• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #754852  autor: Uzytkowniczka51
 09 paź 2014, 12:28
Witam.

Kieruje się z prośbą o poradę w ciężkiej dla mnie sprawie.
Wczoraj otrzymałam rachunek za telefon stacjonarny i internet w Orange.
Na początek napiszę jak miałam zawierane umowy i jakie usługi były wykupione.

Telefon stacjonarny:
- Plan DoMowy na Co Dzień+
- umowa zawarta na czas określony od 01-09-2012r. do 31-08-2014r.
- cena usługi 56zł brutto.
- w cenie tego abonamentu było bodajże chyba 1:30 minut na stacjonarne i wszystkie sieci komórkowe.


Internet:
- "Nowa Moc Internetu" (opcja do 10MB)
- umowa zawarta na czas określony od 01-10-2012r. do 30-09-2014r.
- cena usługi: 49zł brutto

Czyli ogólnie przeważnie (o ile nie wydzwoniłam limitu w tel. stacjonarnym) do zapłaty miałam ok 110zł. Wczoraj otrzymałam rachunek na sumę 205zł.
Wygląda on tak:

http://images67.fotosik.pl/258/b5a00d14621b65aa.jpg

Na rachunku gdzie jest opisany Internet jest, że kosztuje on 120zł i niżej jest jakaś zniżka -40,36zł (zniżka promocyjna stacji), wcześniej takiego czegoś nie było.

Ogólnie domyślam się, że może to być wszystko spowodowane tym, że skończył się okres obowiązywania umowy i nawet byłam w salonie Orange, jednak tam Pani powiedziała, że jak nic nie przedłużę umowy i tej internetowej i tej na telefon stacjonarny to one się same przedłużą( na tel. stacjonarny o 2 lata, a internet o 6 miesięcy i obie na tych samych warunkach).
Ogólnie w momencie co byłam w salonie Orange nie było ciekawych, korzystnych ofert więc postanowiłam nic nie ruszać z zgodnie z tym co powiedziano mi w salonie pozostawić temat umów samemu sobie i aby się same przedłużyły.

Oczywiście nie było tam mowy o tym, że rachunki będą wyglądały tak jak teraz wyglądają. Miało być na tych samych zasadach jak wcześniej. Te same usługi za te same pieniądze.
Teraz nie wiem co zrobić z tym?
Dzwoniłam już do Orange i zgłosiłam problem i reklamacje.
Jednak chciałam też się poradzić Państwa co można tu zrobić i jak wyjaśnić ten temat?
Ogólnie obecne warunki i stawki są dla mnie bardzo nie korzystne.
Poniżej też przedstawiam skan regulaminu umów, internetu i stacjonarnego.

Internet:

http://images66.fotosik.pl/256/b09c3d192285eaae.jpg

Stacjonarny:

http://images66.fotosik.pl/256/6aa08da8d484af2b.jpg

Bardzo proszę, o podpowiedzi co można jeszcze zrobić i czy jest szansa nie płacić tego tak dużego rachunku no i przede wszystkim co zrobić aby następne nie były tak wysokie.
Nie mam obecnie pracy i mam problemy finansowe, do tego teraz ten rachunek...

 #754860  autor: Arturos
 09 paź 2014, 13:28
Generalnie umowa na Neostradę przeszła w umowę na czas nieokreślony i podwyższył się abonament (błąd systemowy). Jednak powinna się przedłużyć na 6 miesięcy na poprzednich warunkach - reklamacja powinna załatwić temat, faktura powinna zostać skorygowana.

Pozdrawiam Arturos

 #759373  autor: Orange Ekspert
 30 paź 2014, 10:16
Potwierdzam słowa @Arturos. Wystarczy zgłosić reklamację. Najprawdopodobniej nastąpił błąd systemowy.

 #759649  autor: data17
 30 paź 2014, 22:04
od kiedy sie umowy same przedluzaja o 2 lata i o 6 miesiace wow co za baba ci glupot naopowiadala.
 #812601  autor: pakierhakierxd
 17 lip 2015, 15:19
Coś takiego Netia i Orange pisali w umowach a czy nadal to jest to właśnie wiadomo.
Orange przedłuża o rok
Netia przedłuża o rok.
Ja jestem w Netii i tak mam wpisane w umowie :(

Pozdrawiam :)