Szanowni Panowie....
ja tak zrobiłem i teraz ... nie mam telefonu/numeru
w play jestem od 4 lat, główny numer na abonament, na moją skromną działalność gospodarczą
umowa miała trwać do końca listopada 2015
dnia 26 sierpnia br., wypełniłem i wysłałem druk
http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf i otrzymałem potwierdzenie mailowe o przyjęciu tego dokumentu
dnia 1 września zadzwonił konsultant play z ofertą (dobrze pamiętam tą rozmowę),
ja: nie mogłem wtedy rozmawiać i tylko zapytałem kiedy kończy się umowa?
konsultant odp. że z końcem listopada 2015
ja: "ok, proszę zadzwonić np. jutro po 16 i spokojnie porozmawiamy"
konsultant: "dobrze, zadzwonię jutro po 16"
dnia 2-4 września konsultant nie oddzwonił
5 września wyjechałem na urlop, telefon firmowy wyłączyłem
26 września wróciłem do kraju,
zero kontaktu od play, nie otrzymałem pisemnego/mailowego zawiadomienia,
1 października rano chciałem zadzwonić, a w słuchawce słyszę "brak środków na koncie..."
szybko sprawdzam play24 i widzę moja taryfa to teraz Play na kartę
napisałem zgłoszenie i reklamację, czekam na odp. (rozpatrzenie reklamacji trwa max 30 dni)
Obecnie jestem, zastałem bez telefonu do pracy.
Czy znacie jakiś sposób, jak odkręcić tą sytuację?, jest możliwe cofnięcie decyzji z tego druku
http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf
?