DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #803599  autor: pingwin321
 26 maja 2015, 12:23
Od co najmniej tygodnia nie mogę się zalogować do serwisu Heyah (https://selfcare.heyah.pl). Zgłosiłem i dostałem odpowiedź, że serwis jest modernizowany do końca maja i możliwe są problemy z dostępem.

Tylko że ja mam problem przez cały czas, wygląda na to że selfcare wcale nie działa. Niestety nie działa też kod skrócony *100#.

Czy tak się traktuje klkentów w poważnej firmie? Skandaliczne lekceważenie. :-(
 #803812  autor: julcia
 27 maja 2015, 19:00
Nie wiem o co Wam chodzi- przecież modernizuja ta strone, tzn. ze będzie lepsza, wygodniejsza. A teraz wszystkie zmiany mozna zalatwic poprzez konsultantow. Sama mialam problem, bo nie moglam jednej rzeczy sprawdzic. Napisalam do nich wiadomosc i bez problemu mi pomogli.
pozdrawiam.
 #803814  autor: wolarz
 27 maja 2015, 19:20
Była gdzieś informacja o modernizacji?
Czy strone po tej modernizacji będzie lepsza, wygodniejsza to się dopiero okaże ;)

Pozdrawiam
 #804442  autor: S6k
 01 cze 2015, 20:08
Maj się skończył a serwis heyah selfcare jak nie działał tak w dalszym ciągu nie działa :twisted:
 #804455  autor: xander21
 01 cze 2015, 21:35
Mieli zrobić do końca maja a dziś mamy już czerwiec. :) Niech to szybko naprawią, bo przenosze nr. Podoba mi się ich oferta. Mają wszystko czego mi brakowało w innych sieciach, zebrane do jednego miejsca.
 #808037  autor: pingwin321
 23 cze 2015, 14:54
S6k pisze:Maj się skończył a serwis heyah selfcare jak nie działał tak w dalszym ciągu nie działa :twisted:
W zasadzie niedługo skończy się czerwiec, a serwis selfcare nie działa nadal.

Ktoś tu napisał że można pisać do konsultantów... OK, to załatw mi proszę poprzez konsultanta billing połączeń. W serwisie było i korzystałem. Za pośrednictwem konsultanta nie da się.

UOKIKu, gdzie jesteś, gdy klienci T-Mobile Cię potrzebują!? :cry:
 #808340  autor: sq2wkj
 24 cze 2015, 20:43
Serwis wciąż nie działa. Na chwile obecną mam tak, że po moim mailu z prośbą o szczegółowe przedstawienie wykonanych połączeń i smsów dzwoni do mnie konsultant i dyktuje wszystko czego potrzebuję. Daję oczywiście do zrozumienia, że nie jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy. Konsultant przeprasza i prosi o cierpliwość, a ostatnio nawet przydzielił mi 30zł "rabatu". Ogólnie
wypowiedziałem umowę i czekam do 25.07.2015 roku na przeniesienie numeru do NJU 39zł + dodatkowy za 9zł. Czysta kalkulacja w HEYAH mam 2x29zł za same rozmowy, a w NJU za 39+9zł będę miał rozmowy/sms/mms i 2gb internetu na dwa telefonu.
 #808341  autor: sq2wkj
 24 cze 2015, 20:48
Swoją drogą może warto zapytać o rabat - skoro mi przydzielili, powinni przydzielić też innym :)
Taka wiadomość otrzymałem z BOA T-Mobile:

"Witam

Dziękuję za korespondencję.
Bardzo przepraszam za długi czas oczekiwania na rozwiązanie usterki, ale okazała się na tyle uporczywa, że jej usunięcie zajmuje więcej czasu. Rozumiem, że ta sytuacja może powodować zdenerwowanie, dlatego w ramach rekompensaty przynałam Panu rabat w kwocie 30 zł netto, który doliczymy do kolejnej faktury.

Przepraszam za występujące niedogodności.

Życzę miłego dnia.
Z pozdrowieniami
Monika Wijata
Konsultant"
 #808373  autor: sq2wkj
 24 cze 2015, 22:02
Moja taryfa to Heyah NON-STOP i niestety próba logowania kończy się komunikatem:
"Przepraszamy podane dane są nieprawidłowe.
Sprawdź czy dane do zalogowania zostały wprowadzone w prawidłowy sposób: Numer telefonu: Wpisz swój numer telefonu w sieci T-Mobile w sposób 486xxxxxxxx, np. 48602602602."