DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #791676  autor: qcom
 20 mar 2015, 14:18
Przenosiłem numer z orange do happycall i jest ok, wystarczy wypełnić dokumenty na ich stronie , odesłać i sami się wszystkim zajmują. Po przeniesieniu numeru do voip dropss też działa bez problemu.
 #791697  autor: R.Mandano
 20 mar 2015, 15:17
sharky33 pisze: Teraz czeka mnie wypowiedzenie "zawieszonej" linii telefonicznej w Orange i przeniesienie numeru do VOIP... mam nadzieję że nie spowoduje to odłączenia internetu w Netii/Dropss...
no nie wiem czy jak wypowiesz umowę Orange to nie odepną kabli fizycznie od centrali i będzie Dropps-Klops
 #791735  autor: qcom
 20 mar 2015, 19:05
R.Mandano pisze:
sharky33 pisze: Teraz czeka mnie wypowiedzenie "zawieszonej" linii telefonicznej w Orange i przeniesienie numeru do VOIP... mam nadzieję że nie spowoduje to odłączenia internetu w Netii/Dropss...
no nie wiem czy jak wypowiesz umowę Orange to nie odepną kabli fizycznie od centrali i będzie Dropps-Klops
Taa... jak przeniesie numer telefonu z orange to przyjdą, odetną kabel przy samym domu i zabiorą :D
 #792447  autor: Mart87
 25 mar 2015, 08:47
W moim przypadku sytuacja zrobiła się nieco zakręcona. Po wstępnych dochodzeniu wyszło, że dropss nie został uruchomiony z winy Netii lecz Orange lub innego podmiotu. Była jedna reklamacja do Orange, dwie skargi do UKE są w toku oraz nękanie Netii.

Wyszło bowiem, że mam dwie daty zakończenia umowy Neostrady. Tą z umowy (17-ty lutego) oraz tą, która widnieje w bazie Orange. Firma przedłużyła umowę na 6 miesięcy bazując na dacie ze swojej bazy o czym ja i Netia już nie wiedzieliśmy i wypowiedzenie poszło na datę zakończenia umowy widniejącą na mojej kopii umowy. Pisałem do Orange reklamację z zapytaniem dlaczego data zakończenia umowy jest wcześniejsza niż ja mam to zanotowane. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

Skargi UKE są w toku, natomiast wczoraj Netia dzwoniła, że jednak Orange dało zielone światło na zakończenie umowy przed jej końcem bez kary za zerwanie umowy, a Dropss jednocześnie za te wszystkie problemy daje 3 miesiące zniżki na abonament do 1zł. Ślęzę rozwój wypadków:). Z racji że Netia wypowiedziała oryginalne umowę z przyczyn technicznych muszę przechodzić cały proces rejestracji od nowa i podpisać nową umowę.
 #792539  autor: sharky33
 25 mar 2015, 18:59
Kilka słów na temat Dropssa. Po włączeniu usługi, po kilku godzinach problemy (stabilność łącza) szczególnie w godzinach szczytu ( popołudnie). Zgłoszenie na infolinię i w ciągu 2 dni, problem załatwiony ( przysłali technika w sobotę). Internet na dzień dzisiejszy działa bez zarzutu. Kolejna sprawa to wypowiedzenie linii tel. w Orange i jak pisali koledzy - możliwość odcięcia lub wykopania kabla... ;)
 #792553  autor: qcom
 25 mar 2015, 20:35
Też mam dropssa, zrezygnowałem z telefonu orange (przeniosłem numer do happy call) i kabel cały czas jak wisiał tak wisi :D
 #792567  autor: R.Mandano
 25 mar 2015, 21:30
Nie wiem, co wy z tym wykopywaniem linii sugerujecie ? - że w Orange pracują jakieś matołki :?: :lol:

Wystarczy, jak ktoś na centrali Orange odepnie kabel, którym leci dropss i będzie klops. No ale pewno umowy Orange z Netią zabraniają takich numerów, choć pewien nie jestem, czy linie miedziane lecące po słupach albo studzienkach (które są własnością Orange) zostały uwolnione czy nie.
 #801573  autor: Mart87
 13 maja 2015, 20:46
Czy przechodząc do dropss to ja muszę robić wypowiedzenie umowy z Orange czy robi to Netia?
Czy to ja musze wypowiadać umowę na korzystanie z linii telefonicznej już po uruchomieniu dropss na tej linii czy dropss?
 #801953  autor: qcom
 16 maja 2015, 18:34
dropps załatwia za Ciebie przeniesienie internetu, a sam musisz sie zająć tylko wypowiedzeniem umowy na telefon.