• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #784608  autor: black23
 14 lut 2015, 09:32
Witam chciałem nagłośnić spraw bo to co dziś odczytałem w odpowiedzi od play rozbroiło moje mięśnie
Sprawa dotyczy oferty stan darmowy zaczęło się niewinnie jak to bywa uruchomiłem usługę w mojej taryfie LongPlay II 29 dostałem sms że usługa jest aktywna wiec dzwoniłem nie zwracając uwagi na pakiet złotówek naliczyło mi poza abonament 4.99 zł wiec zgłosiłem sprawę do play a zanim to zrobiłem zapoznałem się dokładnie z regulaminem i doczytałem że w taryfie LongPlay 1 taką mam mój tata też można mu usługę uruchomić wcześniej nie mogłem dostawałem sms że usługa niedostępna wiec i w tej sprawie napisałem do play a w odp dostałem cytuje

"Odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że niestety na Pana usłudze nie jest dostępna usługa Stan darmowy. Zgodnie z regulaminem, którego punkt wklejam poniżej:
Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać Abonenci Ofert: FORMUŁA RODZINA, FORMUŁA Unlimited w ramach taryf: FORMUŁA PLAY Unlimited oraz FORMUŁA 4.0 Unlimited, LongPlay (Plan Cenowy II), FORMUŁA iPhone z Internetem (FORMUŁA), taryfa tymczasowa.
Pan posiada ofertę Long Play 1, która niestety nie kwalifikuje się do promocji. Moją sugestią jest przedłużenie umowy na bardziej korzystnych warunkach. Jeśli zdecyduje się Pan na przedłużenie to prosiłbym wysłać do nas zgłoszenie lub udać się do salonu sieci Play."

Przecież to jawne oszukiwanie jak tak można pisać jak w regulaminie jest jak byk napisane LongPlay1 rozbrajają mnie w play napisałem na forum play mają się zająć sprawą zobaczymy co z tego wyjdzie
 #784631  autor: bazooka
 14 lut 2015, 10:35
No przecież piszesz, że masz LongPlay II a Oni, że masz LongPlay I - czeski błąd - jednak skoro nie zaliczyli Ci to znaczy, że jednak Ty się mylisz i masz LongPlay I, a jej nie ma w regulaminie (tylko II) - gdzie jest jak byk 1-ynka :?:
Ustal jaki LongPlay masz i jeśli II - składaj reklamacje.
 #784632  autor: black23
 14 lut 2015, 10:39
ja mam longplay 2 mój tata ma longplay 1 i jemu nie chcą włączyć usługi bo niby niema w regulaminie a na stronie play w pierszym punkcie pisze :
Z niniejszej Oferty Promocyjnej
mogą skorzystać Abonenci Ofert:
FORMUŁA RODZINA,FORMUŁA Unlimited w ramach taryf: FORMUŁAPLAY Unlimited oraz FORMUŁA 4.0 Unlimited,LongPlay (Plan Cenowy II),LongPlay1,FORMUŁA iPhone z Internetem (FORMUŁA),taryfa tymczasowa

Wiec gość BOK usunął z regulaminu info o taryfie i mi przesłał że dla tej taryfy usługa nie obowiązuje
Ostatnio zmieniony 14 lut 2015, 11:09 przez black23, łącznie zmieniany 1 raz.
 #784637  autor: bazooka
 14 lut 2015, 10:56
Ahaaaa - podaj linka do strony gdzie to jest i do regulaminu :)
 #784651  autor: Przepisy.gbzl.pl
 14 lut 2015, 11:40
Dziwię Ci się, że nie chciało Ci się sprawdzić czy faktycznie stan darmowy działa. Jakbyś przerabiał to co ja w Orange gdzie to było nagminne, że dostawałem sms potwierdzający o włączeniu usługi a tak naprawdę usługa ruszała dopiero od nowego okresu rozliczeniowego to byś nauczył się, ze niemożna do końca systemom ufać a tym bardziej ludziom, którzy je odsługują. Ja po przejściach z Orange zawsze sprawdzam i wykonuję próbne połączenie aby się upewnić, że usługa faktycznie zaczęła działać.
 #784652  autor: bazooka
 14 lut 2015, 11:41
To grubo...
A niby BOK Play na tak wysokim poziomie...ech.
A w Play nie ma czegoś takiego jako BOA telefoniczne, zadzwoniłbym i męczył bym sprawę, nawet z 2h aż mi odpowiedzą na to logicznie, dlaczego konsultant odpowiedział w sposób niezgodny z regulaminem.
Poza tym zapisz sobie ten regulamin na dysku i zwróć uwagę gdy ewentualnie została wprowadzona zmiana w regulaminie, data aktualizacji regulaminu ma znaczenie (bo oczywiście daty wejścia w zycie w takiej sytuacji nie zmienią).
Nie odpuszczaj :!:
W odpowiedzi na te zgłoszenia z tego wątku na forum radziłbym wszystkim używać normalnie, jakby działało, to jest zgodne z regulaminem i domagałbym się zwrotu wszystkiego co do joty z nawiązką, czyli rekompensatą za problemy.

Fakt :!: Kolega wyżej porusza ważną sprawę: aktywacje zgodnie z początkiem okresu rozliczeniowego, jednak w regulaminie (punkt III) nie ma mowy o takiej sytuacji zatem nie ma tutaj to żadnego znaczenia.
Nie ma również znaczenia tu załączanie usług w Orange i problemy jakie tam miałeś - równie dobrze mogłeś nie doczytać regulaminu.
 #784657  autor: Przepisy.gbzl.pl
 14 lut 2015, 12:03
sebusy pisze: Nie ma również znaczenia tu załączanie usług w Orange i problemy jakie tam miałeś - równie dobrze mogłeś nie doczytać regulaminu.
Przytoczyłem sprawę z Orange pokazując jak to nieraz bywa, że regulamin sobie asystem informacyjny, w tym wypadku sms sobie.
Problem z Play może być podobny, regulamin pisze co innego a system informuje co innego i tą sprawę należy jak najbardziej wyjaśnić. Z doświadczenia w Play wiem, że raczej dość są przychylni i jeśli faktycznie były nieścisłości to dostaniesz rekompensatę nawet z nawiązką. Ja tak miałem.
Ja od siebie mogę tylko dodać. Uważajcie przy włączaniu nowych usług i sprawdzajcie czy faktycznie działa. Nie ważne jaka to sieć.
 #784659  autor: black23
 14 lut 2015, 12:12
Z tym pobraniem z pakietu złotówek to dalej rozpatrują pewnie zakończy się pozytywnie bo nie tylko ja miałem taki problem
co do drugiej sprawy napisałem kolejne zgłoszenie zobaczymy
regulamin zapisałem i zrobiłem print screen wiadomości z play 24 gdyby przypadkiem znikła :D


Dostałem odpowiedz na zgłoszenie dotyczącej mojej taryfy i naliczenie 4,99

Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie zarejestrowane 12 lutego 2015 roku za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące promocji STAN DARMOWY.
Informuję, że zgodnie Regulaminem Oferty Promocyjnej ?STAN DARMOWY? pkt. II.5. "Abonenci posiadający dowolny, aktywny pakiet zawierający określoną ilość SMSów do wykorzystania do wszystkich krajowych sieci komórkowych korzystają z niniejszej Oferty Promocyjnej po wykorzystaniu środków z takiego pakietu." opłata w wysokości 4,99 zł została naliczona prawidłowo. Wyjaśniam, że przed rozpoczęciem rozmowy telefonicznej 9 lutego 2015 roku na numerze *** widniała kwota 2,71 zł w ramach pakietu złotówek dla LongPlay II. Według wyżej wymienionego Regulaminu "STAN DARMOWY" nie mógł zostać aktywowany w trakcie trwania rozmowy rozpoczętej na rzeczonym pakiecie.

gość pisze o pakiecie sms a ja wykonałem połączenie tylko jestem ciekawy dlaczego teraz nie pobiera mi już środków z pakietu złotówek tylko od razu pisze że połączenie jest darmowe. Pisze następne zgłoszenie zobaczymy co dalej
 #785421  autor: black23
 18 lut 2015, 06:53
niestety regulamin zmienili i już usunęli taryfę longplay1 i jest z tą samą datą co tamten macie jakieś pomysły co zrobić?
 #785423  autor: bazooka
 18 lut 2015, 07:18
Widzę, że nawet zwrócili uwagę na datę modyfikacji pliku.
Pozostaje tylko zgłosić do UKE lub UOKiKu tak jak w przypadku tej sprawy:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=80221
...o ile masz oryginalny ten plik na dysku.

Chciałbym w tym momencie podkreślić, że operator Play jest bardzo sprytny i na pewno nie-prokliencki, bazuje na ewidentnych oszustwach elektronicznych - przydałoby się by ktoś im utarł nosa....inaczej dalej będą "najczęściej wybieraną siecią w Polsce" i nie dość, że nie mają w pełni własnej infrastruktury to jeszcze tak bezczelnie potrafią oszukać...

W tym przypadku nie widzę innej szansy choćby zbliżenia się do przekręcenia sprawy na swoją korzyść (o ile nie zadziała jakiś Urząd regulacyjny), Play nie zamierza przyznawać się do swoich błędów. Poważna firma w takiej sytuacji przeprasza, poprawia błąd w regulaminie oficjalnie, przynajmniej informując tego zgłaszającego klienta i uznaje reklamacje wypłacając przy tym rekompensatę. (P.S. wyłapałem błąd w pewnym regulaminie Orange i tak też nastąpiło)
Widać nigdy nawet nie musiałem wiązać się czymkolwiek z Play by przekonać się czym jest ta pseudo-sieć :!:
 #785620  autor: Blank
 18 lut 2015, 22:59
No, tym razem się Play nie popisał. I to łagodnie mówiąc. Sam pamiętam, że w poprzedniej wersji regulaminu była wymieniona taryfa "LongPlay I".

Zmiana regulaminu, bez jakiejkolwiek informacji, a potem wypieranie się tego jest czymś co należy uznać nie tylko za wyjątkowe bezczelne, ale przede wszystkim karygodne.
Nie czepiam się tego, że w LP I nie działa oczywiście, a jedynie sposobu usuniecia błędnej informacji z regulaminu i dalszego sposobu rozwiązywania sprawy.
Myślę, że trochę czarnego PRu w mediach by się im przydało, jako taki kubeł zimnej wody...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #785646  autor: Niezgodna7
 19 lut 2015, 08:58
Powiadomić można, nawet trzeba.
Ale liczyć na jako taki kubeł zimnej wody dla pleja? Nie ma co. Ta firma od zawsze mijała się z prawdą, wiedzą co, i po co to robią, i poruszają się w granicach :
a co nam mogą za to zrobić?
 #785675  autor: black23
 19 lut 2015, 11:36
Dzwonili wczoraj do taty przeprosili i w zamian rekompensaty dali mu upust 10zł przez 3 miesiące czyli 30zł jak coś kopie regulaminu mam wszystkie print screen z forum i play24.
Do UKE czy UOKiK muszę jechać z tatą czy mogę sam?
 #785679  autor: adik
 19 lut 2015, 11:57
a po co chcesz do nich jechać ?,zgłoszenia można robić zarówno przez stronę www jak i pisemnie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #785716  autor: mi80
 19 lut 2015, 16:54
black23 pisze:Dzwonili wczoraj do taty przeprosili i w zamian rekompensaty dali mu upust 10zł
Upust 10 zł na abonament za 1 zł?
 #785722  autor: piokuk
 19 lut 2015, 17:57
Masz pecha. Ja na Longplay 1 z pewnymi problemami (zadziałało tylko przez *111# i wybor odpowiedniej opcji w menu) stan darmowy jednak uruchomiłem.
 #785727  autor: black23
 19 lut 2015, 18:20
mi80 pisze:
black23 pisze:Dzwonili wczoraj do taty przeprosili i w zamian rekompensaty dali mu upust 10zł
Upust 10 zł na abonament za 1 zł?
Kazali tacie inny numer podać
 #785737  autor: mi80
 19 lut 2015, 18:50
piokuk pisze:Masz pecha. Ja na Longplay 1 z pewnymi problemami (zadziałało tylko przez *111# i wybor odpowiedniej opcji w menu) stan darmowy jednak uruchomiłem.
Nie bój nie bój i tak ci wyłączą ;-) Pytanie właśnie czy tym co mają wyłączają? Bo w P24 zniknęło już na drugi dzień.