No i o to chodzi. Osobiście uważam, że jest to świetny chwyt marketingowy i socjotechniczny. Ładna - Plus, czupiradło Heyah.
Znam wiele osób, które twierdzą, iż obie wersje reklamy z "Heja" na końcu i bez są bardzo dobre. Budują wizerunek marki i jednocześnie burzą fundamenty bycia "cool", na których bazuje Heyah.
Wielokrotnie udowodniono, że ironia jest jedną z najlpeszych technik reklamowych "wbijających się" do umysłu klienta. Pisze o tym chociażby Naomi Klein w "No Logo".
A koszty ewentualnego procesu są niczym w porównaniu ze świadomością i rozpoznawalnością marki, jaką, dzięki tej reklamie może zyskać Simplus Team. Z resztą Polkomtel zawsze może się tłumaczyć że są dwie wersje reklamy.
Gratuluje specom od reklamy Simplus Team, wg. mnie jest to do tej pory najlepsza reklama prepaid'u Plusa. Z jasno określoną grupą docelową. Dla kontrastu kompletną porażką był cykl reklam "Fajny Pop" w Idei nie dość, że w niektórych reklamówkach wsytępowali ludzie w średnim wieku to jeszcze na koniec pojawiał się wspaniały dyrektor. I jeszcze słowo "fajnie", które można wrzucić do tego samego worka co "cool" i inne tego typu zwroty, które budzą w młodych ludziach uśmiech politowania.
A pozatym miło mi znaleźć się w końcu w gronie użytkowników forum;)