Cytuje punkt dotyczący ulgi i kary w umowie
6.1 W związku z zawarciem Umowy Operator udziela Abonentowi ulgi w wysokości 5431,1zł
6.2 Jednocześnie rozwiązanie Umowy przed upływem czasu oznaczonego, na który została ona , zawarta, dokonane przez Abonenta lub przez Operatora z winy Abonenta, oznaczać będzie naruszenie przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego do utrzymania aktywnej Karty Sim przez ten czas. W takim przypadku Abonent zapłaci na pisemne żądanie Operatora karę umowną, której maksymalna wysokość wynosi 0 zł. Kara umowa nie przekroczy ulgi przyznanej Abonentowi pomniejszoną o proporcjonalną wartość tej ulgi za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania. Dla uniknięcia wątpliwości precyzuje się, że w przypadku, gdy pomniejszona we wskazany sposób ulga będzie wyższa niż podana powyżej maksymalna wartość kary lub jej równa, to kara umowna jest równa tej maksymalnej wartości. Jeśli zaś pomniejszona we wskazany sposób ulga będzie niższa niż maksymalna wartość kary umownej, to kara ta jest równa tak pomniejszonej uldze. Wpłaty kary należy dokonać na konto właściwe dla opłat za Usługi Telekomunikacyjne. W przypadku, gdy Operator z winy Abonenta, karę należy wpłacić do momentu rozwiązania Umowy, który wskazany jest w piśmie zawierającym wypowiedzenie. W przypadku, gdy Umowę wypowiada Abonent, karę należy zapłacić w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy. Powyższe nie wyłącza uprawnień Operatora, o których mowa w pkt7. i pkt 8. poniżej.
Dla uniknięcia wątpliwości precyzuje się, że uprawnienia Operatora do żądania wskazanej kary umownej wyłącza możliwość dochodzenia przez niego innych roszczeń z tytułu udzielenia ulgi, o której mowa powyżej ppkt 6.1. Kara umowna nie przysługuje Operatorowi w przypadku rozwiązania przez Konsumenta Umowy przed rozpoczęciem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, chyba że przedmiotem ulgi było telekomunikacyjne urządzenie końcowe.