze:Darius76
Tu masz druk wypowiedzenia
http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf
Możesz już składać śmiało, ale to trochę wcześnie na uzyskanie dobrej oferty....
Tylko pamiętaj podpis musi być oryginalny, także wydrukuj podpisz zeskanuj i wyślij. Możesz mailem - [email protected]
ja tak zrobiłem i teraz ... nie mam telefonu/numeru

w play jestem od 4 lat, główny numer na abonament, na moją skromną działalność gospodarczą
umowa miała trwać do końca listopada 2015
dnia 26 sierpnia br., wypełniłem i wysłałem druk http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf i otrzymałem potwierdzenie mailowe o przyjęciu tego dokumentu
dnia 1 września zadzwonił konsultant play z ofertą (dobrze pamiętam tą rozmowę),
ja: nie mogłem wtedy rozmawiać i tylko zapytałem kiedy kończy się umowa?
konsultant odp. że z końcem listopada 2015
ja: "ok, proszę zadzwonić np. jutro po 16 i spokojnie porozmawiamy"
konsultant: "dobrze, zadzwonię jutro po 16"
dnia 2-4 września konsultant nie oddzwonił
5 września wyjechałem na urlop, telefon firmowy wyłączyłem
26 września wróciłem do kraju,
zero kontaktu od play, nie otrzymałem pisemnego/mailowego zawiadomienia,
1 października rano chciałem zadzwonić, a w słuchawce słyszę "brak środków na koncie..."
szybko sprawdzam play24 i widzę moja taryfa to teraz Play na kartę
napisałem zgłoszenie i reklamację, czekam na odp. (rozpatrzenie reklamacji trwa max 30 dni)
Obecnie jestem, zastałem bez telefonu do pracy.

Czy znacie jakiś sposób, jak odkręcić tą sytuację?, jest możliwe cofnięcie decyzji z tego druku http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf
?
Ostatnio zmieniony 03 paź 2015, 00:41 przez JanMaz, łącznie zmieniany 1 raz.
 #826542  autor: Robertdg
 02 paź 2015, 22:15
JanMaz pisze:Szanowni Panowie....
mariusz.dytko pisze:Darius76
Tu masz druk wypowiedzenia
http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf
Możesz już składać śmiało, ale to trochę wcześnie na uzyskanie dobrej oferty....
Tylko pamiętaj podpis musi być oryginalny, także wydrukuj podpisz zeskanuj i wyślij. Możesz mailem - [email protected]
ja tak zrobiłem i teraz ... nie mam telefonu/numeru

w play jestem od 4 lat, główny numer na abonament, na moją skromną działalność gospodarczą
umowa miała trwać do końca listopada 2016
dnia 26 sierpnia 2016 wypełniłem i wysłałem druk http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf i otrzymałem potwierdzenie mailowe o przyjęciu tego dokumentu
dnia 1 września zadzwonił konsultant play z ofertą (dobrze pamiętam tą rozmowę),
ja: nie mogłem wtedy rozmawiać i tylko zapytałem kiedy kończy się umowa?
konsultant odp. że z końcem listopada 2016
ja: "ok, proszę zadzwonić np. jutro po 16 i spokojnie porozmawiamy"
konsultant: "dobrze, zadzwonię jutro po 16"
dnia 2-4 września konsultant nie oddzwonił
5 września wyjechałem na urlop, telefon firmowy wyłączyłem
26 września wróciłem do kraju,
zero kontaktu od play, nie otrzymałem pisemnego/mailowego zawiadomienia,
1 października rano chciałem zadzwonić, a w słuchawce słyszę "brak środków na koncie..."
szybko sprawdzam play24 i widzę moja taryfa to teraz Play na kartę
napisałem zgłoszenie i reklamację, czekam na odp. (rozpatrzenie reklamacji trwa max 30 dni)
Obecnie jestem, zastałem bez telefonu do pracy.

Czy znacie jakiś sposób, jak odkręcić tą sytuację?, jest możliwe cofnięcie decyzji z tego druku http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf
?
Na każdym wypowiedzeniu powinieneś napisać że wypowiadasz umowę z dniem jej zakończenia lub z upływem promocyjnego okresu, inaczej mogą to potraktować jako zerwanie umowy i jeszcze naliczyć karę umowną.
 #826571  autor: JanMaz
 03 paź 2015, 00:49
na druku tym http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf
zaznaczyłem:

X Ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z jednoczesnym przeniesieniem numeru telefonu z usługi abonamentowej (post-paid) do usługi przedpłaconej (pre-paid) na zasadach i warunkach opisanych w ofercie promocyjnej "Przeniesienie numeru telefonu z usługi abonamentowej do systemu Play Fresh".

X Ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

czy jest teraz możliwość poprawienia błędu lub dopisania, że wypowiadam umowę z dniem jej zakończenia?
 #826572  autor: KC-KARLOS
 03 paź 2015, 04:44
Tego już nie odkręcisz, gdyż we wniosku nie dopisałeś informacji o rozwiązaniu umowy z ostatnim dniem trwania okresu Zastrzeżonego.
Dlatego umowa rozwiązała się zgodnie z RŚUT - okres wypowiedzenia - pełny miesiąc rozliczeniowy.
W tej sytuacji P4 wystosuje do Ciebie Notę Obciążeniową za wcześniejsze zerwanie umowy. Numer jest teraz na kartę, aby go nie stracić, doładuj konto.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 404 z 692
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 692
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 692