DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #768600  autor: kalenji84
 07 gru 2014, 21:30
Witam mam problem z LG G2 mini a dokladniej od czasu do czasu jak ktos proboje sie do mnie dodzwonic slyszy ze mam wylaczony telefon a mi sie nawet nie wyswietla polaczenie dopiero po jakims czasie dostaje smsa ze ktos.probowal sie ze mna polaczyc.Czy moze musze zmienic jakies ustawienia w telefonie czy zglosic to u operatora ze mam taki problem. Prosze o pomoc .
 #768756  autor: Dylvish
 08 gru 2014, 17:47
a moze zwyczajnie zanika Ci sygnal sieci?ja tak mam w dwoch znanych mi miejscach,gdzie mam zasieg 2G a 3G juz nie....

I come in peace,you go in pieces.
 #773194  autor: Robo
 27 gru 2014, 21:25
Jeśli jesteś abonentem sieci Play to sprawdź oba rozwiązania:
1. Play nadużywa procedury odświeżania karty sim do "wywalania" swoich abonentów z sieci partnerów roamingowych (Plus, T-Mobile, Orange), aby zaoszczędzić na kasie przenosząc ruch do własnej sieci. Metoda dość skuteczna na tych, którzy "na sztywno" ustawili jednego z operatorów W3. Problem w tym, że wiele telefonów po takim odświeżaniu karty sim pomimo widocznego sygnału na wyświetlaczu nie jest zalogowana do żadnej sieci! Skąd problemy w otrzymywaniu sms-ów i połączeń oraz przy próbie wykonania połączenia. Niektóre Samsungi po odświeżaniu karty sim potrafią się zawiesić. Rozwiązaniem jest zmiana operatora na jednego z W3 lub zgłoszenie do Play, aby wyłączyli odświeżanie karty sim dla danego numeru oraz wybór na sztywno (ręcznie) sieci roamingowej. Poza tym Play ma mocno wyśrubowany CPICH (Common Pilot Channel - poziom sygnału nadawanego w tym kanale jest używany przez terminale podczas procesu wyboru komórki. Sygnał odbierany na kanale CPICH używany jest także w procesie podejmowania decyzji o konieczności handoveru), przez co na siłę trzyma swoich abonentów w obrębie sieci własnej nawet na SZCZĄTKOWYM SYGNALE pomimo tego, że w danym miejscu jest maksymalny sygnał jednego z operatorów W3 co skutkuje zrywanymi połączeniami w czasie podróży oraz problemem w nawiązaniu połączenia lub dostępnością w sieci (abonent poza zasięgiem). Także z tego względu wskazany jest manualny wybór operatora po uprzednim zgłoszeniu do Play, aby wyłączyli procedurę odświeżania karty sim oraz zastosowanie się do procedury opisanej w pkt. 2
2. Błąd w firmware przy manualnym wyborze operatora oraz trybu sieci GSM/WCDMA/LTE w tym telefonie może powodować pewne komplikacje. Jest na to rozwiązanie, które opisałem na forum w niżej podlinkowanym temacie:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15&t=79375
 #793027  autor: Robo
 28 mar 2015, 19:03
Kamcia19 pisze:Bardzo dobrze opisane i pomocne, dzięki!
Cieszę się, że wpis okazał się pomocny. ;)